ساعت یک بامداد ۱۰شهریور سال گذشته، به‌دنبال گزارش قتل دو مرد جوان در یک خودروی برلیانس بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان اداره دهم راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو مرد جوان به نام‌های کیوان و حمید سوار بر خودروی برلیانس در کنار خیابانی توقف کرده بودند که دو مرد سوار بر یک موتورسیکلت خودرو را به رگبار بستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستانی فرانسه از بازداشت چند افسر پلیس این کشور در رابطه با مرگ یک شهروند فرانسوی در جریان اعتراضات اخیر خبر داد.
من انگیزه‌ای برای قتل او نداشتم. من او را نکشتم و گوسفند‌ها را سرقت نکردم. قبلاً تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده بودم.
اولین حادثه جنایی امسال ۵ فروردین در اتوبان نواب تهران با شلیک به مامور گشت ویژه فراجا رقم خورد. ماموران گشت ویژه به یک عابر پیاده مظنون شده و دستور ایست دادند، اما این فرد ناگهان اسلحه‌ای از کاپشن خود بیرون کشید و به سمت مامور شلیک کرد که یک گلوله به کتف یک مامور اصابت کرد. او ناگهان نشست و با شلیک به جمجمه خودش، به زندگی خود پایان داد. سپس مشخص شد که او یک قاتل فراری بود.
تا به حال به این فکر کرده‌اید که خطرناک‌ترین غار ایران در کدام شهر قرار دارد و چرا به آن لقبی هول‌انگیز داده‌اند؟ درست است که اسم کرمانشاه ما را یاد بیستون می‌اندازد، اما این شهر جاذبه‌های توریستی معروف دیگری مثل غار پرآو دارد، غاری که غارنوردی در آن آنقدر خطرناک است که تا به حال ۵ نفر جانشان را در راه کشف آن از دست داده‌اند.
مرگ تلخ ۵ کودک درآتش سوزی اتاقک‌های کارگری/ طناب دار در شعله‌های خونبار!/ حکم قصاص برای کارگری که همکارش را کشت/ قتل هووی مادر بخاطر النگو/ آتش زدن مرد معتاد به خاطر ۷۰۰ هزار تومان/ قدم در گرداب خون/ عشق به فوتبال مرا سارق کرد
خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری ۵ عامل قتل مدیر عامل سابق کارخانه شیرپگاه لرستان خبر داد.
پلیس با اطلاعاتی که از تماس‌های رد و بدل‌شده بین زن جوان و چند مرد به دست آورده بود یک متهم را بازداشت کرد. این مرد ۴۴ساله به نام ساسان به جنایت فجیع با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد.
سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر می‌باشد و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.
پس از اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان به محل حادثه رفتند و با جسد پسر بچه ۵ ساله‌ای روبه‌رو شدند که براثر خفگی و برخورد جسم سخت به کمر و سرش به قتل رسیده بود.
دادستانی آلمان امروز اعلام کرد که ۵ مظنون به ربایش وزیر بهداشت و قتل محافظانش بازداشت شده و تفهیم اتهام شده اند.
زنی که از سوی شوهرش تهدید به قتل می‌شد شکایتی را مطرح کرد و باعث کشف مهمات جنگی شد.
اردیبهشت ۱۴۰۰ زنی ۲۹ساله در یک اختلاف خانوادگی، خواهر ۳۶ ساله خود را در آشتیان به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که خواهر کوچک‌تر در خانه با خواهر بزرگ‌تر درگیر شده و او را یک ضربه چاقو از پا در می‌آورد. خواهر که به شدت مصدوم شده به بیمارستان برده می‌شود، اما از شدت خونریزی در بیمارستان جان می‌دهد. اگرچه خواهر کوچک‌تر می‌گوید در یک لحظه دچار جنون شده و ضربه چاقو را زده است و بازداشت می‌شود.
سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تیراندازی افراد ناشناس در ایذه ۵ تن را به شهادت رساند/ تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان؛ ۲ تن به شهادت رسیدند/ قاتل مرد زانتیا سوار پیدا نشد/ از قتل همسرم پشیمانم/ پلنگ سیاه بر دار مجازات/ درگیری در پارک مرد جوان را نابیینا کرد/ قتل یک زن در تاکسی/ سرقت میلیاردی مردان نقابدار از برج زعفرانیه
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند
کارشناس برنامه تلویزیونی شیوه در کنایه به محمدعلی نجفی گفت: زنش را با ۵ گلوله در خانه کشت، یک نفر هم نگفت خشونت علیه زنان رخ داده است.
اکبر در بازجویی اولیه به قتل پسرش اعتراف کرد و گفت: چند سالی بود که وحید به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و سر این موضوع و خرج تهیه مواد با هم درگیر شدیم. اگر ما خانه نبودیم وحید وسایل خانه را می‌فروخت تا مواد تهیه کند. روز حادثه دوباره سر پول مواد با هم درگیر شدیم و من از شدت عصبانیت با قیچی که در دستم بود چند ضربه به او زدم.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزییات دستگیری دو متهم به قتل که مرتکب به ۵ فقره قتل در تهران و دزفول شده اند، گفت: سه فقره وقوع قتل در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که اولین قتل در تیرماه رخ داده بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان/ در مخمصه پول شویی!/ پایان کلاهبرداری‌های سردار و سرهنگ قلابی/ اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت/ ۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن/ رمزگشایی از سرقت‌های باند کلاف کش‌ها/ ادعای عجیب مرد اسیدپاش/ پدرکشی در توهم شیشه!/ دفاع مشروع، متهم را از قصاص نجات داد
۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن
وکیل ۳۳ساله که محمودرضا جعفرآقایی نام داشت، ساعت یک بامداد دوشنبه ۱۷ مردادماه امسال پس از پیاده شدن از خودروی پژو ۲۰۶ سفیدرنگش در شاهرود مقابل چشمان همسر و پسر ۵ ساله‌اش از سوی فردی ناشناس هدف چندین گلوله قرار گرفت و ساعتی بعد در بیمارستان جانش را از دست داد.
رئیس دایره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تلاش های دشمن صهیونیستی برای فریب و تحریک علیه گردان های قدس، پس از اعتراف صهیونیست ها به قتل ۵ کودک فلسطینی ناکام ماند.
این فیلم که در مدت کمتر از سه روز فیلمبرداری شده، براساس یک ایده مرکزی و با اجرای بداهه ۶ اجراگر ساخته شده است. شش اجراگر وارد خانه ای می‌شوند که سال ها قبل، سه قتل در مدت سه روز در آن رخ داده است و اجساد برای ۵ سال در آن خانه مدفون بوده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ