طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از کشف موتور سیکلت های مسروقه تا اعتراف به موبایل قاپی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ایمنی بدن ما از چند دفاع هوشمند ساخته شده است اما اگر این سیستم های دفاعی از بین بروند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند ام اس (MS) شود. دانشمندان ممکن است راهی جدید برای کنترل پاسخ های خودایمنی بالقوه خطرناک یافته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
کهربا قطعاً حالت منحصر به فرد بودن خود را حفظ نموده‌است و در بازسازی اکوسیستم و ارگانیزم‌ها مفید می‌باشد. کهربا گاهی شامل جانوران یا مادهٔ گیاه است که در صمغ گرفتار می‌شوند. حشرات، عنکبوت‌ها و حتی تارشان، کرم‌ها، قورباغه‌ها، سخت پوستان، باکتری‌ها و آمیب‌ها، میکروفسیل‌های دریایی، چوب، گل‌ها و میوه، مو، پر و سایر موجودات ریز در کهربا ۱۳۰ میلیون سال قبل یافت می‌شده‌است.
در کاوش‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در سایت باستانی میدان سنت آمبروزیو در میلان انجام شد، بقایایی انسانی از دوره‌های مختلف تاریخی کشف شد. محققان با بررسی یکی از این اسکلت‌ها که متعلق به قرن ۱۴ میلادی بود، به نتایج هولناکی دربارۀ انجام وحشتناک‌ترین شیوه‌های شکنجه در آن دوران رسیدند.
پلیس مکزیک اجساد ۱۳ نفر را در یخچال‌های مختلف در یک ساختمان پیدا کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۸ پرونده سرقت، توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌ها بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.
سرهنگ معیریان با اشاره به کشف ادوات حفاری غیرمجاز و ۲ دستگاه موتور سیکلت گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
به گفته قنبری، مبارزه با سارقان و مالخران موتورسیکلت و همچنین خودرو، کاهش و کنترل نسبی وقوعات جرم و افزایش کشف از جمله اهداف کلی این طرح است که اجرای آن در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس‌آگاهی همزمان در سراسر کشور با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت بیش از ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کردند.
رئیس منطقه ۲۳ پلیس بزرگراه‌ها از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق خبر داد.
اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲۰ سارق و کشف ۱۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در این شهرستان خبرداد.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۶ موتور مسروقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
این مقام پلیسی گفت: از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلتی که متهمان با آن اعمال مجرمانه را مرتکب می‌شدند توقیف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی قاچاق در شهرستان کلاردشت خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند دزدان زورگیر خبر داد.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از کشف ۶۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه و تحت تعقیب طی شبانه روز گذشته خبرداد.
ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در بازرسی از صندوق کوچک موتورسیکلت متهم، آلات و ادوات سرقت را نیز کشف و ضبط کرده و متوجه شدند متهم یکی از موبایل قاپ‌های حرفه‌ای در تهران است.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از وقوع۳حادثه طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: کشف آجیل و موتورسیکلت قاچاق و همچنین سقوط بالابر با فوت مرد ۶۰ ساله مهمترین آن‌ها را شامل می‌شود.
تیم تحقیق پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بین یک پتو پیچیده شده و به دلایل نامشخصی فوت کرده بود. همچنین روند تحقیقات نشان داد اهالی محله مشاهده کردند که مرد جوانی با یک موتورسیکلت جسد این مردجوان را کنار سطل زباله رها کرده و متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: مأموران کلانتری در این طرح پس از کشف سلاح‌های سرد مانند پنجه‌بکس، چاقو، شمشیر، چماق و... از متهمان، آن‌ها را دستگیر و خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ