رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساوه- وزیر کشور گفت: مشارکت بسیار خوب متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس برای ثبت نام نشان می‌دهد که یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری را در پیش خواهیم داشت.
حمیدرضا مقدم‌فر، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در حضور جمعی از نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تبریز با ارائه تحلیلی از وضعیت رو به جلوی قطار انقلاب اسلامی و سردرگمی دشمنان انقلاب اظهار داشت: امروز وقتی به آرایش جبهه ضد‌انقلاب با حمایت و میدان‌داری سیاستمداران و سران نظام سلطه جهانی و صهیونیسم بین‌الملل نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم به‌رغم میل و اراده آنان، قطار انقلاب اسلامی از حرکت باز‌نایستاده و با وجود همه دشمنی‌ها و کارشکنی نفوذی‌ها و فتنه‌انگیزی پادو‌های داخلی آن‌ها و حامیان بد‌دل و غافل آنان در داخل کشور، قدرتمندانه پیش می‌رود.
قجری گفت: از ابتدای سال تا کنون ۹۸ مجمع برخط برگزار شده است و بیش از ۱۰ هزار سهامداران توانسته اند از ابتدای سال به شکل برخط در مجامع شرکت کنند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در تامین اتوبوس برای تردد در شهرهای جدید خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر کشور، از حضور ۱۷۷۸ تیم عملیاتی و امدادی در این مراسم خبر داد.
با اعلام فراخوان و در قالب طرح «مرهم زائر»، عموم مردم می‌توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری کنند.
در قرارداد بین ایران و چین تا ۸۰ درصد از پروژه توسط پیمانکاران و مهندسان ایرانی استفاده خواهد داشت.
بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با مشارکت در برگزاری رویداد الکام تاکز، بابی در گفتمان‌سازی در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی گشود.
وزیر جهاد کشاورزی دو عنصر آب و خاک را اساس زیرساخت سرزمینی و صیانت از تخریب و جلوگیری از هدرروی آن با ابزار مشارکت مردمی و سریع‌ترین راه برای دستیابی به حکمرانی سرزمینی عنوان کرد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از ارائه طرحی از سوی این معاونت برای مشارکت زنان در طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال به وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر در برنامه من شهردارم شرکت و پروژه‌های محلات خود را انتخاب کرده‌اند.
با انعقاد توافق‌نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ساخت توربین‌ها و توربوکمپرسورهای مورد نیاز مناطق نفت‌خیز جنوب از سوی شرکت‌های دانش بنیان، بومی‌سازی می‌شود.
در نشست مشترک مدیران وزارت صمت و شهرداری تهران تامین بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی توسط این وزارتخانه تایید شد.
مدیران کل میراث فرهنگی استان‌ها در نشستی با وزیر میراث فرهنگی، گزارشی از پروژه‌های در دست اقدام و قابل رونمایی در هفته میراث فرهنگی را ارائه کردند.
دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ با بیان اینکه بیشترین مشارکت کننده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ از کشور روسیه با ۲۵ شرکت فناور بود، گفت: میزان استقبال استارت اپ ها ۳۶درصد بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مشارکت بالای مردم ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی و برگزاری موفق آن، نشانه پیروزی مردم‌سالاری در این کشور مسلمان همسایه است.
بانک ملت همزمان با اجرای طرح نهضت ملی جهش مسکن در کشور، برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهبهان استان خوزستان ویژه کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تسهیلات ارائه می‌دهد.
بانک ملت همزمان با اجرای طرح نهضت ملی جهش مسکن در کشور، برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهبهان استان خوزستان ویژه کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تسهیلات ارائه می‌دهد.
شمار زیادی از فلسطینی‌ها امروز نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.
یک کارشناس حوزه تولید گفت: نخستین نکته در مشارکت مردم در اقتصاد این است که مشارکت به صورت داوطلبانه باشد و با دستور و بخشنامه نمی توان مردم را وادار به مشارکت در تولید کرد.
یک کارشناس حوزه تولید گفت: نخستین نکته در موضوع مشارکت مردم در اقتصاد این است که مشارکت به صورت داوطلبانه باشد؛ با دستور و بخشنامه برنامه ها جلو نخواهد رفت.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
قطعات ریزپرنده‌های حمله‌کننده به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان با مشارکت و هدایت گروه‌های ضدانقلاب کُردی مستقر در اقلیم کردستان عراق وارد ایران شده است.
سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: براساس اطلاعات ارائه شده دستگیری‌های صورت گرفته از لیدرهای اغتشاشات، حاکی از مشارکت گروه‌های مختلف ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ