کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در واکنش به حواشی اخیر در مورد وینیسیوس و اعتراضات احتمالی هواداران اتلتیکو در بازی فردا گفت که در رئال هیچکس نگران این موضوع نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسپانیا برای اولین بار قهرمان جام جهانی زنان شد
تیم فوتبال اسپانیا به عنوان قهرمانی جام جهانی زنان رسید.
ترسا آلبیرا 23 ساله بهترین بازیکن دیدار اسپانیا – سوئد شد.
آنتونیو رودیگر، مدافع تیم رئال مادرید، در مصاحبه‌ای درباره مسائل مختلف مانند مهار ارلینگ هالند، نژادپرستی و زندگی در اسپانیا صحبت کرد.
اسپانیا امروز توانست در دومین بازی خود در جام جهانی فوتبال زنان با پنج گل زامبیا را شکست دهد و صعودش به دور بعد قطعی شود.
اسپانیا در اولین بازی خود در جام جهانی فوتبال زنان و در روزی که الکسیا پوتیاس نیمکت نشین بود، 3-0 برابر کاستاریکا پیروز شد.
مدیران سابق باشگاه اوساسونا که اتهام آنها به دستکاری در نتایج باعث اخراج اوساسونا از فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا شده ظرف چند روز آینده راهی زندان می‌شوند.
اسپانیا آمازون و اپل را به دلیل نقض قوانین آنتی تراست ۱۹۴.۱ میلیون یورو (بیش از ۲۱۸ میلیون دلار) جریمه کرده است.
ناظر ضد انحصار اسپانیا، آمازون و اپل را به دلیل تبانی در مورد فروش محصولات اپل مبلغ 218 میلیون دلار جریمه کرد.
تیم ملی بسکتبال اسپانیا لیست ۱۶ نفره بازیکنان خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را اعلام کرد.
تیم ملی جوانان اسپانیا با برتری پنج بر یک مقابل اوکراین حریف انگلیس در فینال شد.
سرمربی اسپانیا توهین‌های منتسب به خودش را در اظهاراتی جالب با نژادپرستی مقایسه می کند.
تیم ملی فوتبال اسپانیا در ضربات پنالتی با غلبه بر کرواسی در دیدار فینال، فاتح لیگ ملت‌های اروپا شد.
بعد از جنجالهای توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در اسپانیا امروز اعلام شد دو تیم ملی برزیل و اسپانیا یک بازی دوستانه برای کمک به مبارزه با نژادپرستی برگزار خواهند کرد.
ژاوی در مورد حل معضل نژادپرستی در اسپانیا دیدگاهی متفاوت با پپ گواردیولا دارد.
پپ گواردیولا خوش‌بین نیست که به این زودی‌ها شاهد پایان یافتن شعارهای نژادپرستانه در ورزشگاه‌های اسپانیا باشیم. او لیگ برتر انگلیس را الگویی برای این مورد مثال زد.
امیلیو بوتراگوئنو، بازیکن سابق و مدیر روابط بین‌الملل فعلی رئال مادرید، از ابراز نگرانی سازمان ملل در خصوص نژادپرستی در فوتبال اسپانیا خبر داد.
روزنامه‌های اسپانیای چاپ امروز به غیر از ماجرای وینیسیوس، خبر می‌دهند که بازیکن فرانسوی بارسلونا قصد جدایی دارد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بار دیگر از پروتکل‌های مبارزه با نژادپرستی این لیگ دفاع کرد و گفت حملات به وینیسیوس جونیور شبیه حملاتی است که در گذشته در اسپانیا به کریستیانو رونالدو می‌شد.
پلیس ملی اسپانیا خبر داد که سه نفر از توهین کنندگان به وینیسیوس در جریان بازی یکشنبه شب والنسیا-رئال را دستگیر کرده است.
پلیس ملی اسپانیا خبر داد که سه نفر از توهین کنندگان به وینیسیوس در جریان بازی یکشنبه شب والنسیا-رئال را دستگیر کرده است.
رسانه برزیلی UOL ادعا کرد که وینیسیوس قصد دارد به زودی در یک مصاحبه از تصمیم خود برای ترک رئال در صورت عدم تصویب قانون سخت و جدی در اسپانیا علیه نژادپرستی، خبر بدهد.
وینیسیوس یک بار دیگر کشور اسپانیا را کشوری نژادپرست که تحمل یک ستاره فوتبال سیاه‌پوست را ندارد، توصیف کرد. در این بیانیه وینی با جورج فلوید مقایسه شده است.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، که مدتی است با حملات شدیدی در فوتبال اسپانیا روبرو است از مقامات این کشور خواست مجازات‌های سنگین‌ترین علیه نژادپرستی وضع کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ