مدیر پروژه استقرار ثبت سامانه‌ای معاملات خودرو با تشریح جزییات این سامانه، گفت: تمام نقل و انتقال خودروها به هر روش و مدل تنها باید از طریق سامانه ثبت معاملات خودرو انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لخ پوزنان تیمی که علی قلی‌زاده به آن پیوسته یکی از نامزدهای اصلی قهرمانی لهستان است.
تکلیف انتقال دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار به پرسپولیس هنوز مشخص نیست.
روبرتو دی‌زربی برای خط دروازه برایتون رکورد گران‌ترین خرید یک گلر از لیگ بلژیک را شکست.
انتقال ساندرو تونالی به نیوکسل او را صاحب گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ برای بازیکنان ایتالیایی خواهد کرد.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح نقل و انتقال سوابق بازنشستگی از سوی شورای نگهبان تایید شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی را اصلاح کردند.
فرماندهی انتظامی مکلف شد از ابتدای سال ۱۴۰۲ سامانه تعویض پلاک انواع خودرو و موتورسیکلت را به نحوی ایجاد کند که تمامی مراحل نقل و انتقال مالکیت به‌ صورت برخط انجام شود.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، نقل و انتقال دارایی از شرکت‌های سهامی عام مشمول مالیات نقل و انتقال با نرخ صفر می شود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
وزارت صمت، الزام مراجعه مشتری به نمایندگی شرکت عرضه کننده خودرو حداکثر ظرف مدت پنج ماه از تاریخ تحویل و با حداقل یک هزار کیلومتر کارکرد به منظور فعال سازی گارانتی را حذف کرد.
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا گفت: به رغم افزایش نقل و انتقال وسایل نقلیه در سال جاری شاهد کاهش زمان ارائه خدمات بودیم.
فرهاد فخیم بازیکن باسابقه تیم فوتسال مس بعد از کنار گذاشته شدن از این تیم، راهی گیتی پسند شد.
سازمان امور مالیاتی نسبت به احتمال سوءاستفاده برخی درگاه های جعلی از پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند: انتقال حق بیمه یا کسور بازنشستگی از صندوق بیمه اجتماعی به سایر سازمان‌ها و صندوق‌ها در چارچوب ضوابط قانونی صندوق مقصد امکان پذیر باشد.
معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پرداخت آنلاین مالیات نقل‌وانتقال خودرو، صرفاً از طریق سامانه‌های سازمان امور مالیاتی کشور، امکان‌پذیر است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: وصولی مالیات نقل و انتقال خودرو در ۴ ماهه امسال نسبت به ۴ ماهه سال رشد داشته است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: وصولی مالیات نقل و انتقال خودرو در ۴ ماهه امسال نسبت به ۴ ماهه سال گذشته ۶۹ درصد رشد داشته است.
سازمان امور مالیاتی، خودروسازان را مسئول پرداخت مالیات بر اولین نقل و انتقال خودروهای صفر کیلومتر اعلام کرده است.
سازمان امور مالیاتی مسئول پرداخت مالیات بر اولین نقل و انتقال خودروهای صفر کیلومتر را شرکت های تولیدکننده اعلام کرد.
سنگربان فصل قبل لسترسیتی با عقد قراردادی سه ساله به نیس فرانسه پیوست.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی، ساز و کار آن را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی، ساز و کار آن را مشخص کردند.
با توجه به تورمی که در جامعه وجود دارد، روند و برآیند کلی بازار سهام رو به رشد خواهد بود و در این بین سهامدارانی که با دید میانمدت و بلندمدت اقدام به سرمایه‌گذاری در بورس می‌کنند، نسبت به کسانی که به اصطلاح دیدگاه نوسانی داشته و با یک منفی سهام خود را می‌فروشند، سود بیشتری خواهند کرد، این موضوع اثبات شده، بنابراین کسانی که نگاه نوسانی دارند، با توجه به افزایش تورم و رشد شاخص کل بورس تا محدوده دو میلیون واحد، آن بازدهی مورد انتظار را کسب نخواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ