رئیس منطقه ۲۳ پلیس بزرگراه‌ها از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتور سیکلت سرقتی مرتکب ۲۰ فقره موبایل قاپی شده بود خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۸ پرونده سرقت، توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شأن موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۴ فقره سرقت معترف شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می کند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شان موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد و استفاده از موتورسیکلت سرقتی زورگیری می‌کرد، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد که با موتورسیکلت مسروقه از پارگینگ و انباری برج‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ متهم که با جعل عنوان پلیس اقدام به سرقت مسلحانه موتورسیکلت می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
متهم که دارای چندین فقره سابقه کیفری به جرم سرقت و توزیع مواد مخدر است، در رویارویی با مال‌باخته‌ها، ادله و مستندات پلیس، به شش فقره زورگیری موتورسیکلت از مسافرکش‌ها و ۷۸ فقره قاپ‌زنی و زورگیری تلفن همراه شهروندان در محدوده جنوب شهر مشهد اعتراف کرد که دراین‌رابطه تاکنون ۲۹ مال‌باخته، متهم را در طرح رویارویی حضوری شناسایی کرده‌اند.
متهم که دارای چندین فقره سابقه کیفری به جرم سرقت و توزیع مواد مخدر است، در رویارویی با مال‌باخته‌ها، ادله و مستندات پلیس، به شش فقره زورگیری موتورسیکلت از مسافرکش‌ها و ۷۸ فقره قاپ‌زنی و زورگیری تلفن همراه شهروندان در محدوده جنوب شهر مشهد اعتراف کرد که دراین‌رابطه تاکنون ۲۹ مال‌باخته، متهم را در طرح رویارویی حضوری شناسایی کرده‌اند.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که در حال سرقت موتورسیکلت بودند، خبر داد و گفت: هر ۲ متهم از زورگیران حرفه ای هستند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در بازرسی از صندوق کوچک موتورسیکلت متهم، آلات و ادوات سرقت را نیز کشف و ضبط کرده و متوجه شدند متهم یکی از موبایل قاپ‌های حرفه‌ای در تهران است.
ساخت پلاک های جعلی برای موتورسیکلت های سرقتی
اعترافات خنده‌دار یک سارق موتورسیکلت در طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت درباره نحوه سرقت یک دستگاه موتور را ببینید.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری تهران بزرگ مجموعا ۶۰۴ سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر خفت‌گیر، سارق خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه، سارق گوشی تلفن همراه و ... دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۱۴ باند نیز که تعدادی از دستگیر شدگان در آن فعال بودند، منهدم شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید.
از آنجا که سارقان دوربین‌های مداربسته صرافی را از کار انداخته بودند تصویری به دست نیامد، اما کارآگاهان جنایی در بازبینی دوربین‌های اطراف محل سرقت، موفق شدند تصاویری از سارقان بدست آورند. تصاویر نشان می‌داد مردان نقابدار وارد مغازه صرافی شده و ۱۰ دقیقه بعد، پس از سرقت با ساک‌های پر از ارز، سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شده‌اند.
سارق خشن گفت: موتورسیکلت را که سابقه سرقت دارد از یکی از دوستانم به امانت گرفته بودم و تاکنون فقط ۶ فقره گوشی قاپی انجام داده ایم و گوشی‌های سرقتی را نیز به فردی که یک دست او قطع شده و به «یک دست» معروف است تحویل می‌دادیم که او هم مبالغی بین ۷۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان به ما می‌پرداخت.
موتورسیکلت بین زورگیر و موتورسوار افتاده بود و زورگیر نوجوان تلاش می‌کرد به هر طریق ممکن خود را به موتورسیکلت برساند و آن را سرقت کند! در همین حال ناگهان دو مرد لباس شخصی از راه رسیدند و با چند حرکت دفاع شخصی قمه وحشتناک را از چنگ زورگیر خارج کردند و یکی از آنان دستبند‌های آهنین قانون را در حالی بر دستان وی حلقه زد که روی زمین افتاده بود.
پایگاه خبری پلیس اعلام کرد سارقان موتورسیکلت سوار که در ولنجک با قمه قصد سرقت از یک شهروند را داشتند با همکاری صورت گرفته از سوی شهروندان شناسایی شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۴ سارق قصد سرقت کیف حاوی دلار را داشتند که با مقاومت صاحب کیف مواجه شدند و با سلاح گرم اقدام به زخمی کردن وی کردند و در ادامه سارقان با مشاهده خودروی پلیس با دو موتورسیکلت از محل حادثه متواری شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ