عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی رقم خورده و زمان زیادی را برای آماده سازی از دست داده‌ایم، بعید است با کی‌روش هم به جایی برسیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از حضور در جام جهانی به مصاف ونزوئلا می رود.
مهسا کدخدا، کاپیتان تیم ملی والیبال زنان، به دلیل مصدومیت رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست داد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران به انتقاد محمدجواد معنوی‌نژاد پس از اینکه از لیست تیم ملی در هفته دوم مسابقات خط خورد، واکنش نشان داد و گفت: چرا زمانی که لوزانو قبل از المپیک کنارش گذاشت، صدایش در نیامد؟ چند بار کولاکوویچ خطش زد و حرف نزد. او حق نداشت به فدراسیون والیبال و تیم ملی توهین کند.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
ریچالیسون بعد از بازی با گینه از حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی برزیل استقبال کرد.
ملی پوشان کشورمان آخرین تمرین خود قبل از دیدار روز جمعه برابر قرقیزستان را برگزار کردند.
سرمربی تیم ملی تکواندو عامل اصلی ناکامی ملی پوشان در مسابقات جهانی را شوک دوپینگ قبل از اعزام می‌داند.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان گفت: کهنی و الفتی از جمله ورزشکارانی بودند که با توجه به رنکینگ و مدال‌هایی که داشتند قبلا جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده بودند.
پس از ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۰۷ فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا علی دایی را به عنوان جانشین امیر قلعه‌نویی معرفی کند. دایی در شرایطی سرمربی تیم ملی شد که خودش کمی قبل از انتخابش گفته هر کسی که لابی قوی‌تری داشته باشد سرمربی تیم ملی می‌شود.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: اردوهایمان را از اواسط نوروز آغاز می‌کنیم و بازیکنانی که قبلا از اردوهای ما خط خورده‌اند فرصتی دوباره برای حضور در تیم ملی خواهند یافت.
سرمربی سابق تیم ملی ایران قبلا هدایت النصر را بر عهده داشته است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد که فدراسیون کشتی در امر پشتوانه سازی مربیان خوب عمل کرده، درحالیکه در گذشته در برخی استان‌ها مربیگری ملی در انحصار 4-5 نفر بود.
شهروند می‌‌‌داند که سیاست در قبال ورزش و فوتبال بی‌‌‌طرف نیست و قبلا در کنار همه بی‌‌‌طرفی‌‌‌هایی که نقض کرده، بی‌‌‌طرفی در ورزش را هم نقض کرده است؛ بنابراین باید تلاش کند مانع ورود سیاستمدار به ورزش و استفاده ابزاری از آن شود. شهروند ایرانی همان کسی است که سال‌ها با پیروزی تیم‌‌‌های ملی شادمان شده است؛ اما می‌‌‌خواهد مانع بهره‌‌‌برداری سیاست از آن شود. این زنگ خطری برای سیاست است.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با انگلیس برگزار شد.
مهدی خدابخشی که قبلا سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان با پیراهن تیم ملی ایران را داشت، این بار با پرچم صربستان به مدال طلای جهان رسید.
مهدی خدابخشی که قبلا سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان با پیراهن تیم ملی ایران را داشت، این بار با پرچم صربستان به مدال طلای جهان رسید.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: ما گلخانه‌ای عمل نکردیم و هرکسی به روی شیاپ چانگ آمد، مزد زحمات خود را در داخل زمین گرفته و فیکس تیم ملی شد.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: ما گلخانه‌ای عمل نکردیم و هرکسی به روی شیاپ چانگ آمد، مزد زحمات خود را در داخل زمین گرفته و فیکس تیم ملی شد.
فرزاد ایمانعلی‌زاده با بیان اینکه هدف نخست کادر فنی از حضور در جام جهانی کشتی فرنگی میدان دادن به جوانان است، گفت: با این وجود برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نظم تیمی حاکم در تیم ملی هیچ تفاوتی با نخستین روز حضورش در تیم ملی در مقطع اول سرمربیگری کی‌روش ندارد.
جیمی کاراگر با دفاع از گرت ساوت‌گیت می‌گوید مشکل تیم ملی انگلیس سرمربی‌اش نیست و سه‌شیرها مدت‌ها است در رده ملی با مشکلات بزرگ مواجه هستند.
ساعاتی پیش فرانکی دی‌یونگ به دلیل جدی بودن مصدومیتش اردوی تیم ملی هلند را ترک کرد و به بارسلونا برگشت. قبلا دو بازیکن دیگر بارسا نیز به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی خود را ترک کرده بودند.
مهاجم سرشناس تیم ملی قبلا پیش بینی کرده بود، هر مربی جای اسکوچیچ بیاید نمی‌تواند موفق شود.
مدیرروستا عضو سابق کمیته فنی فدراسیون می گوید آنها قبلا حضور کی روش در تیم ملی را رد کرده بودند و چند گزینه دیگر را مدنظر قرار داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ