تیم ملی فوتبال اسپانیا در ضربات پنالتی با غلبه بر کرواسی در دیدار فینال، فاتح لیگ ملت‌های اروپا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فصل گذشته سویا برای هفتمین بار قهرمان لیگ اروپا شد، اما در لیگ اسپانیا دوازدهم شد. این تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد اما با بدهی ۹۰ میلیون یورویی کل ستاره‌هایش را حراج کرده تا دیگر بدهکار نباشد
حسین طیبی فوتسالیست مشهدی که به تازگی با تیم پالمای اسپانیا قهرمان چمپیونز لیگ فوتسال اروپا شده است در یک بازی دوستانه در شهر خودش به مصاف تیم کوتاه قامتان بلند همت رفت.
تیم ملی عراق در آخرین دیدار دوستانه خود در اردوی تدارکاتی در اسپانیا، تیم لینکلن رد ایمپیس، قهرمان لیگ جبل الطارق را با نتیجه 2-1 شکست داد.
رودری پس از قهرمانی اسپانیا در لیگ ملت‌ها فاش کرد که قبل از شروع بازی دنی کارواخال با یک سخنرانی حماسی استرس و اضطراب بازی فینال را از بازیکنان دور کرد.
تیتر اصلی روزنامه‌های اسپانیا به قهرمانی تیم ملی این کشور در لیگ ملت‌ها اختصاص دارد.
ناچو، کاپیتان رئال مادرید، معتقد است که درخشش او در فینال لیگ ملت‌های اروپا باعث قهرمانی تیم ملی اسپانیا شده است.
لوئیز د لا فوئنته، سرمربی اسپانیا، از قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا بسیار خوشحال بود و احساسات خود را شرح داد.
در چارچوب دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۲:۱۵، ۲ تیم کرواسی و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش و تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اسپانیا تمام شد تا این تیم قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود.
اونای سیمون، دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا با مهار دو ضربه پنالتی بازیکنان کرواسی مرد اول قهرمانی تیمش در لیگ ملت‌های اروپا بود.
اسپانیا بعد از تساوی 0-0 مقابل کرواسی این تیم را در ضربات پنالتی ۴-5 شکست داده و به فینال لیگ اروپا راه یافت.
تیم ملی اسپانیا با شکست کرواسی به مقام قهرمانی لیگ ملت های اروپا رسید.
ایوان پریشیچ ضربه خطرناک آنسو فاتی در آخرین دقایق وقت‌های معمولی بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا را دفع کرد.
تیم قهرمان لیگ ملت ها که امشب از بین اسپانیا و کرواسی مشخص خواهد شد، 6 میلیون یورو جایزه دریافت می کند و در مجموع دریافتی‌اش از این رقابت‌ها به 10.5 میلیون یورو خواهد رسید.
تیم قهرمان لیگ ملت ها که امشب از بین اسپانیا و کرواسی مشخص خواهد شد، 6 میلیون یورو جایزه دریافت می کند و در مجموع دریافتی‌اش از این رقابت‌ها به 10.5 میلیون یورو خواهد رسید.
رویارویی تیم ملی اسپانیا با کرواسی در فینال لیگ ملت‌های اروپا میان عناوین اصلی امروز روزنامه‌های اسپانیا دیده می‌شود.
شاگردان روبرتو مانچینی در ادامه ناکامی‌های سریالی فوتبال ایتالیا در مراحل پایانی رقابت‌های مختلف امشب مغلوب اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها شدند.
رویارویی اسپانیا و ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌‌های اروپا در میان عناوین اصلی روزنامه‎‌های چاپ امروز اسپانیا قرار گرفته است.
لوئیس دلافوئنته معتقد است اسپانیا می تواند قهرمان لیگ ملت‌ها شود و او باید کار کادر فنی قبلی روخا را به سرانجام برساند.
بارسلونا در فصلی که گذشت بدون اینکه حتی یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند قهرمان لالیگا شد. این اتفاقی بود که در 81 سال گذشته در لیگ اسپانیا رخ نداده بود.
نمایش‌های منچسترسیتی مقابل هر حریفی قابل تمجید است چه برسد مقابل غول فوتبال اسپانیا و قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که در ۹ سال اخیر پنج بار فاتح این جام شده است.
تیم فوتسال پالما اسپانیا در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپورتینگ لیسبون پرتغال به پیروزی رسید و همراه با دو بازیکن ایران برای نخستین بار قهرمانی در اروپا را تجربه کرد.
در حساسترین دیدار از هفته دهم لیگ فوتسال اسپانیا تیم پالما امروز به مصاف بارسلونا می‌رود.
تیم مایورکا پالما اسپانیا که در لیگ قهرمان فوتسال اروپا حضور دارد امشب به مصاف اندرلخت بلژیک رفت که با گل ثانیه های پایانی حسین طیبی کاپیتان تیم ملی کشورمان به تساوی رسید .
تیم‌های ملی بسکتبال آلمان، فرانسه، اسپانیا و اسلوونی راهی یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ