معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد می‌گوید تسلیحاتی که کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، آنها را در جنایات کی‌یف علیه غیرنظامیان، شریک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پیش از این در نشستی در سازمان ملل ارسال سلاح از ایران را اتهامی بی‌اساس خوانده و گفته بود که مجموعه صنعتی و نظامی روسیه می‌تواند بدون کمک گرفتن از دیگران به اهداف خود دست پیدا کند. این در حالی است که صنعت نظامی اوکراین از اساس وجود ندارد و از سوی صنعت غرب تامین می‌شود.
شهریار حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب و قصرشیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: روسیه درگیر نزاع داخلی و جنگ اوکراین است که تا حدودی نیز غرب مقابل آن‌ها قرار گرفته است. کشوری که هنوز نتوانسته اوکراین را شکست دهد می‌خواهد افکار عمومی را تغییر دهد و به همین خاطر دچار این اشتباه استراتژیک شده است!
طعنه وزیر دفاع انگلیس به مقامات کی‌یف برای قدردانی از غرب بابت تامین و ارسال اسلحه به اوکراین، بازیگر سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین را مجبور به واکنش کرد!
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش این کشور برای تضمین امنیت این کشور هر کاری انجام می‌دهد.
رئیس‌جمهور فرانسه معتقد است اوکراین برای مقابله با روسیه، به ضمانت معتبر از سوی ناتو و غرب نیاز دارد.
خطیب با توجه به دستگیری تیم تروریستی اخیر مرتبط با اسرائیل که از مرز‌های غربی به کشور وارد شده بود، گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرز‌های غربی و عدم‌تکرار آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم.
مناطق شمال غرب ایران از منابع قابل توجه آبی در داخل برخوردار است که نیازهای را به آبریز فرات کاهش می‌دهد اما محدودیت منابع آبی در شرق، حق‌آبه رودخانه هیرمند را اهمیتی مضاعف بخشیده است. بخش قابل توجهی از زیست و حیات، ساکنان سیستان وابسته به آبریز هیرمند و تامین حق‌آبه ایران از این رودخانه است
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: سیاستمداران غربی به جای مداخله در امور داخلی سایر کشور‌ها و نمایش چهره‌ای به ظاهر بشردوستانه از خود، بهتر است صدای اعتراضات شهروندان خود را بشنوند و وقت خود را مصروف تامین حقوق انسانی و مطالبات شهروندی آنان کنند.
معاون وزیر خارجه روسیه با هشدار به غرب، گفت که تامین جنگنده اف-۱۶ برای اوکراین، «مخاطرات بزرگی» برای آنها به همراه دارد.
در برجام، مکانیزم ماشه‌ای در خدمت آمریکا تعبیه شده تا منافع حداکثری آمریکا را به شکلی یکطرفه تامین کند و به عنوان یک شمشیر تهدید غرب، بالای سر توافق باشد و حال آنکه توافق اخیر قرار است متقابل و متوازن اجرا شود؛ بنابراین باید به نشریات زنجیره‌ای مانند آفتاب یزد (و هم‌میهن و دیگران که دم از برجام چینی و... می‌زنند) باید گفت افتخار (!) برجام را برای خودتان نگه دارید و به عنوان عبرت همه تاریخ و همه کشور‌ها بایگانی کنید؛ دیگر چنان توافقی تکرار نخواهد شد.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: امارات خیلی زودی متوجه شد که اسرائیل نمی‌تواند امنیت آن‌ها را تأمین کند بلکه رابطه با ایران و سایر کشورهای منطقه می‌تواند امنیت آنها را تأمین کند.
«ایران از نگاهِ روس ها، تا حد زیادی هزینه‌های تقابل با غرب را برای کرملین کاهش می‌دهد و در عین حال نقشی مهم در تامین امنیت محیط پیرامونی روسیه نیز بازی می‌کند. از این رو، روس‌ها تقویت ایران و در عین حال متشنج بودن روابط این کشور با جهان غرب را در زمره منافع راهبردی خود ارزیابی می‌کنند.»
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته‌ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
رئیس جمهور فرانسه بار دیگر تاکید کرد که غرب و به ویژه ناتو باید نه تنها به کی‌یف بلکه به مسکو نیز تضامین امنیتی ارائه دهند.
نیوریورک‌تایمز در گزارشی با اشاره به تعدد تسلیحات ارسالی به اوکراین از سوی غرب، نوشت که ارتش اکثر کشورهای عضو ناتو دیگر قادر به تامین سلاح برای کی‌یف نیستند.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی از سیاست غیرحرفه ای و ماجراجویانه غرب به شدت انتقاد کرد و آن را مسبب عدم تعادل در تامین غذا در جهان توصیف کرد.
سفیر و نماینده کشورمان نزد سازمان ملل متحد گفت: کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین عملاً آتش ادامه جنگ و منافع کارخانه‌های تسلیحاتی آمریکا را تامین می‌کند.
دبیرکل ناتو می‌گوید که تأمین سامانه‌های پدافند هوایی برای اوکراین، اولویت اصلی غرب محسوب می‌شود.
همزمان با پیامدهای تحریم روسیه توسط غرب و تقلای اروپا برای تامین گرمایش در آستانه فصل زمستان، شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا به طور روزافزون به سوزاندن زباله روی آورده‌اند.
پنج شرکت اسرائیلی هنوز با شرکت بزرگ الماس روسی آلروسا برای دور زدن تحریم‌ها و فروش کالاهای خود به غرب همکاری می‌کنند و به پوتین کمک می‌نمایند تا از جنگ غرق در خون خود علیه اوکراین حمایت مالی کند.
اردوغان با بیان اینکه اگر آمریکا به وعده خود برای فروش جنگنده اف ۱۶ به ترکیه عمل نکند، کشورش آن را از جای دیگری تأمین می کند، گفت: مبارزه غربی ها با داعش تا کنون فقط در حد حرف بوده است.
مشهد ـ مجری طرح ویژه تأمین آب مشهد شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال اضطراری تأمین آب شرب از غرب مشهد با ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت آغاز شد.
خرید و راه اندازی ۲ کارخانه ۲۴۰ تنی تولید آسفالت در شرق و غرب پایتخت، همچنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ