سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان گفت: کهنی و الفتی از جمله ورزشکارانی بودند که با توجه به رنکینگ و مدال‌هایی که داشتند قبلا جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده ائتلاف الفتح عراق نسبت به تلاش‌های آمریکا برای به دست گرفتن کنترل درآمدها و نیز منابع مهم انرژی در این کشور هشدار داد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق بر ضرورت تلاش دولت و نهادهای فرهنگی این کشور برای خنثی کردن پروژه آمریکایی صهیونیستی مبنی بر گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه، تاکید کرد.
نماینده پیشین ائتلاف الفتح و عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس عراق با انتقاد از اقلیم کردستان در قاچاق دلار از طریق ترکیه، سیاست واشنگتن در تشدید نوسانات ارزی در عراق را محکوم کرد.
رئیس ائتلاف الفتح عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواهان اخراج تمام هیأت‌ها و نیروهای سوئدی از این کشور شد.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: الفتی و احمدکهنی به دلیل رنکینگ بالا در مسابقات انتخابی حضور نداشتند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به افزایش اقدامات مشکوک نیروهای آمریکایی در مرزهای مشترک میان عراق و سوریه هشدار داد.
روبرت لواندوفسکی پس از جام جهانی دچار افتی آشکار شده و شب گذشته هم نتوانست برای بارسلونا گلزنی کند.
دبیر رویداد بین‌المللی الفتا گفت: برآنیم که ایده‌های کلان مدرسه‌داری را که بعضاً برخی مدیران در مدارس تحت مدیریت خود دنبال کرده‌اند، پس از بررسی منتشر کنیم تا سایرین هم از آن استفاده کنند.
مهدی الفتی در فینال وسیله پرش خرک جام جهانی باکو در رده چهارم ایستاد.
در چارچوب رقابتهای جام جهانی ژیمناستیک باکو، مهدی الفتی با کسب نمره ۱۴.۹۴۹ به عنوان نفر اول در رقابت با ۳۲ ژیمناست به فینال پرش خرک راه یافت.
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به فینال پرش خرک در رقابت‌های جام جهانی باکو راه یافت.
ملی پوش ژیمناستیک ایران به فینال مسابقات پرس خرک جام جهانی راه پیدا کرد.
ملی پوش ژیمناستیک ایران عنوان هشتمی مسابقات جام جهانی را به خود اختصاص داد.
ملی پوش ژیمناستیک کشورمان در جام جهانی قطر به مقام هشتم رسید.
مهدی الفتی و مهدی احمدکهنی در جام جهانی ژیمناستیک قطر به فینال رسیدند.
مهدی الفتی در پرش خرک مسابقات جام جهانی ژیمناستیک نایب‌قهرمان شد.
در روز پایانی رقابت های جهانی و کسب سهمیه المپیک المپیک در آلمان ؛ در فینال پرش از خرک ،مهدی الفتی با کسب امتیاز ۱۴.۹۸۳ در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
مهدی احمد کهنی و مهدی الفتی در مسابقات جام جهانی ژیمناستیک فینالیست شدند.
مشهد ـ عضو شورای نگهبان گفت: یکی از مطالب منشور روحانیت بهم نخوردن الفت و وحدت طلاب و علمای متعد است که باید از این صمیمت، الفت و یگانگی در کنار تمام اختلافات سلیقه‌ای مراقبت و محافظت کنیم.
کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳+۹۰ بازی دیشب مقابل الفتح موفق شد اولین گلش را برای النصر به ثمر برساند و تیمش را از شکست نجات دهد.
شب گذشته در جریان برگزاری دیدار الفتح - الشباب، درحالی که کریچوویاک از ناحیه سر احساس ناراحتی می‌کرد و روی زمین افتاده بود، «وِلِز» با زدن توپ به سر او کرنر گرفت! منبع: تسنیم
العامری اضافه کرد: سلاح راه‌حل نیست و تنها راه پایان دادن به مشکلات میان برادران، گفت وگو و تفاهم است.
رئیس ائتلاف الفتح عراق ضمن تاکید بر توقف خشونت و بکارگیری سلاح در این کشور، از گفتگو و تفاهم به عنوان راهکار حل بحران یاد کرد.
یک عضو ائتلاف الفتح در عراق تاکید کرد: شرایط سخت و دشوار سیاسی اخیر در عراق، ناشی از توطئه آمریکا، انگلیس و امارات است که ما را در برابر دو انتخاب قرار می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ