اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاچاقچیان موادمخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آنها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند.
قاچاقچیان موادمخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آنها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند.
انتقال موسی دیابی از لورکوزن به استون ویلا به زودی رسمی خواهد شد.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، به انتقادات در مورد عملکرد ضعیف تیمش در نقل و انتقالات پاسخ داد.
انفعال آن است که از ترس بی‌ایده بودن و نداشتن ابتکار یک روش منسوخ و قدیمی را که هیچ مطالعه‌ای اثرگذاری آن را تایید نمی‌کند تکرار کنیم، انفعال آن است که مرغ یک پا داشته باشد، انفعال آن است که نخواهیم نتایج اقدامات‌مان مورد مطالعه قرار گیرد و بدون شواهد متقن سیاستگذاری کنیم، انفعال آن است که حتی به دلسوزان انقلاب و کسانی که موافق حجاب هستند هم پاسخ ندهیم که این مسیر تاکنون چه ثمراتی برای ما داشته است؟
سوالات متداول در زمینه خدمات بانکداری الکترونیک در قالب‌های انتقال وجه، خرید و پرداخت قبض منتشر شد.
کاری که با آقای میرسلیم در حال عبادت و زیارت شده با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، جز با همان منطق توجیه هدف با وسیله نامشروع! البته اگر فرض ما درست باشد که هدف مشروع و مقدس است. به واقع ما با کدام متر اندازه‌گیری می‌کنیم که در ابراز مخالفت با افراد از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم؟ نقد باید منصفانه باشد و البته در صورت لزوم گزنده، اما کاری که در جامعه مدعی دیانت و اخلاق ما جریان دارد نه با مفهوم نقد سازگار است و نه با معنی انصاف!
مدیر پروژه استقرار ثبت سامانه‌ای معاملات خودرو با تشریح جزییات این سامانه، گفت: تمام نقل و انتقال خودروها به هر روش و مدل تنها باید از طریق سامانه ثبت معاملات خودرو انجام شود.
سرمربی گل‌گهر با انتقاد ضمنی از روش بازی آلومینیوم، از هواداران تیمش بابت از دست دادن امتیاز در این بازی عذرخواهی کرد اما کیفیت بازی تیمش ابراز رضایت کرد.
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۳۵ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران و به خصوص مناطق شمالی تهران اعتراف کردند.
کاپیتان سابق تیم ملی پس از مدت‌ها در یک مصاحبه مفصل به انتقاد از شرایط فوتبال ایران پرداخت و به سؤالات متعددی پاسخ داده است. طغیان دژاگه: بس است دیگر، کمی فوتبال بازی کنید
مرعشی با انتقاد از روش برخی خطبای جمعه بی‌دین نامیدن برخی شخصیت‌های مورد احترام کشور و جامعه را نکوهش کرد و از آنان خواست ضمن عذرخواهی، در محتوای گفته‌های این شخصیت‌ها تأمل کنند تا بلکه راهی به سوی مردم و آینده بهتر بیابند.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
دستیار ایرانی کارلوس کی روش در جام جهانی قطر در گفت و گویی تلویزیونی به تشریح وضعیت ایران در این تورنمنت پرداخت.
این‌ها تصورات متعصبانه جناحی هستند که زمینه را برای جنگ قدرت فراهم می‌کنند و به جای کمک به پیشرفت کشور موجب درجا زدن و جلوگیری از انجام امور می‌شوند. نام چنین کاری را نمی‌توان انتقاد گذاشت حتی اگر افراد مدعی باشند که به قصد انتقاد مرتکب آن می‌شوند. این، انتقام است، یعنی همان کاری که به ضرر کشور، مردم و نظام اجتماعی تمام می‌شود و دارای ماهیت ضدمیهنی و ضدمردمی است.
شهاب‌سنگ‌ها، خرده‌سنگ‌هایی هستند که از اجرام بزرگتری مانند دنباله‌دار‌ها یا سیارک‌ها جدا شده‌اند. گمان می‌رود سیارک‌ها و دنباله‌دار‌هایی که از قسمت‌های بیرونی منظومه شمسی آمده‌اند، ممکن است پس از برخورد، آب را روی زمین در حال تولد به جا گذاشته باشند.
جواد خیابانی در اظهاراتی به شدت از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و خطاب به او گفت: «فکر می‌کنی علامه دهری!» او از اینکه کارلوس کی روش یک فوروارد اضافه به جام جهانی نبرد انتقاد کرد. خیابانی گفت: «چرا کارلوی کی‌روش نمی‌پذیرد که مقصر باخت اوست.»
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ترکیب ایران مقابل انگلیس در نخستین بازی جام جهانی شوکه شدم و به نظرم مستحق این باخت سنگین نبودید.
تماشای بازی تیم ملی در نیمه نخست دیدار با انگلیس نشان می دهد که این تیم کارلوس کی روش اصلا روی انتقال برنامه نداشت!
اگر تصور می کنید نتیجه بازی با اروگوئه برای کارلوس کی روش بی اهمیت است به این دلیل که بازی تدارکاتی است سخت در اشتباهید.
رویترز به نقل از دیپلمات ها و منابع اطلاعاتی در منطقه اضافه کرد: "اسرائیل برای مدت طولانی است که دشمن خود یعنی ایران را در سوریه به عنوان یک تهدید امینت ملی می بیند و به دنبال گسترش حوزه حملات برای ضربه زدن به روش جدید انتقال تسلیحات ایران به سوریه است". منظور از روش جدید، استفاده از فرودگاه های سوریه است.
فرهاد مجیدی نسبت به وقت کشی تیم البطائح و همچنین داوری این دیدار اعتراض کرد.
جمهوری خواهان آمریکا در گزارشی با انتقاد از خروج عجولانه دولت بایدن از افغانستان در سال گذشته، می‌گویند که دشمنان آمریکا در منطقه می‌توانند از کماندوهای سابق افغان استفاده کنند.
پائین آوردن سطح قیام عاشورا آنگونه که عده‌ای از مداحان انجام می‌دهند و محدود ساختن آن به چند داستان و خواب و خیال آنگونه که روش مشترک بعضی منبری‌های کم‌سواد و مداحان غیرسنتی است، ضایع ساختن فرصت بی‌نظیری است که نهضت عاشورا در اختیار ما پیروان امام حسین علیه‌السلام قرار داده است.
عضو سابق مرکز پژوهش‌ها از روش مالیاتی خاندوزی انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ