قم- رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: عرصه کتاب یکی از ابزارهای موثر در راستای انتقال پیام شهدا است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور رسانه را عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی دانست و از خبرنگاران به عنوان سربازان این جبهه جدید یاد و از زحمات آنها تقدیر کرد.
رئیس مجلس با اشاره به اینکه تولیدکنندگان مجاهدان عرصه جنگ اقتصادی هستند، گفت: اگر رابطه دولت‌ها با بخش خصوصی شفاف نشود، مشکلات حل نخواهد شد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده است که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه های مرسوم نظامی، غیر ممکن است.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: طرح مدیریت جامع آبخیزداری تضمینی برای امنیت زیستی، غذایی و ملی است زیرا هر چه از سطح مراتع کاسته شود به عرصه های بیابانی کشور افزوده می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف، فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند که از جان و مالشان برای امنیت و عزت کشور مایه گذاشته‌اند، گفت: حکمرانی در عرصه اقتصاد باید مردمی‌سازی شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف، فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند که از جان و مالشان برای امنیت و عزت کشور مایه گذاشته‌اند، گفت: حکمرانی در عرصه اقتصاد باید مردمی‌سازی شود.
برخی‌ها مانند دکتر سید حسین نصر و استاد سیدمصطفی محقق داماد خاطراتی (مستقیم یا غیرمستقیم) از علامه نقل کرده‌اند و این خاطرات، شبهاتی را در ذهن خواننده رقم زده است؛ و در کنار همه آنان، محسن کدیور با دسته‌بندی این خاطرات و شایعات، و دسته‌بندی برخی موارد مبهمِ موجود در دیگر کتب تاریخی، صورت‌بندی جامعی از موضوع عرضه کرده است.
در مراسم گرامی‌داشت هفته میراث‌فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها از برترین‌های موزه‌داری کشور تجلیل به عمل آمد.
وزیر دفاع گفت: اولویت بخشی به فضا، پدافند هوایی، موشکی، پهپادی و عرصه‌های جنگ شناختی از برنامه‌های مهم و راهبردی وزارت دفاع است.
سخنگوی صنعت برق گفت: با تامین برق پایدار در کشور، به کسانی که در عرصه تولید فعالیت دارند اطمینان می‌دهیم که به حداکثر ظرفیت تولید خود دست خواهند یافت.
اگر با خوابیدن مشکل دارید، احتمالا اسم ملاتونین به گوشتان خورده است. ملاتونین به عنوان مکملی که به تنظیم خواب کمک می‌کند به‌شکل شربت، قرص و اسپری تنفسی در داروخانه عرضه می‌شود.
فومن- نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه عرصه را نباید برای روستاییان تنگ کرد، گفت: برخی اقدامات دستگاه‌ها سبب نارضایتی عمومی می‌شود که باید با آن برخورد شود.
خاتمی اظهار کرد: عده ای می گویند حوزه های علمیه چه کاری کرده اند؟ این در حالی است که کتاب ها و مقالات بسیاری در عرصه علوم انسانی توسط حوزویان به نگارش درآمده است.
خاتمی اظهار کرد: عده ای می گویند حوزه های علمیه چه کاری کرده اند؟ این در حالی است که کتاب ها و مقالات بسیاری در عرصه علوم انسانی توسط حوزویان به نگارش درآمده است.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تعیین تکلیف و واگذاری عرصه ساختمان‌های احداثی در اراضی تصرفی تحت مالکیت دولت در محدوده یا حریم شهرهای استان خبر داد.
۲ آش در تهران خیلی مشهور بوده که در بازار پخته و عرضه می‌شد که به گمان من این آش‌ها باید تهرانی باشند. در جایی نشنیدم و در کتابی هم نخواندم که این آش در شهر دیگری پخته شود. تهرانی‌ها یک آش نذری داشتند به نام آش «ابودردا» و آش «کشک کله بره» که با استفاده از کله بره تازه به دنیا آمده (لش بره یا تودلی) تهیه می‌شد. چیزی در مایه‌های کله‌پاچه که داخل آش آن را می‌پختند و من جایی دیگری ندیده‌ام که چنین آشی بپزند و به نظرم تهرانی است.
مشهد ـ رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: ذی‌نفعان عرصه فناوری باید نقطه‌زنی کنند.
سامانی از ارائه تسهیلات بانکی به جایگاه‌داران برای اجرای طرح کهاب خبر داد و گفت: تاکنون ۳۵۰ جایگاه عرضه سوخت به مرحله ۱ و ۳ و ۱۱۰ جایگاه در کشور به چرخه کامل طرح کهاب تجهیز شده است.
سامانی از ارائه تسهیلات بانکی به جایگاه‌داران برای اجرای طرح کهاب خبر داد و گفت: تاکنون ۳۵۰ جایگاه عرضه سوخت به مرحله ۱ و ۳ و ۱۱۰ جایگاه در کشور به چرخه کامل طرح کهاب تجهیز شده است.
«چون» از نقش «کیم یو جونگ» در ساختار قدرت پیونگ به عنوان «ملکه دوفاکتو» یاد می‌کند و او را در برابر زن برادر خود که به عنوان بانوی اول قلمداد می‌شود قرار می‌دهد. او در کتاب درباره سلسله مراتب حاکم بر عرصه قدرت در کره شمالی در پشت پرده سخن می‌گوید.
آقایان! فرصت تجدیدنظر در رای بد، برای چنین روزهایی گذاشته شده است. ما خواهان دلجویی از استاد #مهرجویی و رسیدگی به رفع موانع فیلم لامینور و اکران نوروز‌ی آن هستیم. وقتی فيلمنامه يا فيلمي بطور كامل وارد شوراهاي پروانه ساخت يا نمايش مي شود و با مهر تاييد و موافقت از شورا بيرون مي‌آيد، براي تمديد زمان آن دیگر هیچ نيازی به تشكيل دوباره شورا نيست و این داستان محلی از اعراب ندارد. انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره این روند سیاست‌گذاری‌ها و شیوه‌های نظارتی و نحوه تعامل مدیران سینمایی با سینماگران، نگران است و هشدار می‌دهد.
وی با اشاره به برگزاری پویش نظامی خوانی و مسابقات متنوع در سایر سامانه ها و سکوهای پر مخاطب با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: سامانه شاد مسابقات متنوعی برای دانش آموزان با هدف آشنایی ایشان با حکیم نظامی شاعر نامدار ایرانی و آثار این شاعر فارسی زبان برگزار خواهد کرد. همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی و ارایه تخفیف به کتب حکیم نظامی از جمله اقدامات برنامه های سکوهای حوزه عرضه کتاب در فضای مجازی است.
کتاب «تاریخ تحلیلی جنگ ایران و عراق» نوشته حسین علایی که توسط انتشارات مرز و بوم و از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده، به چاپ سوم رسید و این چاپ از کتاب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.
فروش بیش از ۲۱۱ میلیاردی در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین عرصه رونمایی و بزرگ‌ترین بازار کتاب سالیانه ایران، کورسوی امیدواری برای حفظ سبد فرهنگی محسوب می‌شود، چون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین افزایش چشمگیر و اجتناب ناپذیر قیمت کتب، تصور می‌شد کتاب شانس چندانی برای بقا در سبد خانوار نداشته باشد، اما ظاهراً هنوز گروه بزرگی حاضر به زمین گذاشتن کتاب نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ