ژاوی در مورد حل معضل نژادپرستی در اسپانیا دیدگاهی متفاوت با پپ گواردیولا دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروپاشی ابرقاره‌ها ممکن است باعث فوران‌های انفجاری شود که فواره‌های الماس را به سطح زمین می‌فرستد. الماس‌ها در اعماق پوسته زمین، تقریباً ۱۵۰ کیلومتر پایین تشکیل می‌شوند.
از امروز تا سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) روند کاهش تدریجی دما و روز‌های پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در مصوبه‌ای با حرفه‌ای شدن خدمت سربازی موافقت کردند.
برای آن دسته از مقامات که سر در محافل دولتی دارند و از تعریف و تمجید همگنان و هم‌فرقه‌ای‌ها دچار خودشیفتگی‌های سیاسی می‌شوند فریاد بیچارگان به سیاهچاله ناشنوایی می‌رود. «نژادپرستی سیاسی» از طریق «محرومیت توده‌ای» به «نژادپرستی عمومی» تبدیل و تأویل می‌شود و سیل بنیان‌کنی را فراهم می‌کند؛ هرچند اشتغال‌زایی و منفعت‌طلبی و خودشیفتگی‌های خود را در زیر زرورقی رنگین از ارزش‌های انقلابی بپوشانید.
آسمان تهران فردا (۱۹ مرداد) صاف و گاهی وزش باد، در بعد از ظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۰ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
فرهنگ ترس عمیقا جا افتاده است و تغییر آن سخت است، اما باید بدانیم که ما چیزی برای ترسیدن نداریم جز خود ترس. باید سعی کنیم که تسلیم احساساتمان نشویم و وقتی ترس باعث واکنش بدوی جنگ یا گریز می‌شود، به خود مسائل فکر کنیم.
وصول مبالغی که از طرف شرکت‌ها برای تابلوهای تبلیغاتی لیگ تعهد می‌شود، یکی از دغدغه‌های همیشگی سازمان لیگ است.
یا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا عاشق بعضی‌ها هستید، اما نمی‌توانید دوست‌شان بدارید؟ چطور چنین چیزی ممکن است؟
مطالعات و اندازه گیری دقیق زمینی که در ایستگاه‌های شاخص ساحلی دریای خزر انجام گرفته این مساله سبب افزایش قابل توجه محدوده ساحلی در طول بیش از ۸۵۰ کیلومتر سواحل شمالی کشور شد و کارشناسان معتقدند: با تشدید روند کاهشی آب، شاهد پسروی بیشتر دریا و خروج بخش عمده‌ای از بستر دریا در آینده نه چندان دور باشیم.
عضو هیئت‌مدیره استقلال بعد از ترک جلسه با پیشکسوتان این باشگاه بار دیگر مدعی شد که هفته آینده قرارداد اسپانسر نهایی خواهد شد.
بلاتکلیفی فدراسیون ژیمناستیک دوساله شد و احتمال دارد انتخابات این فدراسیون ابطال شود.
گل‌محمدی: چه می‌شود ما هم بازیکن چند میلیون دلاری بگیریم؟
تنبیهات غیر مجاز عبارتند از تنبیه بدنی، اهانت و تعیین تکالیف درسی غیر متعارف که به لحاظ تنبیه دانش آموز صورت می‎ گیرد.
به گفته سازمان بهداشت جهانی، قند اضافی موجود در نوشابه‌ها و آب میوه‌های بسته بندی شده به عنوان یک اثر پرناتروژنیک بر بدن شناخته شده اند. این بدان معنا است که قند، آب را از سلول‌ها و بافت‌ها خارج می‌کند و سطح مایعات را در بدن کاهش می‌دهد. علاوه بر این، تصور نادرستی از هیدراتاسیون نیز به ما می‌دهد و باعث می‌شود آب کمتری بنوشیم.
اخیراً در رابطه با مسأله حجاب، به اماکنی که قانون را رعایت نکنند اخطار پلمپ داده می‌شود. به درستی یا نادرستی آن کاری نداریم و اینکه اصولاً این اقدام عملی هست یا نه؟ یا روش درستی برای مراعات و اجرای آن به حساب می‌آید و اصولاً به مقابله با بدحجابی کمک می‌کند یا نتیجه عکس می‌دهد هم موضوع بحث نیست؛ اما همین قانون آیا بدون تبعیض در مورد همه مجتمع‌ها و اماکن، رعایت و با همه یکسان برخورد می‌شود؟ آیا هیچ تفاوتی نمی‌کند که آن مجتمع تجاری یا اداره یا سازمان یا مطب یا … متعلق به کیست؟
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بار دیگر از پروتکل‌های مبارزه با نژادپرستی این لیگ دفاع کرد و گفت حملات به وینیسیوس جونیور شبیه حملاتی است که در گذشته در اسپانیا به کریستیانو رونالدو می‌شد.
جانی اینفانتینو، رییس فیفا، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قوانین فیفا در زمینه نژادپرستی واضح است و سه امتیاز بازی برابر والنسیا باید به رئال مادرید می‌رسید.
سخنگوی رسمی اتحادیه عرب امروز در اظهاراتی پیش‌بینی کرد که وزرای خارجه این اتحادیه، امروز درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب به اجماع برسند.
مدافع گل‌گهر سیرجان معتقد است داوران در بازی های رودرروی تیمش با استقلال اشتباهات فاحشی داشته‌اند.
سرزمین های اشغالی وارد فرآیندی شده که به باور برخی تحلیل گران جنگ داخلی و گام برداشتن به سوی دیکتاتوری و نژادپرستی عیان‌تر و واضح‌تر از پیامدهای آن است.
ادن هازارد، ستاره تیم ملی بلژیک، می‌گوید با اینکه با تمام وجود دوست دارد برای کشورش در جام جهانی بازی کند اما اگر لازم باشد نیمکت‌نشینی را خواهد پذیرفت.
نصیرزاده: می‌شود بیشتراز ۱۰میلیون‌دلار هم از کانادا غرامت گرفت!
نبویان: تا به امروز هیچکس حریف این شرکت نشده است؛ پیمانکاران به حاکم تبدیل شده‌اند. نامه‌نگاری‌های صورت گرفته از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیس جمهور وقت در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ناظر بر تعلل و مقاومت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ