کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: امارات خیلی زودی متوجه شد که اسرائیل نمی‌تواند امنیت آن‌ها را تأمین کند بلکه رابطه با ایران و سایر کشورهای منطقه می‌تواند امنیت آنها را تأمین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارتخانه‌های خارجه امارات و قطر با صدور بیانیه‌های جداگانه به شدت حمله تروریستی صورت گرفته در مرقد مطهر شاهچراغ (ع) ایران را محکوم کردند.
نظرسنجی انجام شده از جوانان عرب از سوی شرکتی که مقر آن در امارات قرار دارد، نتایج قابل توجهی به همراه داشت.
منابع عبری از سفر وزیر انرژی کابینه نتانیاهو به پایتخت امارات متحده عربی با هدف رایزنی با مقامات اردنی خبر می‌دهند.
امارات اعلام کرده که اقدامات اخیر اوپک پلاس برای حمایت از بازار نفت در شرایط کنونی کافی به نظر می‌رسد.
امارات اعلام کرده که اقدامات اخیر اوپک پلاس برای حمایت از بازار نفت در شرایط کنونی کافی به نظر می‌رسد.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
رسانه‌های مجازی اماراتی از توافق احمد نوراللهی با الوحده خبر می‌دهند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از پایان همکاری با تیم الاهلی قطر با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، احتمالا به حضورش در فوتبال خلیج فارس ادامه دهد.
دریادار ایرانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام کشور‌ها تقاضا دارند تا در اقدام اشتراکی منطقه‌ای به همراه ایران حاضر باشند، گفت: ما پیش از این با عمان اقدام اشتراکی را داشتیم و اکنون عربستان این هدف‌گذاری را انجام داده و به آن ورود کرده است؛ امارات، قطر، بحرین، عراق، پاکستان و هند هم جزو این کشور‌ها هستند.
در اینجا دو مورد از عکس‌های آنتوان سوروگین را خواهید دید که شاه قاجار را در حال رسیدگی به امورات مملکتی نشان می‌دهند. (اصل عکس‌ها سیاه و سفید هستند).
فضاپیمای «EMA» به نام شیخ نامگذاری می‌شود و نام آن ام‌بی‌آر اکسپلورر (MBR Explorer) خواهد بود. ام‌بی‌آر اکسپلورر از اولین سیارک خود در سال ۲۰۳۰ بازدید خواهد کرد و یک مسیر مداری را دنبال می‌کند که به آن امکان می‌دهد از چندین سیاره در طول مسیر برای سرعت کمک بگیرد. (معمولا فضاپیما‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت، چنین کمک‌های گرانشی را از سیاراتی مانند زهره یا مریخ دریافت م کنند و برای آزمایش ابزار‌های خود مشاهدات جانبی انجام می‌دهند.)
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا تاکید کرد که بازیکنان جوانش آینده فوتبال امارات را تشکیل می‌دهند.
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
لابا کودجو، مهاجم توگویی العین می‌گوید خودش را اهل امارات می‌داند و قصد جدایی از این تیم را ندارد.
باشگاه العین، قرارداد لابا کوجو، مهاجم اهل توگو خود را تا سال 2026 تمدید کرد.
کارشناس شبکه ابوظبی الریاضیة به تمجید از فرهاد مجیدی پرداخت و او را یکی از بهترین سرمربیان لیگ این کشور معرفی کرد.
به گفته محمد کشوری، کارشناس فضای مجازی؛ «چیزی که میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند را نمی‌توانید ممنوع کنید. چه خوش‌مان بیاید چه نه!» وی توضیح می‌دهد: فیلتر کردن وقتی معنا دارد که برای تعداد خیلی زیاد انجام شود. به‌عنوان مثال در امارات سایت پورنوگرافی فیلتر است؛ چراکه یک درصد جامعه از آن استفاده می‌کنند. در جامعه ما همین است، هر کاری کنید باز یکی دو درصد ممکن است دنبال این سایت‌ها باشند. این را می‌توان فیلتر کرد، چون جلوی یک درصد از مردم می‌توان ایستاد، ولی اگر ۳۰ میلیون نفر کاربر فعال وجود داشته باشند، جلوی این تعداد نمی‌توان ایستاد.
معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست تهران درباره دلیل اجرایی نشدن این قانون تا به امروز اظهارکرد: شهرداری‌ها مشکلاتی همچون کمبود اعتبار را مطرح می‌کنند چراکه این اقدامات به هزینه و اعتبارات بسیار زیادی نیاز دارد البته که در برخی موارد حتی تحریم‌ها هم این موضوع را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی در دیدار با سفیر امارات، گفت: ما امنیت کشورهای منطقه را امنیت خود می دانیم اما حضور برخی عناصر به نفع منطقه نخواهد بود.
روزنامه‌های اماراتی با تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی، نتایج او در لیگ اماراتی را یک تاریخ‌سازی برای اتحاد کلباء می‌دانند.
روزنامه‌های اماراتی با تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی، نتایج او در لیگ اماراتی را یک تاریخ‌سازی برای اتحاد کلباء می‌دانند.
تصاویر ماهواره‌ای مربوط به ماه سپتامبر استقرار دو سامانه دفاع هوایی مدل باراک ۸ را در نزدیکی پایگاه هوایی الظفره در جنوب ابوظبی نشان می‌دهند.
کیهان نوشت: سال‌هاست که به‌دلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از خانواده‌ها اداره امورات خود را نیازمند اشتغال همزمان زوجین می‌دانند و در نتیجه ممکن است پدر و مادر ساعت‌های طولانی در محیط خانواده حضور نداشته باشند، همچنین تحمیل فرهنگ غلط و مخرب تک‌فرزندی یا کاهش فرزندآوری هم آثار منفی محسوس و نامحسوس زیادی برای خانواده‌ها داشته است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ