اسپانیا امروز توانست در دومین بازی خود در جام جهانی فوتبال زنان با پنج گل زامبیا را شکست دهد و صعودش به دور بعد قطعی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلی برایت، کاپیتان تیم ملی زنان انگلیس، پس از شکست 1-0 مقابل اسپانیا در فینال جام جهانی زنان ابراز ناامیدی کرد.
اسپانیا برای اولین بار قهرمان جام جهانی زنان شد
تیم ملی اسپانیا با پیروزی قدرتمندانه 1-5 برابر سوئیس توانست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2023 شود.
تیم ملی ژاپن با پیروزی 4-0 مقابل اسپانیا به عنوان صدرنشین گروه C به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کرد.
تیم ملی ژاپن با پیروزی 2-0 مقابل کاستاریکا صدرنشینی خود در گروه سوم جام جهانی 2023 زنان را حفظ کرد.
اسپانیا در اولین بازی خود در جام جهانی فوتبال زنان و در روزی که الکسیا پوتیاس نیمکت نشین بود، 3-0 برابر کاستاریکا پیروز شد.
تیم ملی انگلیس با برتری 1-0 مقابل اسپانیا قهرمان زیر ۲۱ ساله‌های اروپا شد.
اسپانیا بعد از تساوی 0-0 مقابل کرواسی این تیم را در ضربات پنالتی ۴-5 شکست داده و به فینال لیگ اروپا راه یافت.
کمیته برگزاری مسابقات فوتبال اسپانیا شکایت باشگاه ختافه از رئال مادرید را رد کرد و پرونده بایگانی شد.
این دیدار به قضاوت آنتونی تیلور از انگلیس با برتری 5 بر 3 رئالی ها به پایان رسید تا شاگردان کارلو آنچلوتی شکست اخیر در فینال سوپرجام اسپانیا را جبران کرده و یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند.
امروز رسما اعلام شد که تیم های فوتبال زنان بارسلونا و سویا به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز از کوپادی‌رینا(جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا) اخراج شده اند. بارسا 9-0 بازی خود را برده بود.
کمیته برگزاری مسابقه فوتبال اسپانیا را رد شکایت باشگاه اسپانیول اعلام کرد که بارسلونا بازنده دربی اعلام نمی شود و نتیجه تساوی 1-1 معتبر است.
در دیداری نفسگیر شیرهای اطلس از سد اسپانیا گذشتند تا به شگفتی‌سازی ادامه دهند. لاروخا با وجود کنترل کامل بر توپ و میدان در باز کردن دروازه در وقتهای عادی و اضافه ناموفق بود تا مراکش با درخشش بونو دروازه‎بان خود در ضربات پنالتی، آنها را به خانه بفرستد.
دور دوم رقابت‌ها در گروه E، امشب با جدال تماشایی اسپانیا و آلمان به پایان خواهد رسید.
فلیپه ششم، پادشاه اسپانیا، از نزدیک نظاره‌گر بازی لاروخا برابر کاستاریکا بود و پس از برتری 7-0 اسپانیا به رختکن تیم رفت تا به بازیکنان تبریک بگوید. او پیراهن گاوی را نیز به خانه برد.
فران تورس که در جریان پیروزی 7-0 اسپانیا مقابل کاستاریکا دو گل به ثمر رساند گفت لاروخا می‌دانست گلهای بیشتر می‌تواند در روز آخر مرحله گروهی تعیین‌کننده باشد و به همین علت به دنبال گلهای بیشتر بود.
لوئیس فرناندو سوارز، سرمربی کاستاریکا، که تیمش امشب مقابل اسپانیا 7-0 شکست خورد در پایان بازی گفت لاروخا در این بازی به معنای واقعی کلمه نسبت به تیم او برتری داشته است.
لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، بعد از پیروزی 7-0 تیمش مقابل کاستاریکا از شاگردانش ستایش کرد و گفت اسپانیا با وجود برتری پرگل تا لحظه آخر بازی را تمام شده نمی‌دانست.
منچستریونایتد امشب در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا در اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با نتیجه 1-0 پیروز شد.
هر سه آزادکار ایرانی حاضر در نیمه نهایی 5 وزن دوم مسابقات امیدهای جهان به فینال راه پیدا کردند.
در 5 وزن اول مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان، ایران شانس کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز خواهد داشت.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
رونالدو نازاریو، مالک دو باشگاه رئال وایادولید و کروزیرو برزیل، برای دومین بار در پنج ماه گذشته، صعود تیم هایش به سطح اول فوتبال اسپانیا و برزیل را جشن گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ