ریچالیسون بعد از بازی با گینه از حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی برزیل استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریچاردسون درباره آینده‌ای هشدار می‌دهد که در آن ربات‌ها به صورت روزمره و عادی برای مقاصد جنسی به کار می‌روند. او «کارزار علیه ربات‌های پورن» را با هدف جلب توجه به آسیب‌های اخلاقی عادی‌سازی چنین استفاده‌هایی از فناوری راه‌اندازی کرده است.
ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام فاش کرد بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان به دست میلان، آنتونیو کونته دو ساعت او را سرزنش کرده است.
ریچارلیسون، مهاجم تیم ملی برزیل می‎‌گوید رابطه دوستانه‌اش با کارلو آنچلوتی در اورتون مانند یک پدر و پسر بوده است.
دو ستاره جوان خط حمله برزیل از نیمار به عنوان الگوی خود در تیم ملی یاد کردند.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
کریستین استلینی، مربی تاتنهام، به ریچالیسون این اطمینان را داد که بازی نکردن او به خاطر حفظ سلامتی اش است.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، که چند روز قبل از اخراج آنتونیو کونته از این باشگاه با او درگیری لفظی پیدا کرده بود می‌گوید شایعات درباره رهبری او در شورش علیه کونته نادرست است.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، درباره درگیری‌اش با ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، در دربی شمال لندن صحبت کرده و گفت او بازیکنی موذی است که سعی می‌کند بازیکنان حریف را تحریک کند.
ریچارلیسون، ستاره تاتنهام که در روزهای اخیر با سرمربی این تیم درگیری رسانه‌ای داشت امشب در دیدار مقابل ناتینگهام فارست موفق به گلزنی شد اما گل او آفساید اعلام شده و مردود شد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به انتقادهای جنجالی ریچارلیسون از او و شرایط تاتنهام واکنشی تند و صریح نشان داد و صحبت‌های این مهاجم برزیلی را به او برگرداند.
گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق فوتبال انگلیس، از آنتونیو کونته خواست تا ریچارلیسون را بابت اظهارات اخیرش تنبیه کند.
مارسین اولکسی، ریچارلیسون و دیمیتری پایت، برای کسب عنوان جایزه پوشکاش 2022 رقابت خواهند کرد.
پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، معتقد است ریچارلیسون به دلیل حمله به آرون رمزدیل در دربی شمال لندن، مستحق حداقل سه جلسه محرومیت است.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی می‌گوید حذف شدن از جام جهانی حتی بدتر از مرگ یکی از اعضای خانواده است.
درحالیکه ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، به دلیل درگیری‌اش با دروازه‌بان آرسنال زیر ذره‌بین قرار دارد تصاویر جدید نشان می‌دهد او با تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، هم درگیری فیزیکی پیدا کرده است.
طبق ادعای رسانه‌های برزیلی، ریچارلیسون غمگین‌ترین بازیکن برزیل در رختکن پس از شکست از کرواسی بود و کسی نمی توانست او را آرام کند.
برزیلی ها قرار گذاشته بودند که در صورت گلزنی ریچارلیسون، گل او را همراه با تیته، سرمربی خود، جشن بگیرند و این کار را هم با رقص کبوتر انجام دادند ولی قرار قبلی اجرای رقصی دیگر بود.
دو گل ریچارلیسون در بازی اول برزیل و به خصوص گل دوم او که تماشایی بود باعث شده حتی رسانه‌هایی که پیشتر از او به شدت انتقاد می‌کردند به تحسین ستاره برزیلی تاتنهام مشغول شوند.
تیم ملی برزیل در نخستین دیدارش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق به شکست صربستان شد.
ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، از عملکرد نیمار در ترکیب تیم ملی برزیل و پاری سن ژرمن تمجید کرد.
ریچارلیسون در اظهارنظری گفته که برای گذراندن اوقات فراغت به تاتنهام نیامده، بلکه به دنبال تاثیرگذاری مثبت در درون و بیرون از زمینِ بازی می باشد.
ریچالیسون یکی از پر سر و صدا ترین ستاره‌های برزیلی دنیای فوتبال است.
ریچارلیسون، ستاره برزیلی تاتنهام، مدعی شد زیر نظر آنتونیو کونته در مسیر درستی قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ