وزیر کشور خاطرنشان کرد: با چهار بانده شدن مسیر مهران – ایلام، این مسیر همچون سال‌های گذشته یک طرفه نشد تا برای مردم محلی نیز مزاحمتی ایجاد نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی وزیر کشور گفت: افراد و گروه‌های سیاسی فرصت پیش ثبت نام در انتخابات را از دست ندهند؛ر: در یک ساعت ابتدایی پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس ۲۲۲۰ نفر به سامانه مراجعه کرده است.
وزیر کشور گفت: از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می کنیم زودتر ثبت نام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.
وزیر کشور در خصوص محدودیت فرصت یک هفته‌ای پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه ما این است که داوطلبان، فرصت پیش ثبت نام را از دست ندهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
رئیس مجلس گفت: روز جمعه در گفتگو با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
رئیس مجلس گفت: در صحبتی که روز جمعه با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
در بیانیه‌ای که به نیابت از وزیر خارجه کنیا صادر شده آمده است: «رئیس‌جمهور ایران، عالیجناب رئیسی قرار بود برای یک سفر امروز وارد کنیا شود. این سفر قرار بود فرصتی برای بررسی و تقویت روابط دوجانبه در راستای منافع مردم دو کشور فراهم کند.»
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
شهریار حیدری گفت: یک فرصت دو هفته تا ده روز در اختیار وزیر هست. به امیدخدا بتواند به وضعیت موجود سر و سامان بدهد وگرنه تا الآن استیضاحش بیش از ۹۰ نفر رای دارد.
رئیس‌جمهور چین سفر وزیر خارجه آمریکا به این کشور را فرصتی برای بهبود روابط دو جانبه دانست.
دادستان کل کشور به موضوع واگذاری تعدادی خودرو برای جلوگیری از استیضاح وزیر صمت ورود کرده و نتایج حاصله به منظور روشن کردن افکار عمومی در اولین فرصت به استحضار مردم شریف خواهد رسید.
وزرای خارجه دو کشور توافق کردند در اولین فرصت با یکدیگر دیدار نمایند و مقدمات بازگشایی سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌ها را فراهم سازند.
"کمال خرازی" وزیر پیشین خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان این که برقراری رابطه میان تهران – ریاض برای دو کشور و منطقه مفید است، اظهار داشت: هنر جمهوری اسلامی ایران این است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.
سبزوار ـ معاون امور تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ۸۸۰ طرح تعاونی در کشور همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آماده بهره برداری شده است که رونق اشتغال و تولید را به همراه دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز پنجشنبه در پاسخ به تماس تلفنی خوزه مانوئل آلبارس، همتای اسپانیایی خود، در مورد مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.
معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: تبادل استاد و دانشجو میان دو کشور و ایجاد فرصت‌های مطالعاتی کوتاه مدت برای دانشجویان و اساتید می‌تواند در تحکیم روابط دو کشور مورد توجه قرار گیرد.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:در ۸ ماهه اول سال ۷۵۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به فرصت تبدیل ایران به هاب گازی منطقه گفت: سناریوی ایران برای تجارت گاز با روسیه، خرید گاز از این کشور و سپس صادرات گاز خودمان به کشور‌های همسایه است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اکنون بالغ بر ۷۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که بیش از ۵۰ درصد تعهد داده شده محقق شده است.
وزیر دادگستری در نشست شورای دبیران کارگروه‌های هشت گانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور بر لزوم ایجاد رویکرد و نگاه فرصت محور به ایرانیان خارج از کشور به جای تهدید محور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ