ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، به انتقادات در مورد عملکرد ضعیف تیمش در نقل و انتقالات پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با ترویج بدحجابی در سطح جامعه باید برخورد جدی شود چرا که کار فرهنگی برای افراد ناآگاه است، ولی برخورد قهری برای کسانی که تشکیلاتی ترویج بدحجابی می‌کنند؛ الزامی است.
حفظ و ترویج الگوهای فرهنگ غذای ایرانی میان خانواده‌ها، نگهداشت و ترویج غذاهای سنتی اقوام ایرانی و نقش غذا در تحکیم بنیاد خانواده از برنامه‌های کارگروه سفره و تغذیه خانواده است.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از واگذاری قهرمانی به بایرن از فوتبال به عنوان ورزشی بی‌رحم یاد کرد و قهرمانی باواریایی‌ها را تبریک گفت.
ادرین ترزیچ، سرمربی دورتموند، می‌گوید داستان مبارزه سباستین هالر با سرطان بهترین تجربه این فصل تیمش بوده است.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از پیروزی 3-0 مقابل آگزبورگ و قرار گرفتن در آستانه قهرمانی در بوندس‌لیگا گفت زردپوشان یک قدم تا بالا بردن جام فاصله دارند و بسیار خوشحالند.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، تیم آگزبورگ، حریف شاگردانش در بازی روز شنبه را یک تیم سختکوش توصیف کرد.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: ترویج فرهنگ گذشت و صلح، تقویت کننده روحیه همبستگی در جامعه است.
دورتموند فردا در هفته سی‌ام بوندس‌لیگا در زمین بوخوم به میدان خواهد رفت، نبردی حساس که پیروزی در آن برای زردپوشان –که با یک امتیاز بیشتر از بایرن، صدرنشین هستند- کلیدی خواهد بود.
ادین ترزیج، سرمربی دورتموند، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل اشتوتگارت 10نفره از عملکرد دورتموند به شدت انتقاد کرد و گفت این نتیجه برای زردپوشان تلخ و غیر قابل باور است.
دورتموند در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم بوندسلیگا با نتیجه 2-1 یونیون برلین را شکست داد.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند بعد از پایان بازی با بایرن مونیخ با دروازه‌بان تیمش مشغول به صحبت شد تا روحیه آن را بازگرداند.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، تاکید کرد که تیمش برای پایان دادن به ناکامی تاریخی مقابل بایرن مونیخ آماده است.
مشهد ـ نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر بر اهمیت ترویج حس مسئولیت‌پذیری در میان جوانان و ایجاد امید در جامعه تأکید کرد.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در صحبت های خود پیش از بازی با چلسی تاکید کرد که جود بلینگام رهبر تیم او به شمار می رود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح کمیسیون آموزش و تحقیقات پیرامون تحقق اصل ۱۵ قانون اساسی که به ترویج آموزش زبان های قومی و محلی بازمی‌گردد، در مجلس رسیدگی شود.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، از پیروزی تیمش برابر چلسی بسیار خوشحال است اما باور دارد که شانس با آنها یار بوده است.
بازی دورتموند و چلسی فرصت خوبی برای دیدار دوباره ادین ترزیچ و گراهام پاتر به عنوان دو دوست قدیمی است.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، می‌گوید چلسی تیم پرقدرتی است که امسال ژانویه پرقدرت‌تر شده است و پیروزی بر آن‌ها به هیچ وجه ساده نخواهد بود.
برخی از کارکنان خانم یکی از پلتفرم‌های معروف فروش آنلاین اقدام به انتشار تصاویر بدون حجاب خود در فضای مجازی کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد این اقدام، با حمایت مسئولان این پلتفرم بوده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران آموزواره فصلی حرکت را یک فعالیت آموزشی، تمرینی و مروری برای ترویج رفتارهای درست ترافیکی دانست.
صبح امروز شنبه ۳۰ مهرماه چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
صبح امروز شنبه ۳۰ مهرماه چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند، می‌گوید تیمش باید در بازی برابر بایرن مونیخ جسورانه بازی کند.
ادین ترزیچ، مربی دورتموند، شکست عجیب روز گذشته تیمش برابر وردربرمن را احمقانه خواند و گفت که به شدت از عملکرد بازیکنانش ناامید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ