شهریار حیدری گفت: یک فرصت دو هفته تا ده روز در اختیار وزیر هست. به امیدخدا بتواند به وضعیت موجود سر و سامان بدهد وگرنه تا الآن استیضاحش بیش از ۹۰ نفر رای دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لایحه عفاف و حجاب که بند بند آن این روزها میان مردم حلاجی شده است با ۱۵۰۰ پیشنهاد نخبگان و فرصت دو هفته‌ای پارلمان، به حکم مردم سالاری یک راه بیشتر پیش رو نداشت: اجرای آزمایشی.
سازمان لیگ برای ثبت قرارداد بازیکنان در لیگ یک ضرب الاجل تعیین کرد.
وزیر کشور گفت: از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می کنیم زودتر ثبت نام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.
وزیر کشور در خصوص محدودیت فرصت یک هفته‌ای پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه ما این است که داوطلبان، فرصت پیش ثبت نام را از دست ندهند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال از تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ برتر به عنوان فرصتی برای بهتر و کاملتر شدن استقلال نام برد.
فارغ از شائبه‌ها در مورد حضور رضایی در انتخابات آتی مجلس، در فرصت یک هفته‌ای وزارت کشور به نامزدها مطابق با قانون جدید انتخابات، شگفتی‌سازی ناشی از حضور دقایق آخر ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس گرفته شده است.
رئیس‌جمهور به بانک مرکزی دستور داد ظرف یک هفته آینده مشکل آن دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت تسهیلات ساخت مسکن نشده‌اند را بررسی و در جهت رفع آن اقدام کند.
گاتزتا دلو اسپورت تایید کرد مارسلو بروزوویچ با رد پیشنهادات سعودی به بارسلونا برای انتقالش 7 روز فرصت داده است.
ستاد بازی‌های آسیایی هانگژو به فدراسیون فوتبال یک هفته برای انتخاب سرمربی تیم امید فرصت داده است.
تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید.
هفته نوزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هفته تساوی مدعیان صعود به لیگ برتر بود.
آمانوف با اینکه فصل گذشته ارایه گر بازی های خوبی برای استقلال بوده در این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب تیم ریکاردو ساپینتو پیدا نکرده است.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
یک مقام ارشد نظامی سوئد می گوید این کشور باید با پذیرش تمام شروط ناتو، فرصت عضویت در این ائتلاف را از دست ندهد.
شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران با اشاره به آمار تازه‌ای از پرونده‌های ساخت‌وساز غیرمجاز در روز‌ها و هفته‌های اخیر می‌گوید: با وجود تلاش‌های شهرداری و مقابله‌هایی که صورت گرفته، باز هم سودجویان در دو هفته گذشته از فرصت سوء استفاده کردند و یک‌باره بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ ملک ساختند. بیشتر این‌ها هم مالک نیستند و اکثرا افرادی هستند که روی زمین‌های مردم ساختمان می‌سازند.
مدافع راست تراکتور بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی، این هفته فرصت بازی پیدا کرد و یک پاس گل سه امتیاز داد.
مصدومیت شیخ دیاباته و دوری ۴ هفته‌ای این مهاجم اهل مالی باعث خواهد شد تا عبدی بیش از گذشته شانس داشته باشد و باید دید از فرصت سود خواهد برد یا خیر.
استقلال ملاثانی فرصت برتری در آخرین بازی هفته و صدرنشینی را از دست داد.
استقلال ملاثانی فرصت برتری در آخرین بازی هفته و صدرنشینی را از دست داد.
خیبر خرم‌آباد و استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ دسته اول به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
محمد نژادمهدی از ابتدای فصل با تصمیم کادر فنی سپاهان حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به دست نیاورده است.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با توجه به این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در لیگ برتر مردان دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان ایجاد شده و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.
دیدار دوتیم پرسپولیس و ذوب آهن در نیمه اول از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر گلی نداشت و دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن رفتند.
علی باقری مسئول تیم مذاکره کننده هسته ای ایران پیش از سفر به وین در توئیتی تاکید کرد که «آمریکا باید قدردان فرصتی باشد که با سخاوتمندی اعضای برجام فراهم شده است؛ توپ در زمین آنهاست تا از خود پختگی نشان داده و مسئولانه عمل نماید.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ