رئیس مجلس گفت: در صحبتی که روز جمعه با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آیین نامه‌ای دلخوش اباتری اظهار کرد: روز جمعه با احمد وحیدی وزیر کشور صحبت کردم اینکه این بخشنامه و ابلاغیه خلاف قانون بود را پذیرفتیم و لذا بند‌های ۲، ۴، ۶ و ۷ این بخشنامه حذف شد.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره ضرورت پیگیری ماجرای بخشنامه‌ای که علیه نمایندگان صادر شده بود، گفت: وزیر کشور قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
رئیس مجلس گفت: روز جمعه در گفتگو با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هر چقدر نیاز به پهنای باند بین الملل باشد، ما فراهم می‌کنیم. روز جمعه ۲.۵ ترابیت بر ثانیه ظرفیت کشور قطع شد، اما بلافاصله جایگزین شد، چون ما سه برابر ظرفیت کشور اینترنت فراهم کرده‌ایم؛ بنابراین هر چقدر نیاز کشور باشد از پهنای باند داخلی گرفته تا خارجی ما قطعا فراهم می‌کنیم و وظیفه ما هست.
وزارت امور خارجه آمریکا امروز از سفر وزیر خارجه این کشور به چین در روزجمعه هفته جاری خبر داد.
امام جمعه اردبیل نوشت: کار‌ها در سطح بین المللی بسیار خوب پیش می‌رود، اما چند وزیر ضعیف در داخل کشور دستاورد‌های عظیم را بر باد می‌دهند انتظار از دولت محترم و مجلس عنایت جدی به مشکلات معیشتی است.
الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش روز جمعه با صدور بیانیه‌ای نوشت: از اینکه بالاخره می‌توانیم کامران قادری و مسعود مصاحب را پس از سال‌ها حبس در ایران بازگردانیم، بسیار آسوده‌خاطر شده‌ام.
رئیس جمهوری افزود: با وجود اینکه از همان روز اول، وزیر کشور را مأمور رسیدگی به این موضوع و دلجویی از ایشان کردم، اما خودم هم به این عزیزان و خانواده‌هایشان سرکشی خواهم کرد.
وزیر خارجه سوریه در سخنانی از جده اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در نشست سران کشورهای عرب در روز جمعه حضور پیدا خواهد کرد.
بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان بوعلی سینا شیراز افزود: با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی برای حوزه تجهیزات پزشکی و دارو‌های گران قیمت تصویب شد و در سال جاری هیچ گونه نگرانی در این حوزه نخواهیم داشت.
ژائو برانت، وزیر سیاست‌های دیجیتال برزیل، روز جمعه گفت دولت این کشور در حال مطالعه برای وضع قانون در مورد پلتفرم‌های اینترنتی است که با انتشار انواع محتوا مانند تبلیغات درآمد کسب می‌کنند.
وقتی ما از خودی و غیرخودی حرف می‌زنیم، همین موضوع است. چطور است که ما وزیر اهل سنت نداشته باشیم؟ تقسیم جامعه به گروه خودی و غیرخودی و عده‌ای را غیرشهروند دانستن نتیجه‌اش همین می‌شود. ما در این کشور چند میلیون اهل سنت داریم، اما در کجای سیستم حضور دارند؟ اقلیت‌های دینی دیگر کجا قرار دارند؟ این افراد توسط کدام جریان کنار گذاشته شده‌اند؟ پاسخ مشخص است، توسط جریانی که دگماتیسم فکری دارد. موضوع تفاوت نسلی هم کاملا درست است.
وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه با نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.
اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
«محمدعلی زلفی‌گل» روز جمعه در گفت وگوی خبری در حاشیه برگزاری آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها با بیان اینکه این قطعی اینترنت در اطراف حوزه‌های امتحانی برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده و از این بابت پوزش می‌طلبم، تاکید کرد: این مصوبه شورای امنیت کشور بوده و قانونا باید اجرا می‌شد.
وزیر کشور ترکیه امروز جمعه طی سخنانی اعلام کرد که نیروهای این وزارتخانه طی سال ۲۰۲۲ میلادی، ۱۶ هزار و ۲۱۲ عملیات علیه «سازمان های تروریستی» انجام داده اند.
به دلیل فضای رسانه ای، افکار عمومی فکر می‌کند هرکس بعد از انقلاب یک دوره نماینده، وزیر، استاندار یا امام جمعه بوده بار و بنه خود را بسته و رفته‌اند؛ متاسفانه افکار عمومی به قدری تخریب شده که می‌گویند هر کس بعد از انقلاب مسئول بوده اینگونه است و ما باید ثابت کنیم که جزو دزد‌ها نیستیم.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است: آنچه در روز‌های اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است : آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
پس از اینکه صبح جمعه ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد گذرگاه‌های مرزی به عراق تا اطلاع ثانوی بسته خواهند بود، وزیر کشور امروز گفته اعزام‌های جدید زائران اربعین، تدریجی و متناسب با ظرفیت ساختار‌های عراق، با سهمیه‌بندی مرز‌ها انجام می‌شود.
وزارت خارجه کره جنوبی جمعه (۱۹ اوت) از گفتگو‌های تلفنی پشت سر هم معاون وزیر امور خارجه این کشور با «رابرت مالی» و «انریکه مورا» مذاکره‌کنندگان ارشد ایالات متحده و اتحادیه اروپا در مذاکرات احیای برجام، خبر داد.
وزیر کشور در نشست گردهمایی روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت: در فرمایشات حضرت آقا و در تحلیل های مختلف انقلاب ، جمهوریت یک ذات اصلی اسلام و نظام است و این جزو ذاتیات اسلام‌ محسوب میشود. مسئله مردم و اجتماع برای ما یک امر تشریفاتی و تعارفی نیست.
وحیدی گفت: یکی از القائات غلط به کشور ما این است که می‌گویند ایرانی‌ها بلد نیستند کار تیمی انجام دهند این مورد قبول نیست، بسیاری کار‌های بزرگ در کشور با کمک تیمی انجام شده است. دیگر القائات این است که می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی‌ربطی است.
شایعه استعفای مهدوی کیا در حالی منتشر شده است که او به مسئولان فدراسیون اعلام کرده با وجود عدم همکاری باشگاه‌ها با وی برای آماده سازی هر چه بیشتر تیم امید، روی صندلی هدایت تیم امید خواهد نشست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ