گناباد ـ جانشین رئیس پلیس راه گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان گناباد یک کشته بر جای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
راکب اسپانیایی تیم آپریلیا با کسب اولین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های موتو‌جی‌پی، به جمع 10 راننده برتر فصل پیوست.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.
رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه امروزه بیش از 7 میلیون راکب موتورسیکلت در کشور وجود دارند که بدون گواهینامه تردد می‌کنند، بیان کرد: دولت نیز خوشبختانه همکاری بسیار مطلوبی دارد و از کاهش حق بیمه شخص ثالث گرفته تا بخشودگی جرایم، سیاست‌های تشویقی مطلوبی را در نظر بگیرد اما آن‌چه امروزه مایه نگرانی ماست، مبحث تصادفات رانندگی است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۵۱ راکب موتورسیکلت طی دو ماهه ابتدایی سال جاری در سطح شهر تهران فوت کرده‌اند
لحظه برخورد موتور سوار با راننده خورو پرشیا که برای خود نمایی در حال دریفت زدن در جاده بود را ببینید. راکب موتور از شدت جراحات، در بیمارستان زاهدان جان باخت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران بزرگ گفت: طبق گزارش‌ها طی سال گذشته حدود ۱۳ هزار راکب موتورسیکلت سوار در خیابان‌های پایتخت بر اثر تصادف مجروح شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون تانکر در مسیر جنوب به شمال بزرگراه بسیج و فوت ترک نشین و مصدوم شدن راکب آن در این حادثه خبر داد.
رشت- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان باختن راکب موتور سیکلت در رشت خبر داد و گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی راکب موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو اعلام کردند.
متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.
تصادف شدید یک موتورسوار با اتوبوس شهری باعث واژگونی موتور و آسیب جدی به راکب آن شد.
یک موتورسوار که دوربین GoPro را برای ثبت لحظات موتورسواری به کلاه ایمنی خود وصل کرده بود، در اتفاقی تلخ تصادف راکب موتور ناشی از برخورد دو خودرو پشت چراغ قرمز را ضبط کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید موتورسیکلت با سواری ریو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب خبر داد و گفت: بی احتیاطی، راکب موتورسیکلت ۲۳ ساله را روانه بیمارستان کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید موتورسیکلت با سواری ریو در مسیر جنوب به شمال نواب خبر داد و گفت: بی احتیاطی، راکب موتورسیکلت ۲۳ ساله را روانه بیمارستان کرد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان ازتصادف موتورسیکلت با کامیون در محور دامغان-شاهرود خبر داد و گفت: در این حادثه راکب موتورسیکلت جان باخت.
در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت دو نفر به شهادت رسیدند و دو تن نیز مجروح شدند.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در اصفهان، دو نفر به شهادت رسیدند و چند تن مجروح شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.
در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت دو نفر به شهادت رسیدند و دو تن نیز مجروح شدند.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در اصفهان، دو نفر به شهادت رسیدند و چند تن مجروح شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.
ماجرای این درگیری مرگبار در نیمه شب یازدهم مهر هنگامی رقم خورد که جوان موتورسواری وارد خیابان ابوطالب ۶۲ شد و به حرکت خود ادامه داد. در همین حال نوجوان ۱۷ ساله‌ای که او نیز گاز موتورسیکلت را می‌فشرد در تاریکی شب کنار موتورسوار ۲۱ ساله قرار گرفت و ناگهان چشمش به راکب موتورسیکلت خیره ماند.
فیلمی از لحظه برخورد یک موتورسوار با خودرو را مشاهده می‌کنید که باعث افتادن راکب موتور به داخل چاه شد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو جوان که با رفتار‌های نامتعارف و خطرناک، رانندگان عبوری را به ترس و وحشت انداخته بودند و رهگذران را به فرار وا می‌داشتند، ناگهان در محاصره نیرو‌های گشت خودرویی کلانتری طبرسی شمالی قرار گرفتند و به قصد فرار از چنگ پلیس به داخل پیاده رو گریختند، اما نیرو‌های انتظامی به تعقیب آن‌ها ادامه دادند و پس از یک درگیری کوتاه، دستبند‌های قانون را بر دستان راکب و ترک نشین موتورسیکلت حلقه زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ