جیمی کاراگر با دفاع از گرت ساوت‌گیت می‌گوید مشکل تیم ملی انگلیس سرمربی‌اش نیست و سه‌شیرها مدت‌ها است در رده ملی با مشکلات بزرگ مواجه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی در جریان بازی دیشب رئال برابر آلمریا از سبک بازی وینیسیوس ناراضی بود و یک بار شدیدا به او معترض شد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های قبلی من در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش بود.
تنها از ۴ درصد پساب کشور استفاده می‌شود، قطعی برق ۳۰ اداره پرمصرف در پایتخت و ایران حقوق و منافع خود درباره میدان گازی آرش را پیگیری می‌کند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
وزیر امور خارجه نوشت: خروش مسلمانان جهان در دفاع از ساحت مقدس ‎قرآن کریم جلوه‌ی روشن تعبیر امام خمینی (ره) از پیام عاشورا است.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
وین رونی، هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو، از اظهارات او درباره لیگ فوتبال آمریکا چندان خشنود نیست.
ایران نوشت: اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان مطابق آنچه بار‌ها از سوی رئیس‌جمهور خواسته شده، با تبیین درست ماجرا، افکار عمومی را در این‌باره آگاه سازد، طبیعتاً تبلیغات علیه روابط راهبردی که برای رفع مؤثر تحریم‌ها صورت می‌گیرد، توفیق نخواهد داشت؛ بنابراین اگر قرار به احضار سفیری برای اعتراض به بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس هم باشد، این سفیر امارات است که باید در اولویت قرار گیرد؛ فرایندی که اصلاح آن، هشیاری و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر را می‌طلبد.
مدیر اجرایی اینتر درخصوص فعالیت عربستان در بازار نقل و انتقالات، به دفاع از سیاست های مدیران سعودی پرداخت.
مربی تیم دوچرخه سواری جاده ایران نتایج رکابزنان در شرایطی که برنامه ریزی، امکانات، تجهیزات و حامی ندارند را بهتر از این ندانست گفت: نقد بر چیزی که وجود ندارد، عبث است.
اظهارات جالب فرزند حمید نوری در گفتگو با شبکه بی بی سی فارسی که دروغ های این شبکه را درباره دادگاه پدرش برملا کرد.
روسلا سنسی، رئیس سابق باشگاه رم به محرومیت سنگین یوفا علیه ژوزه مورینیو واکنش نشان داده است.
بیسنته لیزارازو، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، یادداشتی در اکیپ نوشت که در آن درباره آینده امباپه و همه چیزهایی که او را احاطه کرده، صحبت کرد.
سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون با دفاع از عملکرد باشگاه و تیمش، نسبت به شرایطی که در لیگ برتر هندبال و جام باشگاه‌های آسیا برای این تیم رقم خورد ابراز گلایه کرد.
غرقی نوشت: در وطن دوستی ‎ظریف شکی نیست، انصاف را رعایت کنید، واکنش‌های احساسی دردی را دوا نمی‌کند.
نایب‌رئیس باشگاه مونزا به دفاع از یوونتوس پرداخته و می‌گوید این باشگاه به اندازه کافی به دلیل تخلفات مالی‌اش مجازات شده و نباید با جریمه‌ها و تبعات بیشتری مواجه شود.
یک ملی‌پوش سابق انگلیسی به گرت ساوت‌گیت هشدار داد که با توجه به سرعت فرانسوی‌ها در حمله کندی خط دفاعی سه‌شیرها می‌تواند نقطه ضعف اصلی‌شان در مقابل فرانسه باشد.
گرت ساوتگیت بار دیگر از هری مگوایر تمجید کرد و گفت که چرا او در تیم ملی انگلیس بازیکنی درخشان و متفاوت است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل آمریکا از ترکیب انتخابی‌اش برای سه‌شیرها دفاع کرد و این نتیجه را در یک تورنمنت طبیعی دانست.
کابوس دفاع راست برای تیم ملی انگلیس ظاهرا تمامی ندارد. امروز خبر رسید که یک دفاع راست دیگر مد نظر گرت ساوت‌گیت با مصدومیت جدی مواجه شده است.
کابوس دفاع راست برای تیم ملی انگلیس ظاهرا تمامی ندارد. امروز خبر رسید که یک دفاع راست دیگر مد نظر گرت ساوت‌گیت با مصدومیت جدی مواجه شده است.
گرت ساوت‌گیت با بحران عجیبی در سمت راست خط دفاعی تیمش مواجه شده و مهره های اصلی تیم او مصدوم شده اند.
مصدومیت متعدد مدافعان انگلیس باعث شده است که گرت ساوت‌گیت، سرمربی این تیم، با بحرانی جدی روبرو شود.
مصدومیت متعدد مدافعان انگلیس باعث شده است که گرت ساوت‌گیت، سرمربی این تیم، با بحرانی جدی روبرو شود.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از تساوی 3-3 مقابل آلمان از تصمیم خود برای بازی دادن به هری مگوایر و لوک شاو با وجود اشتباهات آنها دفاع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ