فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش موتور سیکلت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال برآورد شده است از توقیف آن خبر داد و گفت: در این رابطه مالک موتورسیکلت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار در غم از دست دادن عموی خود عزادار است.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند پاتریک ویرا گزینه اصلی لیدز برای هدایت این تیم است و مذاکره بین دو طرف آغاز شده است.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم پس از قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به دنبال کسب این عنوان در رقابتهای جام حذفی است.
روملو لوکاکو توانست طلسمش را بشکند و در سری آ ایتالیا گل بزند. مهاجم بلژیکی در 8 ماه گذشته نتوانسته بود در جریان بازی گل بزند. او در برد 3 بر صفر اینتر برابر امپولی 2 گل زد و یک پاس گل به لائوتارو مارتینز داد.
شهر کوچک ۱۹۰۰ نفری فقیرنشین در غرب می سی سی پی توسط در معرض یک گردباد سهمگین قرار گرفت و بسیاری از ۴۰۰ خانه این شهر کامل ویران شد.
طوفان قدرتمند در شهر «لیتل راک» مرکز ایالت آرکانزاس خانه‌های زیادی را تخریب کرده است. زیرساخت‌های شهر نیز تخریب شده و حدود ۷۰ هزار نفر بدون برق مانده‌اند.
طبق برآوردها، حجم آوار‌های زلزله ترکیه و سوریه به بیش از ۲۱۰ میلیون تن می‌رسد که برای پوشاندن شهری مثل واشنگتن به عمق حدودا ۱۲۰ سانتی‌متر کافی خواهد بود و یا با آن می‌توان کوهی به بلندی کوه ارجیس در ترکیه (به ارتفاع ۳۹۱۷ متر) ساخت.
دوربین بسیاری از افراد کنجکاو تصویر CR7 را با خودروی اسپورت انحصاری فرانسوی اش که تنها 10 مورد از آن در جهان وجود دارد، ثبت کرد.
اگر چه قدرت ویرانگر زلزله و حرکت زمین در برخی مکان‌ها به حدی بود که بسیاری ساختمان‌های استاندارد هم توان مقابله با آن را نداشتند، اما نمونه‌هایی هم پیدا شده که ساخت‌وساز ضعیف عامل ویرانی بوده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش با کریستال پالاس به ستایش پاتریک ویرا سرمربی این تیم پرداخت و گفت پالاس را به هیچ وجه نباید دست کم گرفت.
خبرنگاران اصفهانی حاضر به پرسیدن سوال از ویرا، دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی نشدند.
وزیر خارجه و وزیر دفاع سابق آمریکا در مقاله ای گفتند که اقتصاد اوکراین کاملا ویران شده و این کشور از لحاظ نظامی و تجهیزات به صورت کامل به غرب متکی است.
پاتریک ویرا، ستاره سابق فرانسه، از رفتارهای امیلیانو مارتینز پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 انتقاد کرد.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین ادعا کرد نیروهای روسیه شهر باخموت در شرق اوکراین را به ویرانه تبدیل کرده‌اند.
شهاب زاهدی در عرض کمتر 15 دقیقه دوبار تیمش را از شکست نجات داد؛ او هر دو بار با ضربه سر گلزنی کرد.
متهم گفت: با سرعت زیادی ویراژ می‌دادم، دیگر متوجه نشدم چند کیلومتر در مسیر جاده قدیم نیشابور پیش رفته بودم که ناگهان موتورسیکلت پرواز کرد و من هم دیگر چیزی نفهمیدم، زمانی که چشمانم را گشودم روی تخت بیمارستان بودم و از زبان یکی از ماموران انتظامی شنیدم که «م» در صحنه حادثه جان باخته است و کارشناس پلیس راه صحنه تصادف را مشکوک می‌داند.
ویرا، مربی پرسپولیس می‌گوید در نیمه دوم پس از به زمین رفتن شیخ دیاباته شرایط این تیم در باکس بهتر شد و به گل رسیدند.
زلنسکی می‌گوید سه تاسیسات انرژی ویران شده است و از مردم اوکراین خواستار کاهش مصرف برق شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ویراژ خونبار!/ مادر ثروتمندمان دستفروشی می کند/ پسر جوان جلوی چشمان پدرش با قمه کشته شد/ شکایت خانم دکتر از برادرشوهر به اتهام کودک ربایی/ همسایه بی رحم همه را به رگبار بست!/ تسویه‌حساب خونین در سفره‌خانه سنتی/ جنایت بعد از جشن تولد!/ قصاص برای قاتل نگهبان کارخانه
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به رجزخوانی برای لبنان پرداخت.
گل گهر با گل دقایق پایانی که بایناما به کمک مدافع حریف زد، توانست طعم برد را بعد از سه هفته بچشد.
پاتریک ویرا، سرمربی کریستال پالاس، معتقد است داروین نونیز مهاجم خطرناکی به شمار می آید.
بعد از آنکه کاپیتانهای لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفتند فصل آینده تنها در برخی بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو بزنند پاتریک ویرا از فوتبالیست‌ها خواست به زانو زدن پیش از شروع همه مسابقات ادامه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ