سرمربی گل‌گهر با انتقاد ضمنی از روش بازی آلومینیوم، از هواداران تیمش بابت از دست دادن امتیاز در این بازی عذرخواهی کرد اما کیفیت بازی تیمش ابراز رضایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برگزاری بازیهای شب دوم از دومین هفته لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و پرسپولیس هر شش امتیاز ممکن را کسب کرده اند و استقلال هم فردا این شانس را دارد که به جمع مثلث همیشه مدعی لیگ بپیوندد. مدعیان نمی خواهند امتیازی از دست بدهند. تیم پرادعای فولاد با هدایت منصوریان هم دومین باخت پیاپی را تجربه کرد
تیم فوتبال بایرن مونیخ یکی از دراماتیک ترین قهرمانی های خود در بوندسلیگا را جشن گرفت. دورتموندی ها هم که شانس اول قهرمانی بودند با شکستی تلخ از رسیدن به جام بازماندند.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که استقلال هم با تساوی برابر صنعت نفت شانس قهرمانی خود را کم کرد و این خطر ممکن است سرخپوشان را هم تهدید کند.
سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نکته مثبت لیگ برتر در هفته بیست و هفتم بازی های جوانمردانه تیم ها بود و بر همین اساس می گویم هنوز هم سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس قهرمانی دارند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در یک نشست خبری کوتاه بعد از شکست در دربی شماره 100 گفت: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و تیم حریف هم از هر راهی که توانست دفاع کرد.
تیم فوتبال خیبرخرم آباد با شکست برابر استقلال ملاثانی شانس صعود خود به عنوان تیم دوم را هم کاهش داد.
منچسترسیتی به دلیل یک ارتباط ویژه شانس بیشتری برای جذب گابری وِیگا، پدیده 20 ساله فوتبال اسپانیا دارد که آرسنال و منچستریونایتد هم خواهان به خدمت گرفتنش هستند.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران با شکست یک بر صفر در برابر عراق شانس صعود به نیمه نهایی جام ملت ها و هم چنین جام جهانی 2023 را از دست داد.
اهواز- تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای افزایش شانس بقا در لیگ برتر، سه شنبه با هم پیکار می‌کنند.
در حالی که از تاتنهام به عنوان مشتری اصلی هافبک ایتالیایی تیم فوتبال رم نام برده می‌شد، اکنون میلان هم قصد دارد شانس خود را برای جذب این بازیکن امتحان کند.
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران یکی از چهار گزینه اصلی فدراسیون فوتبال چین است و باتوجه به مشکلات مالی چینی‌ها، می‌تواند به نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور هم برسد.
فدراسیون فوتبال اسامی برخی مربیان را به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی مطرح کرد اما به نظر می رسد کارلوس کی‌روش مربی ناکام سه دوره جام‌جهانی و دو دوره جام ملت‌ها شانس بیشتری دارد!
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
ستاره دنیای تنیس، رافائل نادال که علاقه بسیاری هم به فوتبال دارد برزیل را شانس اول قهرمانی عنوان کرد.
تیم ملی فوتبال آلمان این شانس را دارد حتی در صورت شکست برابر اسپانیا و تنها با کسب پیروزی در بازی آخر می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز پس از شکست تیمش برابر تیم ملی ایران گفت: ایران مستحق پیروزی بود و به حقش هم رسید.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از دریافت گل اول از انگلیس، شاکله تیم ما بر هم خورد و تمرکزمان را از دست دادیم.
یکی از بازیکنانی که یک درصد هم فکر نمی‌کرد که شانس حضور در جام جهانی را از دست دهد، امید نورافکن است.
یکی از بازیکنانی که یک درصد هم فکر نمی کرد، شانس حضور در جام جهانی را از دست دهد، امید نورافکن بود.
گزینه ریاست فدراسیون فوتبال گفت: میرشاد ماجدی هم مثل من از خبر لغو انتخابات فدراسیون ناراحت بود.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید حتی اگر 5 درصد هم شانس رسیدن به تیم ملی را در جام جهانی داشته باشد تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ