انتقال موسی دیابی از لورکوزن به استون ویلا به زودی رسمی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصوریان می‌خواد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.
ایگا شفیونتک، تنیسور شماره یک زنان جهان، در روش تمرینی جدید خود، راه‌های تنفسی‌اش را محدود کرده است.
قاچاقچیان موادمخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آنها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند.
قاچاقچیان موادمخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آنها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند.
تیر و کمان، روش جالبی که ماهیگیر در رودخانه تنسی برای صید ماهی استفاده می‌کند. منبع: خبرآنلاین
ژوزه مورینیو درباره یکی از اسطوره‌های چلسی، دیدیه دروگبا، پیامی جالب منتشر کرد و گفت او همیشه جزو دار و دسته‌اش خواهد بود.
یکی از فعالان محیط‌زیست تصاویری از جاده میامی-عباس‌آباد منتشر کرده که در آن محیط‌بانان درحال جمع‌آوری لاستیک برای آتش‌ زدن و هشدار به رانندگان عبوری هستند./فارس
طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱، بیش از ۲۹ درصد پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در مقطع دکترا و ۴۶ درصد در مقطع کارشناسی ارشد به روش کپی‌برداری و تقلب تهیه شده است. ضعف زیرساخت‌های علمی و پژوهشی که ابزار اصلی در دوره تحصیلات تکمیلی و به خصوص در مقطع کارشناسی ارشد و دکتراست، به عنوان عامل موثر در بی‌رغبتی دانشجویان برای صرف وقت در حوزه پژوهش و مطالعه و تحقیق معرفی‌شده و نویسندگان گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس تاکید دارند که نتیجه این بی‌رغبتی که البته متوجه قصور دستگاه‌های مسوول در حوزه تحصیلات تکمیلی است، به تشویق برخی دانشجویان به کپی‌برداری از سایر آثار علمی یا خرید مقاله و رساله و پایان‌نامه منجر شده است.
اژد‌های کومودو دارای ۶۰ دندان است که بیشترین تعداد برای یک خزنده محسوب می‌شود. دندان‌های این حیوان اغلب با دندان‌های کوسه مقایسه می‌شود زیرا...
سوراخ کردن سر یا Trepanning یک نوع جراحی است که که در آن سوراخ‌هایی در جمجمه فرد ایجاد می‌شد تا عوارض ناشی از بیماری‌های درون جمجمه‌ای از بین رفته یا مسیر خون که در اثر جراحات مغزی مسدود شده بود آزاد گردد. در دوران باستان، سوراخ‌هایی در جمجمه افرادی که رفتار‌های غیرطبیعی داشتند ایجاد می‌شد.
در میان بومیان صحرای آفریقا افرادی پا خود را طعمه می‌کنند تا مار‌های پیتون را شکار کنند که فیلم این شکار در ادامه قابل مشاهده است.
روش عجیب یکی از ساکنین شهر اورفا ترکیه برای محافظت از ماشینش در برابر سیل احتمالی را ببینید.
افراد محلی برای آب کردن یخ و نگهداری خودرو از تکنیک خاصی استفاده می‌کنند که حدود دو ساعت طول می‌کشد. خودرویی که در تصویر می‌بینید یک یواز است که جزو سرسخت‌ترین خودرو‌های ساخت روسیه محسوب می‌شود.
استدلال کارشناسان این است که ویژگی‌های یادگیری ماشین آیفون عکس‌هایی عجیب و غیرعادی ایجاد می‌کند و در آیفون ۱۲ پرو دستکاری‌های دیجیتال تهاجمی و ناخواسته هستند.
پس از خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان کامنت عجیبی را زیر پست اینستاگرامی سرمربی پرتغالی منتشر کرده است.
پس از خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان کامنت عجیبی را زیر پست اینستاگرامی سرمربی پرتغالی منتشر کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به کی روش گفتم که اگر ۲۶ بازیکن به جام جهانی می‌بردی، بهتر بود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به کی روش گفتم که اگر 26 بازیکن به جام جهانی می بردی، بهتر بود.
ویدیویی از دوربین مداربسته یک خودپرداز منتشر شده است یک سرقت عجیب را به تصویر کشیده است.
چنانچه کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نمی شد، گلزنان دیدار دیروز برابر ولز نیز در قطر حضور نداشتند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز پس از شکست برابر انگلیس در تمرین ریکاوری شرکت نکرد!
هافبک ملی پوش پرسپولیس پس از مصدومیت در بازی های لیگ برتر همچنان یکی از بازیکنان حاضر و فعال در اردوی شاگردان کارلوس کی روش است.
مهدی طارمی برخلاف انتظارات با تصمیم کارلوس کی روش در مصاف با اروگوئه در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران حضور ندارد.
کی روش در حالی به ایران برگشت که در ۸ سال حضور در راس تیم ملی موافقان و مخالفان زیادی داشت. یکی از مخالفان کی روش در سال‌های آخر حضور او در ایران، جواد خیابانی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ