باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی، از فضای به وجود آمده در زمینه داوری بازی‌های این تیم انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایپا در یزد مقابل تیم خوب چادر ملو تن به تساوی بدون گل داد تا در راه صعود به لیگ برتر دو امتیاز حساس را از دست بدهد.
تیم چادر ملو با پیروزی در بازی این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به جمع مدعیان نزدیک شد.
ستاره ایرانی پورتو گلزنی مقابل یک تیم بزرگ اروپا را به بازی برگشت کشاند.
یک نفر چون جوان است و می‌تواند ارتباط برقرار کند مربیگری تیم ملی را بر عهده بگیرد؟ مگر می‌خواهند به میهمانی بروند؟ تیم ملی، جایگاهی برای خودش دارد و هر چقدر هم دانش و تجربه داشته باشی کم است.
کمیته انضباطی رای دیدار دو تیم آرمان گهر سیرجان و چادر ملواردکان از سری رقابتهای لیگ دسته اول را صادر کرد.
اعضای تیم خوشه طلایی راهی یزد شدند تا فردا(چهارشنبه) مقابل چادر ملوی اردکان به میدان بروند.
داخل متروی شوش روی تابلویی نوشته شده: مسجد فرازنده، ۱۰۰ متر جلوتر. با کمی پیاده‌روی در خیابان شهید «زیدوند لرستانی» متوجه می‌شویم چقدر جلو چشم بوده، اما آن را ندیده‌ایم؛ آن هم با آن گنبد و کاشی‌های فیروزه‌ای زیبا. اینجا مسجد فرازنده در محله شوش است.
تیم های آرمان گهر و چادر ملو که در نیمه پایین جدول قرار دارند، با وجود نیاز به کسب سه امتیاز جدال با هم، به تساوی بدون گل رضایت دادند.
طبق قرارداد سه‌ساله‌ای که فدراسیون فوتبال اسپانیا با همتایان عربستانی منعقد کرد، قرار شد که دیدار سوپرکاپ اسپانیا، جدال برنده لیگ و جام حذفی این کشور به میزبانی عربستان برگزار شود. آن زمان در توافق اولیه پای قراردادی ۱۴۰ میلیون یورویی در میان بود. به عبارتی برای گرفتن یک میزبانی ساده که قرار بود فقط دو تیم به مصاف هم بروند، اسپانیا به ازای هر دوره ۴۰ میلیون یورو از عربستانی‌ها گرفت.
ادن هازارد زمانی که به رئال مادرید رفت قرار بود جانشین کریستیانو رونالدو در این تیم باشد ولی حضور او در برنابئو به یک ناکامی تمام‌عیار تبدیل شد. اما هازارد در رئال چقدر دستمزد می‌گیرد؟
تیم فوتبال هوادار با برد مقابل چادرملوی اردکان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.
احمد وحیدی درباره آخرین اخبار درباره تیم ترور کننده شهید مولوی عبدالواحد ریگی اظهار کرد: هدف این تیم ترور ایجاد واگرایی، گسست مذهبی و قومی در منطقه است. مولوی ریگی یک مولوی وطن دوست، انقلابی و دشمن ستیز بود و به همین دلیل مورد هدف قرار گرفت و شهادت نصیبش شد. این شهادت پیوند عمیق اهل تسنن و تشیع و پیوند عمیق سیستانی‌ها و بلوچ‌ها را نشان داد و ثابت کرد چقدر بلوچ‌ها در مرزداری نقش دارند.
به نظر می‌رسد هر بار که جام جهانی در آسیا برگزار می‌شود، با یک شگفتی بزرگ همراه است و این بار نوبت مراکش بود تا به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کند اما چقدر احتمال دارد بار دیگر آنها را در چنین موقعیتی ببینیم؟
دروازه‌بان تیم ملی ایران از بیمارستان مرخص شد اما هنوز مشخص نیست که مصدومیتش چقدر او را دور از میادین نگه خواهد داشت.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پولهای زیادی رد و بدل می‌شود که به یک میلیارد دلار هم می‌رسد.
«اگر عمق عقبه زمین تیم ملی، ما را آسان گل‌خور نکند، با مهاجمین و هافبک‌های آبرومند و درستی که داریم، می‌توانیم به هرتیمی در این جام گل بزنیم.»
در حالی که از حضور تیم مس شهر بابک در لیگ یک زمان زیادی نمی گذرد، این تیم به دنبال قد علم کردن و رقابت با تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر است.
ظاهرا مسئولان استقلال در صورت قهرمانی به هر یک از اعضای این تیم مبلغ ۵۰ میلیون تومان پاداش پرداخت خواهند کرد
این شایعه که وزیر به بازیکنان تیم ملی یک روز قبل از بازی خبر داده بود که ممکن است وی با قطر معامله‌ای کرده باشد چقدر درست است؟
فجر سپاسی در دیدار برابر شاگردان بیاتلو توانست به سه امتیاز دست پیدا کند.
شکست در شروع کار به همراه استقلالی که یک فصل نباخته بود، آن هم برابر تیم مربی هموطن، یک اتفاق بد برای ساپینتو بود. مربی‌ای که می‌گوید جاه‌طلب است و ذهن برنده دارد.
محمد کاظمی مدیر رسانه ای تیم استقلال در زمان مربیگری محمود فکری به عنوان سرپرست تیم دسته اولی چادر ملو انتخاب شد.
آیا این یک تسویه حساب برنامه ریزی شده از سوی سرپرست کنار گذاشته تیم ملی بود؟ چقدر این انتقادها یکروز مانده به اعزام تیم، صادقانه است؟ در میان حملات یک اسم مشترک شنیده شد؛ پزشک احراجی تیم ملی!
کرم‌های ضد آفتاب حاوی فیلتر‌های فرابنفش هستند که اشعه‌های فرابنفش را جذب یا منعکس می‌کنند تا کم‌تر به پوست برخورد کنند. ترکیب بسیاری از فرمول‌های کرم ضد آفتاب از دی اکسید تیتانیوم، پودر سفید رنگی که به عنوان فیلتر استفاده می‌شود گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ