در برجام، مکانیزم ماشه‌ای در خدمت آمریکا تعبیه شده تا منافع حداکثری آمریکا را به شکلی یکطرفه تامین کند و به عنوان یک شمشیر تهدید غرب، بالای سر توافق باشد و حال آنکه توافق اخیر قرار است متقابل و متوازن اجرا شود؛ بنابراین باید به نشریات زنجیره‌ای مانند آفتاب یزد (و هم‌میهن و دیگران که دم از برجام چینی و... می‌زنند) باید گفت افتخار (!) برجام را برای خودتان نگه دارید و به عنوان عبرت همه تاریخ و همه کشور‌ها بایگانی کنید؛ دیگر چنان توافقی تکرار نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا احسان کرمی به معنای واقعی طرفدار مردم بود و حرف آن‌ها را می‌زد؟ حقیقت این است که احسان کرمی بر خلافِ مرامِ انسانیت، صرفاً به دنبالِ امیال و مقاصد خود بود. او و سلبریتی‌های امثال او با رصد اتفاقاتی از این دست، قایقِ حفظِ شهرتِ خود را روی امواجِ ایجاد شده از داغ‌ها و مصیبت‌های مردم می‌اندازند تا علاوه بر دیده شدنِ بیشتر، ماهیِ مطلوبِ خود را از همان آبِ نامبارک بگیرند. دیده‌شدنی که بار معنایی عمیقی در پس آن است.
روزنامه کیهان نوشت: با همه هجمه‌ها و دشمنی‌های سنگین دشمنان حقیر علیه روحانیت، ارتباط و علاقه بین مردم و روحانیت نه تنها کم نشده بلکه مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته برقرار است و علی‌رغم همه این توطئه‌ها، دشمنان راه به جایی نخواهند برد که این‌ها مصداق این بیت شعر هستند که «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود میبری و زحمت ما می‌داری».
روزنامه کیهان با اشاره به مصاحبه اخیر عادل فردوسی‌پور انتقادات تندوتیزی را مطرح کرده است
مدیر مسئول روزنامه کیهان جهادگر رسانه ای سال شد.
اگر به عناوین این روزنامه‌ها در ماه‌های اخیر نگاهی کوتاه بیندازیم، نمونه‌های فراوانی از مصاحبه اختصاصی آن‌ها با کسانی که به نحوی مخالف نظام هستند، به چشم می‌خورد. این روزنامه‌ها حتی در برابر اجرای حکم قانونی اخلالگران امنیت نیز واکنش منفی نشان می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به تیتر نه به اعدام و اعدام نکنید در روزنامه سازندگی مورخ ۱۹ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱ اشاره کرد. عناوینی که همسو با رسانه‌های معاند برای مجازات قانونی محسن شکاری استعمال شد.
اشرافیت غربگرا چرا رویگردانی مردم از آن‌ها در انتخابات را انکار و موضوع بررسی صلاحیت‌ها را به رخ می‌کشد؟ آیا مدعیان اعتدال و اصلاحات در انتخابات مجلس به جای یک لیست، سه فهرست ارائه نکردند؟ و در انتخابات ریاست جمهوری، دو نامزد نداشتند که خاتمی و ۱۶ حزب اصلاح‌طلب، نهایتاً پای حمایت از عبدالناصر همتی جمع شدند؟!
روزنامه اعتماد چاپ تهران، در گزارشی با عنوان «پروژه حذف ایران» نوشت که اجلاس هفته گذشته کنفرانس درباره عراق موسوم به «بغداد۲» که در اردن برگزار شد، غافلگیری تازه برای جمهوری اسلامی داشت. فرانسه و کشور‌های منطقه تلویحا از عراق خواستند از نفوذ جمهوری اسلامی دوری کند.
با مردم گفتگو کند، خطا‌ها را بپذیرد، بلند گو‌هایی که نفرت می‌پراکنند و مردم را عصبانی می‌کنند کنترل کند، (مثل برخی ائمه جمعه، تیتر‌های روزنامه کیهان را ببینید.) اینستاگرام، واتش‌‍اپ، توئیتر و تلگرام و فیسبوک و کلاب هاووس را رفع فیلتر کنید. لااقل به یکی از احزابی که درخواست مجوز تجمع کرده اند، مجوز بدهید.
نویسنده کیهان با بیان این مقدمه تاکید کرده است: فردای پس از جمهوری اسلامی، جهنمی بیش نیست. نظام جمهوری اسلامی و ملت فهیم ایران بدون توجه به تندباد توطئه‌ها، قرص و محکم به حرکت خود ادامه خواهد داد.
کیهان نوشت: حق مردم هر کشوری به ویژه ملت مسلمان ماست که از فضای مجازی و ارتباطی قانونمند، سالم، شفاف، پاسخگو و امن برخوردار باشند و جای سوال است که یک فرد در کسوت روحانی چگونه می‌تواند ضرورت و بداهت این موضوع را به تمسخر بگیرد و خواستار برقراری شبکه ارتباطی غیر پاسخگو و ناامن و لجام‌گسیخته خارجی باشد؟!
فعال سیاسی اصلاح طلب از درخواست روزنامه پیشنهاد روزنامه کیهان استقبال کرد .
فعال سیاسی اصلاح طلب از درخواست روزنامه پیشنهاد روزنامه کیهان استقبال کرد
روزنامه کیهان با مدیر مسئولیِ حسین شریعتمداری از حمله عده ای با انواع سلاح سرد به دفتر این روزنامه خبر داد که ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی، به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. / کیهان
روزنامه کیهان با مدیر مسئولیِ حسین شریعتمداری از حمله عده ای با انواع سلاح سرد به دفتر این روزنامه خبر داد که ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی، به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. / کیهان
کیهان نوشت: باعث حیرت است که در این مملکت، به بانیان خسارت محض و برجام، مدال شجاعت و سکه اعطا می‌شود، اما تا لحظه تنظیم این یادداشت نشنیده‌ایم به نیرو‌های پلیس که این روز‌ها الحق و الانصاف سنگ تمام گذاشته مدالی اهداء شده یا تشویق شده باشند.
روزنامه کیهان از آسیب دیدن ساختمان موسسه این روزنامه در تهران خبر داد.
روزنامه کیهان بهانه جدیدی برای حمله به اصلاح طلبان پیدا کرد.
این روز‌ها می‌بینیم افراد و عناصر وبعضی برنامه‌های تلویزیونی که چشم خود را برکثیفترین اتفاقات اخلاقی و مالی و فرهنگی و... بسته‌اند و تاکنون در برابر این همه نه تنها ککشان نگزیده که نقش ماله کش را هم بازی کرده و در انحراف وفریب افکار عمومی و دادن آدرس‌های غلط برای حواس مردم را پرت کردن از متن واصل ماجرا‌ها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده
به عقیده صاحب‌نظران روس، کمک ایران به رفع بحران حمل‌ونقل هوایی در روسیه می‌تواند موثر باشد اما صرفاً به‌طور موقت چراکه روسیه هم‌اکنون برقراری مسیرهای وارداتی با دور زدن تحریم‌های غرب و بدون کسب مجوز تولیدکننده اصلی را آغاز کرده است.
روزنامه کیهان با انتقاد از موضع یکی از روزنامه‌ها‌ی اصلاح طلب نوشت: ادعا شده که آمریکا و اروپا به ادامه مذاکرات اصرار دارند و در مقابل این روسیه و چین هستند که انعقاد توافق برجام را مخالف منافع خود می‌بینند. ادعا‌های این متن تحریف‌کننده اظهارات نمایندگان روسیه و چین است.
عباس عبدی نوشت: این یادداشت برای روزنامه کیهان مفید است. اینکه اگر بخواهید یک خبر منفی را اصلاح کنید نیاز به تهمت زدن به این و آن و درشت‌گویی نیست، فقط کافی است، قدری زحمت بکشید و خبر درست را منتشر کنید.
عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی خطاب به کیهان نوشت: به جای توجیهات بهتر است پرچم سفید را به علامت تسلیم در برابر ملت بلند کنید، این اتهامات بیان یا رویه دیگری از همان شکست است. شکستی که علاقه‌ای به اقرار آن ندارند. اینها برحسب این است که اتهامات آن روزنامه علیه رسانه‌های اصلاح‌طلب واقعی باشد. اگر واقعی هم بود، به منزله شکست بود، چه رسد به اینکه دروغ باشد.
توصیه به دولت آن است که از رسانه‌های همسو بخواهد فعالیت حرفه‌ای کنند. از توجیه ضعف‌های دولت و حمله به منتقدان آن خودداری کنند. اکنون روزنامه کیهان با هدف کمک به دولت انقلابی هر روز برای رسانه‌های مستقل و نویسندگان منتقد، خط‌ونشان می‌کشد و تهدید می‌کند.
کیمیا علیزاده هیچ تصویری از همسرش در اینستاگرام ندارد و همه را پاک کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ