اگر تصور می کنید نتیجه بازی با اروگوئه برای کارلوس کی روش بی اهمیت است به این دلیل که بازی تدارکاتی است سخت در اشتباهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از بالگردهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از هلیکوپترهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که بیانیه وزارت دفاع این کشور مربوط به فسخ توافق صادرات غلات از دریای سیاه است.
رئیس سابق اداره تربیت بدنی استان فارس با انتشار توضیحاتی به دفاع از عملکرد خود در استادیوم پارس پرداخته است.
سخنگوی وزیر دفاع چین اعلام کرد: ماموریت انتقال همه اتباع چینی از سودان امروز به اتمام رسید.
وزیر دفاع آلمان نسبت به تضعیف قوای ارتش این کشور به دلیل حمایت تسلیحاتی از اوکراین هشدار داد.
باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی، از فضای به وجود آمده در زمینه داوری بازی‌های این تیم انتقاد کرد.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
اینیستا، اسطوره بارسلونا، از تصمیم خود برای ترک بلوگرانا دفاع کرد و گفت از تصمیمش برای انتقال به فوتبال ژاپن پشیمان نیست.
رضا رجبی معتقد است تیم ملی با ادامه این روند می‌تواند پیروز دیدار با آمریکا هم باشد.
قم- رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: عرصه کتاب یکی از ابزارهای موثر در راستای انتقال پیام شهدا است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از پایان موفق انتقال یگان های ارتش روسیه در «خرسون» به ساحل چپ «دنیپر» خبر داد.
سرمربی تیم ملی جودوی جوانان گفت: وظیفه داریم علم روز و دانش فنی را به سایر قهرمانان و ورزشکاران انتقال دهیم.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مشارکت این کشور در توافقنامه صادرات غلات با اوکراین پس از هدف قرار گرفته شدن سواستوپول با پهپاد به حالت تعلیق در آمده است.
صدراعظم سابق آلمان با دفاع از تصمیم خود برای امضای توافق با روسیه بر سر انتقال گاز در دوران ۱۶ ساله صدارتش، گفت که مسکو همواره عرضه‌کننده «قابل اتکای» انرژی برای آلمان بوده است.
سرجینیو دِست، دفاع راست آمریکایی بارسلونا، پیشنهاد منچستریونایتد را قبول کرده و تصمیم خود را به اطلاع مدیران بارسا نیز رسانده است.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که از بنادر اوکراین از اول آگوست سال جاری تا کنون یک میلیون و ۴۳ هزار و ۲۸۶ تُن غلات منتقل شده است.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: از ابتکارات انجام شده در رزمایش پهپادی ۱۴۰۱ ارتش بهره‌برداری از ویژگی پدافندی از طریق پهپاد با انتقال سکوی زمین‌پایه از روی زمین به آسمان است.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که ۶۵۶ هزار و ۳۴۹ تُن غلات از بنادر اوکراین به بازارهای جهانی منتقل شده و بیش از ۲۵ میلیون تن غلات نیز در اسرع وقت ارسال خواهد شد.
وزرای دفاع ترکیه و اوکراین درباره آخرین وضعیت انتقال غلات به صورت تلفنی گفتگو کردند.
وزیر دفاع ترکیه با وزرای دفاع و زیرساخت اوکراین درباره آخرین وضعیت انتقال غلات تلفنی رایزنی کرد.
الکس تلس، دفاع چپ منچستریونایتد به‌عنوان بازیکن قرضی به باشگاه اسپانیایی سویا پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ