اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از صعود تیم ملی زنان اسپانیا به فینال جام جهانی برای اولین بار در تاریخ این کشور سرخیو راموس پیام تبریکی برای بازیکنان این تیم منتشر کرد و موفقیت‌شان را حماسی دانست.
بعد از چهار پیروزی و یک شکست، تیم ملی زنان اسپانیا برای حضور در فینال جام جهانی باید از سد سوئد بگذرد.
اسپانیا با شکست هلند برای اولین بار به جمع 4 تیم پایانی جام جهانی راه یافت.
سارا خادم‌الشریعه در رقابت‌های جام جهانی از یک شطرنج‌باز اندونزیایی شکست خورد.
اسپانیا در اولین بازی خود در جام جهانی فوتبال زنان و در روزی که الکسیا پوتیاس نیمکت نشین بود، 3-0 برابر کاستاریکا پیروز شد.
جدیدترین خرید خارجی لیگ برتر ایران از اسپانیا انجام می‌شود.
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کوردوبا اسپانیا برای اولین بار موفق شد ترکیب یک عطر متعلق به زمان روم باستان با قدمت بیش از ۲ هزار سال را در یک کوزه خاکستر قدیمی شناسایی کنند.
امشب اسپانیا می‌تواند پس از یازده سال بار دیگر طعم شیرین قهرمانی را بچشد. در سوی دیگر کرواسی می‌تواند برای اولین بار آسمان قهرمانی را لمس کند.
مرحله پلی آف لیگ فوتسال اسپانیا با شکست تیم واین آلبالی و حذف این تیم دنبال شد.
انزو، پسر مارسلو، که به دلیل مصدومیت نتوانست اولین بازی خود برای تیم زیر 15 ساله‌های اسپانیا را برابر ژاپن و آمریکا انجام دهد، برابر انگلیس 26 دقیقه بازی کرد.
انزو، پسر مارسلو، به دلیل مصدومیت نتوانست اولین بازی خود برای تیم زیر 15 ساله های اسپانیا را انجام دهد.
لوئیس دلافوئنته، مربی جدید تیم ملی اسپانیا، اولین فهرست خود برای دو بازی پیش رو در مقدماتی یورو 2024 را اعلام کرد و در آن چند نام جدید از جمله ناچو فرناندز دیده می شود.
پاکو خمس درست از جایی می‌آید که اولین بار عنوان جذاب «تیکی تاکا» را به فوتبال دنیا صادر کرد؛ اسپانیا.
اولین بازیکن لژیونر راگبی ایران پس از عقد قرارداد با تیم سانتابویانا اسپانیا گفت: سعی خواهم کرد که بهترین بازیکن لیگ اروپا شوم و جایگاه راگبی ایران را به دنیا نشان دهم.
رئیس انجمن راگبی از لژیونر شدن اولین بازیکن این رشته در طول تاریخ خبر داد و گفت: علی یاقوتی اولین بازیکن لژیونر راگبی ایران است که از تیمهای داخلی به اروپا راه پیدا می‌کند و فردا برای عقد قرارداد راهی اسپانیا می‌شود.
امروز ستاره‌های تیم‌ملی اسپانیا و سایر تیم‌های حذف شده، دوحه را به مقصد کشورشان ترک می‌کنند.
مراکش برای اولین بار در تاریخ به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی صعود کرد و اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست داد، این در حالی بود که اسپانیایی‌ها ۱۰۰۰ بار پنالتی زدن را تمرین کرده بودند.
رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشتزنی جوانان جهان راهی این کشور شده و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد. آیا با یک پناهندگی دسته‌جمعی روبرو هستیم
تیم ملی ایران در رنکینگ جدید فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در رده بیستم قرار گرفت.
دو ستاره ایرانی پالما اسپانیا امشب در نخستین بازی هموطن خود برای والدپنیاس به میدان می‌روند.
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی امیدهای جهان در حالی از چند روز دیگر آغاز می‌شود که ترکیب کشورمان مشخص شده است.
حسن رنگرز بعد از قبول سرمربیگری تیم ملی، کار خود را در ابتدا با فرنگی کاران زیر 23 سال آغاز می کند.
نیمار دیروز اولین کسی بود که از وینیسیوس در مقابل اظهارنظر نژادپرستانه پدرو براوو، رئیس اتحادیه ایجنت‌های فوتبال اسپانیا، حمایت کرده بود. او امروز بار دیگر از ستاره برزیلی رئال حمایت کرد.
سه هفته از شروع لالیگا گذشته و از خانه دو بازیکن سرقت شده است. این اولین بار نیست که فوتبالیست ها در اسپانیا مورد حمله سارقان قرار می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ