وحیدی وزیر کشور گفت: افراد و گروه‌های سیاسی فرصت پیش ثبت نام در انتخابات را از دست ندهند؛ر: در یک ساعت ابتدایی پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس ۲۲۲۰ نفر به سامانه مراجعه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، پیش از ظهر پنج شنبه (۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ) وارد ریاض پایتخت عربستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.«حسین امیرعبداللهیان» به دعوت رسمی «فیصل بن فرحان» و به منظور دیدار با همتای سعودی خود و برخی دیگر از مقامات عالی‌رتبه این کشور به عربستان سفر کرده است.
وزیر کشور گفت: از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می کنیم زودتر ثبت نام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.
وزیر تولیدات نظامی مصر از شرکت‌های ترک، دعوت کرد در بزرگترین رویداد نظامی در این کشور مشارکت کنند.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
کارشناس مسایل منطقه: وزیر خارجه عربستان دعوت‌نامه سفر رییس‌جمهور ایران به عربستان را در این سفر با خود همراه دارد، تصریح کرد: دعوت از روسای کشور‌ها نشانه‌ای است از اراده دو کشور برای گسترش روابط البته گاهی پروتکل‌ها و تشریفات مانع برداشتن گام‌های مفید و موثر می‌شود، تشریفات یک عنصر مهم در حفظ حرمت کشور‌ها و مسئولان است و حتما باید مورد دقت قرار گیرد و احترام به پروتکل‌ها ضروری است، اما اگر در جایی عبور از یک پروتکل در مقطعی بتواند منافع بزرگ‌تری فراهم کند، مشکلی نیست.
وزیر امور خارجه کشور سوریه در سفری وارد ریاض پایتخت کشور عربستان شد. این سفر به دعوت رسمی فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان انجام گرفت.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رشد جمعیت در کشور به ۴ درصد رسید، اما متاسفانه این عدد به ۱.۵ رسیده است، به اندازه افراد جامعه تولید مثل نداریم، در چند سال آینده به سمت پیری جمعیت میرویم و قطعا این مسئله یک بحران است، از علما درخواست داریم که نیرو‌های متدین و انقلابی را به فرزندآوری دعوت کنند.
«فیصل المقداد» در پاسخ به دعوت رسمی «فؤاد حسین» شنبه آینده به عراق سفر و با مقامات ارشد این کشور دیدار و رایزنی می‌کند.
پیش از برگزاری نشست اتحادیه عرب در ریاض، وزیر خارجه عربستان با سفر به الجزائر دعوتنامه‌ای به رئیس جمهور این کشور جهت شرکت در اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض تحویل داد.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و گفت‌وگوهای دوجانبه به دعوت همتای لبنانی خود، عصر چهار شنبه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) در صدر هیأتی سیاسی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
قرچک- معاون امنیتی وزیر کشور گفت: شهید حیدری و همرزمانش بنا به دعوت رسمی دولت سوریه برای کمک تخصصی و مستشاری به این کشور اعزام شدند، اما به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی کره زمین به شهادت رسید
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: دشمنان ما به قدری احمق و کم حافظه‌اند که از یک طرف تاکید و دعوت به تعطیلی مدارس می‌کنند و از طرف دیگر تبلیغ می‌کنند که این اقدامات کار نظام است و می‌خواهد از دختران انتقام بگیرد و مانع درس خواندن آنان شود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، فردا به دعوت همتای ترکیه‌ای خود به این کشور سفر می‌کند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:بر اهمیت حمایت کشورهای منطقه از ثبات و امنیت عراق تاکید نموده و بر امنیت و ثبات با مشارکت جمیع همسایگان عراق از جمله کشور دوست و برادر سوریه تاکید می‌گنم.
حسین جلالی، نماینده مجلس گفت: یک زمان این جلسات با اصناف و تولیدی‌های پوشاک ازجمله رئیس صنف پوشاک و مسئولان این صنف برگزار شد. برخی جلسات با حضور نیروی انتظامی و مسئولان نیروی انتظامی و قسمت فرهنگی و مدیریت ناجا برگزار شد. جلساتی در سطح قرارگاه و وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور و معاونان ایشان در جریان این جلسات و تصمیمات قرار دارند. در قوه قضاییه دادستان و نیرو‌ها هرکدام به تناسب برای هماهنگی‌های لازم دعوت شدند و کار‌های خیلی خوبی در این زمینه بین مجلس، قوه قضاییه و دولت صورت گرفته است. این طرح با قوت اجرا می‌شود.
سفیر آلمان در بغداد ضمن دیدار با «محمد شیاع السودانی» دعوتنامه رسمی صدر اعظم کشورش را برای سفر به برلین به او تحویل داد.
نخست وزیر جدید عراق امروز (دوشنبه) به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به تهران سفر می‌کند و در این سفر پرونده‌های مهمی بین دو کشور مورد بررسی و گفتگو قرار خواهد گرفت.
در حالی که وزیر کشور ترکیه در جریان مذاکرات بودجه در پارلمان با مخالفان در حال بحث و جدل بود، دستیارش که در کنار او نشسته و در حال خوردن چای و کیک است سوژه رسانه‌های اجتماعی شد.
رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس گفت: بنده همایون شجریان را دعوت کردم تا در تخت جمشید کنسرت برگزار کند. به من گفتند شاه پرست. به من می‌گویند چرا همایون شجریان را که پدرش زمانی به نظام فحش داده را به تخت جمشید دعوت کردی. بنده می‌گویم مگر این بنده خدا ۲۰ شب در وزارت کشور کنسرت برگزار نکرد؟ پس باید بگوییم وزیر کشور هم شاه پرست است. بنده تا به امروز کنسرت نرفته بودم.
وزیر دادگستری الجزایر و فرستاده عبدالمجید تبون رئیس جمهوری این کشور، امروز در دیدار با برهم صالح از وی برای حضور در نشست سران کشورهای عربی که نوامبر آتی برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورد.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا از سرمایه گذاران و متخصصان ایرانی برای حضور در بخش معدن و صنایع معدنی این کشور دعوت کرد.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که فردا چهارشنبه همه رهبران گروههای سیاسی این کشور را برای برون رفت از بن بست سیاسی به گفتگوی ملی فرا می خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ