امیلیو بوتراگوئنو، بازیکن سابق و مدیر روابط بین‌الملل فعلی رئال مادرید، از ابراز نگرانی سازمان ملل در خصوص نژادپرستی در فوتبال اسپانیا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان گواردیولا با بیشترین گل زده، یکی از کمترین زمان‌های شادی بعد از گل را داشتند.
سایت خبری «ترانسفرمارکت» در گزارشی به بررسی و معرفی گران‌ترین بازیکنان فوتبال در لیگ کشورمان پرداخته است.
اراذل و اوباشی که در فوتبال ایران جولان می‌دهند، از کجا می‌آیند و چرا قدرت می‌گیرند؟
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا با صحبت های سرمربی این تیم و رئیس کمیته جوانان انجام شد.
کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار پرونده‌ای به اعتراض باشگاه والنسیا برای بستن بخش بزرگی از سکوهای ورزشگاهش واکنش نشان داد و شواهدی علیه هواداران این تیم به نمایش گذاشت.
نمایش‌های منچسترسیتی مقابل هر حریفی قابل تمجید است چه برسد مقابل غول فوتبال اسپانیا و قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که در ۹ سال اخیر پنج بار فاتح این جام شده است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان با وجود پیروزی به شدت از اتفاقات و حواشی لیگ برتر ناراحت و عصبی بود.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، یکی از بدترین برهه‌های دوران حضور 6 ساله‌اش در این تیم را پشت سر می‌گذارد.
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید برگزار شد.
رومن آبراموویچ، مالک سابق باشگاه چلسی، قصد دارد بار دیگر به دنیای فوتبال برگردد.
توضیحات احسان اصولی سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران را در خصوص تیم ملی فوتبال ایران مشاهده می‌کنید.
روزنامه‌نگار سرشناس انگلیسی و نزدیک به رونالدو، پس از حدف پرتغال از جام جهانی به دفاع از این فوق ستاره پرداخت.
فرزاد حاتمی که به دلایل عجیبی نیم فصل امسال را بدون تیم مانده، می‌گوید نباید شرایط طوری باشد که به هر کس از راه رسید تیم بدهند.
رابرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا که تا پیش از شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر با به ثمر رساندن 13 گل در رقابت های لالیگای اسپانیا به عنوان بهترین گلزن این فصل از مسابقات لیگ فوتبال اسپانیا شناخته می شود، در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از دور رقابت ها کنار رفت.
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
در شرایطی که چند ساعت تا شروع دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در جام جهانی باقی مانده است، هنوز کسی به درستی نمی داند کدام بازیکنان در ترکیب ابتدایی تیم ملی به میدان خواهند رفت.
با شروع جنگ جهانی دوم، ۲ دوره از جام جهانی در سال‌های ۱۹۴۲ و ۱۹۴۶ تعطیل شد؛ اتفاقی که فراتر از صحنه‌های نبرد آخرالزمانی در اروپا، در نتیجه تصمیمات و خودکامگی‌های فردی آقای دیکتاتور شکل گرفت.
در هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان پیروز حساس‌ترین دیدار هفته بود و پیکان در یک بازی خانگی حریف ملوان نشد.
نستا توسط یک رابط به پرسپولیس معرفی و مذاکراتی هم صورت گرفت. پس از اینکه این اسطوره ایتالیایی تحقیقاتش را در مورد پرسپولیس انجام داد این پیشنهاد را قبول کرد اما...
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۲۸۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۳۷ تن از ایشان وخیم است.
جالب اینکه میرشاد ماجدی خود یکی از کاندیداهای صندلی ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات آتی است و حالا با مسوول برگزاری انتخابات پیش‌رو جلسه داشته است.
سسک فابرگاس، ستاره پرافتخار فوتبال اسپانیا برنامه های بزرگی برای درخشش در لیگ دوی ایتالیا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ