وزیر دفاع آلمان نسبت به تضعیف قوای ارتش این کشور به دلیل حمایت تسلیحاتی از اوکراین هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هریک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل صبح امروز در محل برگزاری همایش در اردبیل منتشر شد.
مهاجم پرسپوليس مراحل پایانی انتقالش به تراکتور را پشت سر گذاشت.
حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران می‌گوید انتقال بازار نشدنی است و اما انتقال انبارکالاها در بازار می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند.
نماینده دائم کره شمالی در سازمان ملل متحد با انتقاد شدید از تحرکات نظامی آمریکا در شبه جزیره کره، اعلام کرد که واشنگتن با استقرار تسلیحات اتمی جدید در کره جنوبی شرایط را به سمت تنش می‌برد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کاخ کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم فرانسه برای انتقال موشک های دوربرد به اوکراین اشتباه است؛ این تصمیم مسکو را مجبور به انجام اقدامات تلافی جویانه خواهد کرد.
رئیس‌جمهور بلاروس زمان تکمیل روند انتقال تسلیحات هسته‌ای روسیه به این کشور را برآورد کرد.
وزیر خارجه مجارستان تهدید کرد که در صورت خارج نشدن بانک این کشور از فهرست موسوم به «لیست شرمساری» کی‌یف، بوداپست از تامین مالی اتحادیه اروپا جهت انتقال تسلیحات به کی‌یف خودداری خواهد کرد.
یک وب‌سایت آمریکایی در مطلبی به بررسی انگیزه‌های روسیه از انتقال تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی به بلاروس و همچنین دلایل این اقدام پرداخته است.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد نشانه‌ای از انتقال تسلیحات نظامی از چین به روسیه وجود ندارد.
روسیه انتقادات آمریکا از برنامه مسکو برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در بلاروس را بی‌اهمیت توصیف و تاکید کرد که واشنگتن‌ها سال‌هاست که مشابه همین تسلیحات را در اروپا مستقر کرده است.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد که انتقاد رئیس‌جمهور فرانسه از رویکرد تسلیحات اتمی آمریکا موثر است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از طرح روسیه برای استقرار تسلیحات اتمی تاکتیکی در بلاروس انتقاد کرد.
نخست وزیر ارمنستان می گوید جمهوری آذربایجان به نشر اکاذیب در خصوص انتقال تسلیحات نظامی به قره باغ روی آورده است.
وزیر خارجه چین با انتقاد از تداوم ارسال تسلیحات آمریکایی و غربی به جنگ اوکراین، خواستار توقف فوری «دمیدن در آتش» در اوکراین شد.
نخست وزیر نروژ امروز در سخنانی با انتقاد از سرازیر شدن کمک‌های اروپا به اوکراین تأکید کرد: اسلو باید به فکر امنیت خود باشد؛ در آینده ارائه تسلیحات بیشتر به اوکراین از سوی ما دشوارتر است.
نماینده مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از ارسال مداوم تسلیحات نظامی این کشور به اوکراین تأکید کرد برخی از نمایندگان آمریکا به مسائل اوکراین بیشتر از مشکلات مردم این کشور اهمیت می‌دهند.
ارتش اوکراین در نظر دارد برای جبران اختلال در انتقال تسلیحات نظامی، چینش نیروهای نظامی خود در منطقه زاپروژیا را تغییر دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا در ابتدا در ماه جولای هشدار داد که ایران برنامه دارد به روسیه پهپاد‌هایی برای استفاده در جنگ علیه اوکراین بدهد و در حال حاضر مدارکی داریم که این پهپاد‌ها برای حمله به شهروندان غیرنظامی و زیرساخت‌های مهم غیرنظامی به کار گرفته می‌شوند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید ادعای آمریکا مبنی بر اینکه خواهان تعامل دیپلماتیک با روسیه در مورد اوکراین است، با ارسال تسلیحات و مزدور از غرب به کی‌یف متضاد است.
رویترز به نقل از دیپلمات ها و منابع اطلاعاتی در منطقه اضافه کرد: "اسرائیل برای مدت طولانی است که دشمن خود یعنی ایران را در سوریه به عنوان یک تهدید امینت ملی می بیند و به دنبال گسترش حوزه حملات برای ضربه زدن به روش جدید انتقال تسلیحات ایران به سوریه است". منظور از روش جدید، استفاده از فرودگاه های سوریه است.
نمایندگی کره شمالی در سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای گفت کسی حق انتقاد از این کشور به دلیل برخورداری از تسلیحات اتمی و دفاع از خودش را ندارد.
نمایندگی کره شمالی در سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای گفت کسی حق انتقاد از این کشور به دلیل برخورداری از تسلیحات اتمی و دفاع از خودش را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ