تیم ملی بسکتبال در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از حضور در جام جهانی به مصاف ونزوئلا می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنیسور بوسنیایی و حریف تمرینی جوکوویچ که برای کمک به ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های دیویس کاپ به تیم ملی ایران ملحق شده در خصوص آخرین شرایط خود به صحبت پرداخت.
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان در منامه بحرین را با پیروزی مقابل بلغارستان به پایان برد.
بحرین آخرین حریف تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان در دو جلسه آنالیز شد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان به میدان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد تا با عنوان ششمی آسیا در نخستین دوره این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان به میدان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد تا با عنوان ششمی آسیا در نخستین دوره این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.
تیم ملی والیبال بلغارستان باخت عجیب خود برابر چین را مقابل اسلوونی جبران کرد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در سومین دیدار خود از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان باید مقابل لهستان میزبان به میدان برود.
دروازه بان تیم ملی آرژانتین در آخرین دقایق فینال، تک به تکی را مهار کرد که کم از مهار ضربه دوم حریف در ضیافت پنالتی ها نداشت.
سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان در مصاف با کاستاریکا با وجود شکست 4 بر 2 تیم حریف ضعیف‌ترین بازیکن میدان لقب گرفت.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله بعد شوند.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با یک تساوی هم راهی مرحله حذفی شوند.
تیم ملی در حالی در آخرین بازی تدارکاتی‌اش قبل از جام جهانی، با دو گل از تونس شکست خورد که کارلوس کی‌روش از دو ترکیب کاملا متفاوت مقابل حریف افریقایی‌اش استفاده کرد تا دستش برای حریفانش رو نشود.
تیم ملی ایران امروز آخرین دیدار دوستانه خود پیش از شروع جام جهانی را مقابل تونس برگزار می کند.
ملی پوشان در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی فوتبال تونس خواهند رفت. این دیدار در تاریخ 16 نوامبر (چهارشنبه 25 آبانماه) در دوحه قطر برگزار می شود.
با اعلام مهدی تاج آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی برابر نیکاراگوئه برگزار می‌شود.
مهدی تاج که مهمان برنامه شب‌های فوتبالی است سرانجام نام حریف آخر تدارکاتی را اعلام کرد. نیکاراگوئه که در حال حاضر رده ۱۴۲ جدول فیفا را در اختیار دارد در روز ۱۹ آبان برابر ایران قرار می‌گیرد.
با اعلام مهدی تاج آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی برابر نیکاراگوئه برگزار می‌شود.
احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی با سوریه دیداری تدارکاتی برگزار کند.
در حالی که بحث زیادی درباره حریف تدارکاتی تیم ملی وجود داشت، اما برگزاری آخرین بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
به نظر می‌رسد حریف تدارکاتی تیم ملی در تاریخ ۲۰ آبان تیمی غیر از عمان و کویت باشد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتسال آسیا برابر ویتنام پیروز شد و به عنوان صدرنشین گروه پایانی به مرحله بعد صعود کرد.
تیم ملی ولز در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ ملت‌ها با یک گل مقابل لهستان شکست خورد.
انگلیس به عنوان نخستین حریف ایران در جام جهانی، چندسالی می‌شود که از برند نایکی استفاده می‌کند. در آخرین بازنگری در قرارداد سه شیر‌ها با این شرکت تولید پوشاک، قراردادی تا سال ۲۰۳۰ بسته شد که بر اساس آن وظیفه تامین پوشاک تمامی رده‌های سنی انگلیس را برعهده دارد و البته تا آن تاریخ ۴۰۰ میلیون پوند هم دریافت می‌کند
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ترکیه شکست خورد اما با وجود این ناکامی حریف آذربایجان در مرحله نیمه نهایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ