جمهوری خواهان آمریکا در گزارشی با انتقاد از خروج عجولانه دولت بایدن از افغانستان در سال گذشته، می‌گویند که دشمنان آمریکا در منطقه می‌توانند از کماندوهای سابق افغان استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستوفر کنت در تاکتیک جدید منصوریان و البته در مواقع لزوم یک خط جلوتر بازی می‌کند.
ژاوی با وجود انتقادهای بسیار تندی که به داوری بازی دیشب بارسا و ختافه و همینطور لالیگا داشت با محرومیت طولانی‌مدت مواجه نخواهد شد.
پاکو خمس، سرمربی تراکتور، در اولین مصاحبه مطبوعاتی امسال خود تلاش کرد توجه خبرنگاران را از موضوع کهکشانی بودن تیمش در رقابت‌های این فصل منحرف کند.
سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان سرویس‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را به واکنش واداشته و موجب شده آنها درباره هرگونه اقدام در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی در محاسبات خود بازنگری کنند.
تمرین بدنی یکی از متحدان اصلی ما در کاهش روند پیری است. این استراتژی پیشگیرانه باید براساس تاکتیک های مشخص باشد. ما بدون شک برخی از بهترین روش ‌ها مانند ورزش بدنی، رژیم غذایی متعادل، روال خواب خوب، مراقبت از سلامت عاطفی و بررسی مولکول‌های بیرونی مانند داروها، هورمون‌ ها و مکمل‌ ها را می‌دانیم. جالب اینجاست که از میان تمام این تاکتیک ها یکی از بهترین ها برای مقابله با پیری ورزش بدنی است.
رابرت مالی در مرخصی اجباری است و معاون او «ابرام پالی» وظایف او را انجام می‌دهد؛ اما آیا عدم حضور مالی منجر به تغییر تاکتیک ها و استراتژی‌های آمریکا در مذاکرات خواهد شد؟
رابرت مالی در مرخصی اجباری است و معاون او «ابرام پالی» وظایف او را انجام می‌دهد؛ اما آیا عدم حضور مالی منجر به تغییر تاکتیک ها و استراتژی‌های آمریکا در مذاکرات خواهد شد؟
رابرت مالی در مرخصی اجباری است و معاون او «ابرام پالی» وظایف او را انجام می‌دهد؛ اما آیا عدم حضور مالی منجر به تغییر تاکتیک ها و استراتژی‌های آمریکا در مذاکرات خواهد شد؟
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه نرخ ارز شناور است ولی دولت آن را مدیریت می‌کند، گفت: نگاه اقتصادی دولت ثابت است ولی تاکتیک‌ها ممکن است تغییر کند.
پریگویژین که خودش یکی از محکومین به جنگ بوده، به تازگی مقامات نظامی روسیه را به باد انتقاد گرفته که به نیروهایش مهمات کافی و مورد نیاز را نرسانده‌اند. او همچنین تاکتیک‌ها، توانایی رهبری و تعهد مقامات نظامی روسیه را زیر سوال برد و گفت که آن‌ها به نیروهایش برای پیروزی‌هایشان اعتبار کافی نمی‌دهند. او جان‌فشانی‌های نیروهایش را پررنگ کرد و در روز شنبه به زعم خودش در مورد فتح باخموت فخر فروخت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن باشید.
بسیاری از اندیشه‌ورزان سیاسی بر این نظرند که سیاست حارجی همان ادامه سیاست داخلی است با بیانی دیگر. مصداق و ترجمان انضمامی چنین نظری را می‌توان در ساحت سیاست داخلی و خارجی ایرانِ امروز مورد مطالعه قرار داد. امروز، کسانی به عنوان بازیگر پشت میز بیلیارد سیاسی قرار گرفته‌اند که اگرچه هر یک خود را مسیح عالمی می‌پندارد و الم را در کف خود مرهمی، اما نه تصویر دقیق (علمی-عقلی) از بازی و قواعد آن دارند و نه تعریف مشخصی از نقش (تکتیک‌ها و تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها) خود و دیگران.
یادداشت هایی که برای مرور تاکتیک های تیم ملی دانمارک به بازیکنان منتقل شده بود، به چنگ استرالیایی ها رسید!
عدم صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نتیجه ای بود که خبرنگار کروات حاضر در این رقابت ها تحلیل کرد و گفت: انتظار فنی از تاکتیک های ایران در جام جهانی بسیار بالا بود.
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با بیان اینکه منافقین امروز تاکتیک خشونت‌ورزی مطلق دارند، گفت: رسانه ها باید درباره اقدامات منافقین کار جدی کنند تا صحنه برای جامعه روشن باشد.
در جنجالی ترین دیدارِ لیگ قهرمانان، وضعیت صعود تیم ها در گروه D، تا واپسین لحظات نامشخص بود و کوچکترین اتفاقی می توانست در رتبه تیم ها تاثیر گذار باشد.
استقلال در اکثر بازی هایی که این فصل در تهران بازی کرده مالک توپ و میدان بوده، هر چند در برخی از بازی ها به دلیل عدم موقعیت طلبی از رسیدن به نتیجه مطلوب باز مانده است.
سردار رضایی گفت: هر هنجارشکنی که ببینیم اعمال قانون می کنیم و یکی از این موارد کسانی هستند که عفت جامعه را خدشه دار می کنند، البته ممکن است تاکتیک و روش ها اصلاح شود ولی پلیس بر اساس قانون به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن گفت: آنچه اوکراینی ها تا کنون مشاهده کرده اند، فقط یک شوخی کودکانه بوده است و آنها باید منتظر عواقب وخیم تاکتیک های جدید ما باشند.
یک کارشناس سیاست خارجی در گفتگویی در کلاب هاوس خبرآنلاین با اشاره به نقایص موجود در مفروضات اشتباه در حوزه کلان و استراتژیک و حوزه تاکتیکی در سیاست خارجی گفت: ایران می توانست ضمن رسیدن به توافق بر سر موضوعات مرتبط با برجام مسائل پادمانی را نیز بدون سر و صدا و هیاهو در قالب همکاری ها با آژانس حل و فصل کند.
وینگر مس کرمان که اولین گل فصل مس کرمان را زد می‌گوید تلاش می‌کند پدیده لیگ برتر لقب بگیرد.
بازار سهام امروز در روندی معکوس با روز گذشته تحت تاثیر رفتار حقوقی ها شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود. بازاری که حجم و ارزش معاملات آن نیز بسیار ضعیف بود.
کارشناسان می‌گویند در حالی که ادامه مانورهای نظامی به ارتش آزادیبش خلق چین اجازه می‌دهد تاکتیک‌ها و عملیات خود را اصلاح کند هم چنین می‌تواند فرصتی را برای دشمنان فراهم کند تا در مورد ارتش مدرن چین بیاموزند.
طی دوسال گذشته ، چون مقرر شده بود ،اختلاف ها، علنی نشود ، رفتار پارلمانی پایداری ها نیز همسو با قالیباف و حامیانش بود و در انتخابات هیات رئیسه هم ، به قالیباف رای دادند اما اینک با اعلام نامزد مستقل برای ریاست مجلس ، نشان دادند که از ادامه ائتلاف تاکتیکی پیشین و تن دادن به الزامات آن ، منصرف شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ