شهروند می‌‌‌داند که سیاست در قبال ورزش و فوتبال بی‌‌‌طرف نیست و قبلا در کنار همه بی‌‌‌طرفی‌‌‌هایی که نقض کرده، بی‌‌‌طرفی در ورزش را هم نقض کرده است؛ بنابراین باید تلاش کند مانع ورود سیاستمدار به ورزش و استفاده ابزاری از آن شود. شهروند ایرانی همان کسی است که سال‌ها با پیروزی تیم‌‌‌های ملی شادمان شده است؛ اما می‌‌‌خواهد مانع بهره‌‌‌برداری سیاست از آن شود. این زنگ خطری برای سیاست است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادرفنی تیم ملی بعد از بررسی شرایط تصمیم دارد از یک کشتی گیر 97 کیلویی برای جانشینی احتمالی کامران قاسمپور استفاده کند.
یک نفر چون جوان است و می‌تواند ارتباط برقرار کند مربیگری تیم ملی را بر عهده بگیرد؟ مگر می‌خواهند به میهمانی بروند؟ تیم ملی، جایگاهی برای خودش دارد و هر چقدر هم دانش و تجربه داشته باشی کم است.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس با انتخاب نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی برگزار شد.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
همه بازیکنان تیم ملی قصد دارند شانس خود را برای حضور در جام ملت های آسیا در سال آینده امتحان کنند.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اختلاف سرمربی کامرون با دروازه‌بان این تیم شدیدتر از این حرف‌ها بوده است.
با اتمام رقابت‌های جام جهانی و کاهش اقبال عمومی از کارلوس کی‌روش بحث‌هایی درباره جابجایی در بالاترین سطح تیم ملی فوتبال بر سر زبان‌ها است.
هر روز از خواننده جدیدی به عنوان صاحب اثر تیم ملی نام برده می‌شد و نهایتا کار به تکذیب کشیده می‌شد. در‌واقع خوانندگانی که اسامی آن‌ها به عنوان خواننده ترانه تیم ملی معرفی می‌شدند، خیلی سریع با گذاشتن پستی در فضای مجازی، همکاری با فدراسیون فوتبال و خواندن سرود برای ایران در جام جهانی را تکذیب می‌کردند.
گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین احتمالی اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان، همچنان ادامه دارد.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
تیم ملی فوتبال ایران با ارائه عملکردی فاجعه‌بار سنگین‌ترین شکست خود را در تاریخ جام‌های جهانی با سرمربیگری کارلوس کی‌روش تجربه کرد.
در شرایطی که چند ساعت تا شروع دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در جام جهانی باقی مانده است، هنوز کسی به درستی نمی داند کدام بازیکنان در ترکیب ابتدایی تیم ملی به میدان خواهند رفت.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود موفق به زدن تنها نه گل شده است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با یک همراه ویژه از آلمان راهی قطر شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با یک همراه ویژه از آلمان راهی قطر شد.
کافی است از مربیان تیم ملی در مورد آماده‌ترین بازیکن حال حاضر کشورمان بپرسید که آن گاه یک جواب خواهند داد: محمدحسین کنعانی‌زادگان!
انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.
ظاهراً هنوز مصدومیت بیرانوند برطرف نشده و به نظر می‌رسد در بازی با سنگال بازهم امیر عابدزاده مسئولیت حفاظت از دروازه تیم ملی را عهده دار خواهد بود.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بحث‌های فراوانی را به همراه داشته است.
اسامی بازیکنان شاغل در لیگ برتر برای حضور در اردوی تیم ملی در شرایطی از سوی سرمربی پرتغالی این تیم اعلام شده که وی در چهار سال گذشته ارتباطی با فوتبال ایران نداشته است!
هر چند مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند تا تیم ملی در جام جهانی عملکرد بهتری داشته باشد اما باید از همین امروز مشخص شود چه کسی مسئولیت نتایج تیم ملی را برعهده می‌گیرد؟
در نخستین گام برخی فعالان حوزه موسیقی، مدعی شدند که هم خوانی سرود ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی قطر را رضا بهرام و بهنام بانی برعهده خواهند داشت. اما چیزی نگذشت که این موضوع از سوی رضا بهرام تکذیب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ