وینیسیوس یک بار دیگر کشور اسپانیا را کشوری نژادپرست که تحمل یک ستاره فوتبال سیاه‌پوست را ندارد، توصیف کرد. در این بیانیه وینی با جورج فلوید مقایسه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع ایرانی فوتبال انگلستان بعد از تحمل دو شکست پیاپی روزهای خوبی را همراه تیمش سپری نمی‌کند.
خوانما رودریگز، کارشناس رئالی برنامه ال‌چیرینگیتو، دیشب صبر و تحملش را از دست داد و گفت از شنیدن اخبار کیلیان امباپه به ستوه آمده است.
یک هوادار تیم بسکتبال میامی هیت تحمل شکست تیمش، در فینال NBA را نداشت، بنابراین عصبانیت خود را بر سر تلویزیون خالی کرد.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، تحمل تماشای پنالتی ویکتور لیندلوف مقابل برایتون را نداشت.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
اعتراضات دائمی جواد نکونام به تصمیمات داور در کنار خط سرانجام اخراج او را در پی داشت.
مهاجم محبوب هواداران پرسپولیس یک بازی دیگر را هم از روی سکوها دنبال کرد.
تمدید قرارداد با لیونل مسی در نگاه اول یک موفقیت بزرگ برای پی اس جی است ولی در واقع پاریسی ها باید منتظر یک توفان بزرگ باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از شهادت مدافع امنیت اباذر رخ‌بخش، پس از تحمل جراحات حمله اغتشاشگران در حین انجام مأموریت خبر داد.
انتظار می‌رود هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه خود را به ترکیب مدافع عنوان قهرمانی که یکشنبه به مصاف لهستان می‌رود تحمیل کند.
مایک شوماخر درباره برنامه‌های آینده‌اش و ورود آئودی به فرمول یک صحبت کرد.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: یک حادثه کوچک در منطقه موجب حضور و دخالت کشورهای دیگر می‌شود و قطعاً این نوع هرج و مرج‌ها را کنار مرزهای خود تحمل نخواهیم کرد.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: یک حادثه کوچک در منطقه موجب حضور و دخالت کشورهای دیگر می‌شود و قطعاً این نوع هرج و مرج‌ها را کنار مرزهای خود تحمل نخواهیم کرد.
رسانه‌ها یک هوادار جوان منچستریونایتد را شکار کردند که امروز در ورزشگاه اتحاد از فرصت بین دو نیم استفاده کرد تا پیراهن یونایتدی که پوشیده بود را با پیراهن سیتی عوض کند.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
رئیس پلیس پیشگیری تصریح کرد: این متهم ۴۴ ساله دارای چند فقره سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان است.
یک عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که مشکلات این کشور از طریق گفتگوی مسقتیم حل و فصل می شود.
بندرعباس - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور رژیم‌های بیگانه در منطقه قابل تحمل نیست، رژیم صهیونیستی مانند یک درخت بی ریشه است که توان اداره خود را هم ندارد.
تیم ملی زنان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف ژاپن نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات رفت و سه بر یک مغلوب شد تا نخستین ست باخته ژاپنی‌ها در این مسابقات را به این تیم تحمیل کرده باشد.
داریوش شجاعیان بازیکن باتجربه هوادار می‌گوید تیم یک دلی دارند که حتی از روی نیمکت و سکوها برای موفقیت هم‌تیمی‌های‌شان دعا می‌کنند.
رامبد جوان گفت: وقتی پروژه‌ای با سانسورها و ممیزی‌ ها روبه‌رو می‌شود، نمی‌‌دانیم چطور می‌توانیم از پس اینها بربیاییم.
رئیس جمهور در ادامه تأمین حمل و نقل، اسکان، تغذیه و سلامت زائران حسینی را مورد تأکید قرار داد و گفت: سفر ارزان و دسترسی آسان به وسایل نقلیه در مراسم اربعین بسیار مهم است و این توقع از ما وجود دارد که چه در زمینه حمل و نقل و چه اسکان تلاش کنیم این سفر برای زائران پرهزینه نباشد.
در شرایط فعلی نیز اساسا سلطنت طلبان و منافقین نیز هیچ جایگاهی برای امثال وی قائل نیستند. به این ترتیب روشن است که مصطفی تاج زاده یک بازنده در شرایط مختلف است و همین مسئله در ماه های اخیر به رادیکال شدن وی انجامیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ