سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری ۳ سارق موتورسیکلت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری دو سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
به گفته قنبری، مبارزه با سارقان و مالخران موتورسیکلت و همچنین خودرو، کاهش و کنترل نسبی وقوعات جرم و افزایش کشف از جمله اهداف کلی این طرح است که اجرای آن در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس‌آگاهی همزمان در سراسر کشور با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت بیش از ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کردند.
یزد- فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارقان حرفه‌ای باغات و اماکن خصوصی با چهار فقره سرقت، در این شهرستان خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری مستمر تیم‌های تخصصی پلیس، یک میلیارد تومان اموال مسروقه از منازل کلانشهر تبریز کشف و سارقان دستگیر شدند.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقان هفت تیرکش پایتخت خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: باند سارقان از آرایشگاه های زنانه در تبریز با ۹ فقره پرونده سرقت به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت تلفن همراه در شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود انگشتان دست مالباخته را قطع کرده‌اند.
طلاق خانم دکتر از وحشت شکنجه‌های آقای پزشک/ راز سیاه عروس با داماد و مادرشوهرش در بی‌ام و لوکس/ دستگیری سارقان موتورسیکلت با شلیک دقیق ماموران/ قهر مرگبار عروس از تازه داماد/ کلاهبرداری عجیب!/ شکار ۴۰ میلیارد تومانی ۴ مرد هزار چهره/ معمای جنایی در مسافرپذیر شخصی/ دزدی میلیاردی در ولنجک تهران
دستگیری سارقان موتورسیکلت با شلیک دقیق ماموران
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان، از دستگیری سارقان به عنف در این شهرستان در کمترین زمان ممکن خبر داد و گفت: سه نفر در این باره دستگیر شده‌اند.
این مقام پلیسی گفت: از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلتی که متهمان با آن اعمال مجرمانه را مرتکب می‌شدند توقیف شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان آیفون ۱۳ در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این رابطه مال خر پرونده نیز دستگیر شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی خبرداد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: دو سارق و یک مال خر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
مقامات انتظامی از دستگیری سارقان در تهران خبر دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید.
از آنجا که سارقان دوربین‌های مداربسته صرافی را از کار انداخته بودند تصویری به دست نیامد، اما کارآگاهان جنایی در بازبینی دوربین‌های اطراف محل سرقت، موفق شدند تصاویری از سارقان بدست آورند. تصاویر نشان می‌داد مردان نقابدار وارد مغازه صرافی شده و ۱۰ دقیقه بعد، پس از سرقت با ساک‌های پر از ارز، سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شده‌اند.
پایگاه خبری پلیس اعلام کرد سارقان موتورسیکلت سوار که در ولنجک با قمه قصد سرقت از یک شهروند را داشتند با همکاری صورت گرفته از سوی شهروندان شناسایی شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۴ سارق قصد سرقت کیف حاوی دلار را داشتند که با مقاومت صاحب کیف مواجه شدند و با سلاح گرم اقدام به زخمی کردن وی کردند و در ادامه سارقان با مشاهده خودروی پلیس با دو موتورسیکلت از محل حادثه متواری شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: مأموران کلانتری در این طرح پس از کشف سلاح‌های سرد مانند پنجه‌بکس، چاقو، شمشیر، چماق و... از متهمان، آن‌ها را دستگیر و خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ