سرمربی تیم ملی تکواندو عامل اصلی ناکامی ملی پوشان در مسابقات جهانی را شوک دوپینگ قبل از اعزام می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار در مورد ناکامی مثلث مخوف پی اس جی در دو فصل گذشته حرف زد و اینکه کنار هم نتوانستند برای تیم موفق عمل کنند.
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
باشگاه اورتون انگلیس با داشتن مالک ایرانی باوجود تلاش برای جذب ایرانی‌ها هنوز نتوانسته در این زمینه موفق عمل کند؛ از علی دایی گرفته که گزینه مدیریت در اورتون بود تا مهدی طارمی مهاجم پورتو.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: کیفرخواست عوامل اقدام ناکام علیه یکی از اماکن نظامی در مرکز این استان پس از گذشت ۱۴ روز از دستگیری آنان صادر شد.
مبارزه با فساد، بیش از آنکه پروژه امنیتی و قضایی باشد یک پروژه اجتماعی همراه با اصلاحات ساختاری است. شواهد نشان می‌دهد در این سال‌ها، دولت‌ها، در اجرای پروژه‌های اجتماعی با توجه به ذی‌نفعان مختلف آن، نتوانسته‌اند موفق عمل کنند. مبارزه با فساد از پیچیده‌ترین پروژه‌های اجتماعی است.
سمنان - افرادی که قصد داشتند به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان تعرض کنند، با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
سمنان - افرادی که قصد داشتند به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان تعرض کنند، با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
فرهیختگان نوشت: شوربختانه باید اعتراف کرد که در سطحی از حکمرانی مواجهه با رسانه همواره به رویکرد‌های حذفی و انفعالی فروکاسته شده و به جز مواردی که موضوع ربطی به رهبری داشته و ایشان هوشمندانه ابتکار عمل را در مدیریت فضا به دست گرفته‌اند، نقطه عزیمت نظام در اغلب موارد حرکت از «پله دوم» و رویکرد «پاسخگویی» بوده است.
کریستوف گالیته، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از شکست مقابل بایرن، مصدومیت های متعدد را یکی از عوامل مهم ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا دانست.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای مشترک از دستگیری عوامل اصلی اقدام ناکام خرابکارانه در اصفهان علیه یکی از مراکز وزارت دفاع خبر دادند.
رئال وایادولید همچنان روی نوار ناکامی قدم برمیدارد و فاصله چندانی تا منطقه خطر ندارد.
نفت مسجدسلیمان ناکامی در لیگ برتر را با کسب پیروزی در جام حذفی جبران کرد.
محمد الحجری معروف به ماجومبا، یک سلبریتی عمانی در شبکه‌های اجتماعی است که تصمیم گرفت برای تماشای بازی‌های جام جهانی عازم قطر شود. اگر به خرافات معتقد باشید، قطعا حضور او در قطر را عامل ناکامی بسیاری از تیم‌های جام جهانی می‌دانید! چند روز پیش بود که تصاویری از این هوادار عمانی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نکته عجیب، شکست خوردن و حذف تمامی تیم‌هایی بوده که ماجومبا پیراهن آن‌ها را بر تن کرده است!
قائم مقام باشگاه مس رفسنجان اشتباهات داوری را به عنوان اصلی ترین عامل ناکامی این تیم در رسیدن به رتبه‌های بالای جدول می‌داند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، خودشا شخصا برای جذب تئو هرناندز، مدافع کناری میلان، وارد عمل شده است.
۳۳ درصد مخاطبان ایسنا اعتقاد دارند ضعف مدیریت و برنامه‌ریزی مهم‌ترین عامل در حذف و ناکامی تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود.
تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش پنجمین ناکامی خود را هم تجربه کرد تا فدراسیون فوتبال پس از میلیاردها تومان هزینه در ۱۱ سال گذشته نتواند به دو خواسته اهالی این رشته جامه عمل بپوشاند.
نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است مهم‌ترین عامل ناکامی شاگردان محمد بنا در رقابت‌های جهانی، اُفت مشهود بدنی و فنی آنها در برابر رقبای آماده و قبراق بود.
نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است مهمترین عامل ناکامی شاگردان محمد بنا در رقابتهای جهانی، اُفت مشهود بدنی و فنی آنها در برابر رقبای آماده و قبراق بود.
نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است مهمترین عامل ناکامی شاگردان محمد بنا در رقابتهای جهانی، اُفت مشهود بدنی و فنی آنها در برابر رقبای آماده و قبراق بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
ضیا عربشاهی در قامت یک مدافع تمام عیار برای رضا درویش ظاهر شده و می‌گوید ایجنت ها عامل اصلی ناکامی باشگاه پرسپولیس در خرید مهاجم هستند.
ضیا عربشاهی در قامت یک مدافع تمام عیار برای رضا درویش ظاهر شده و می‌گوید ایجنت ها عامل اصلی ناکامی باشگاه پرسپولیس در خرید مهاجم هستند.
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ