رئیس کل دادگستری تهران پس از صدور دستور بررسی پرونده علت فوت مهسا امینی در هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی از نماینده وزیر کشور و کارگروه مربوطه در پزشکی قانونی خواست در اسرع وقت گزارش‌ها و جمع‌بندی‌های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مسائل اجتماعی طی یادداشتی گفت: القای تشدید نافرمانی مدنی توسط رسانه‌های دشمن در حال انجام است.
القاصی مهر در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
القاصی دستور داد تمام ابعاد این سرقت مسلحانه و به عنف این افراد مورد بررسی و اتهامات متهمان ضمن تشکیل سریع پرونده قضایی تعیین، نسبت به تحقیقات دقیق مقدماتی اقدام و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی مربوطه ارسال شود.
القاصی مهر گفت: پرونده قاچاق ۴۳ هزار فرانک سوئیس در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد. شعبه رسیدگی کننده متهم را به ضبط ارز و پرداخت ۲۰ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
القاصی‌مهر گفت: تاکنون دستگاه‌های متولی در رفع نواقص و پیگیری مشکلات اعلام شده اقدامات مناسبی را برای خدمت‌رسانی به مردم و حسن انجام وظایف خود داشته‌اند و ضمن پیگیری موضوعات، گزارش اقدامات خود را به شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ارائه کرده‌اند.
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص نامه منتشر شده دادگستری مبنی بر ناایمن بودن یک ساختمان مربوط به مجموعه‌های بهداشتی تهران، توضیحاتی داد.
اهمیت مسجدالاقصی به عنوان مکانی مقدس در ادیان الهی همچون اسلام، مسیحیت و یهودیت سبب شد تا به معرفی آن از چرایی نامگذاری و معماری گرفته تا تخریب و تهاجم از سوی صهیونیست‌ها بپردازیم.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نقشه صهیونیست‌ها مبنی بر بی احترامی به مسجد الاقصی توهین به تمام مسلمانان جهان به شمار می‌رود.
رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن ارائه ۲۲ توصیه به مدیران واحدها و حوزه‌های قضایی استان تهران، ضرورت «تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی» را مورد تاکید قرار داد.
القاصی مهر از اعزام ۲ هیئت حقوق شهروندی به زندان‌های استان تهران خبر داد و گفت: در جریان این بازدیدها، علاوه بر ملاقات رو در رو با زندانیان مرتبط با قضایای اخیر، وضعیت کلی آن‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.
علی القاصی در پی تشدید آلودگی هوای تهران و به‌مخاطره افتادن سلامت عمومی جامعه به‌عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه دستور تشکیل کمیته مشترک به‌منظور احصاء اهمال و ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک را صادر کرد.
نامزد انتخابات فدراسیون جودو گفت: آیا نباید دبیر مجمع تا آخرین ساعت پروسه مهم ثبت‌نام در انتخابات در محل کارش باشد و آیا غیبت او مجاز است؟
القاصی در پی تشدید آلودگی هوای تهران و به‌مخاطره افتادن سلامت عمومی جامعه ،دستور تشکیل کمیته مشترک به‌منظور احصاء ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک را صادر کرد.
القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در ‌جریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاش‌گران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های دیگر محکوم شدند.
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد: درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاشگران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۲ سال و ۷۰ نفر به مجازات‌های جریمه نقدی محکوم شدند.
القاصی گفت:درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاش‌گران،۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفربه مجازات‌های حبس تا ۲ سال محکوم شدند
القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تاکنون قریب به هزار فقره کیفرخواست در محاکم قضایی استان تهران در رابطه با آشوبگران و اغتشاش‌گران صادر شده است.
در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان، حجت السلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به همراه القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران، صالحی دادستان تهران و سید حشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز به مدت دو ساعت از زندان فشافویه بازدید و در جریان پرونده دستگیرشدگان اعتراضات اخیر قرار گرفت.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که حوادث مسجدالاقصی نشان دهنده ماهیت جنایتکارانه و تفکر نژادپرستی حاکم بر صهیونیست ها در تعامل با ملت و مقدسات فلسطین است.
القاصی با بیان این‌که «دستگاه قضایی به وظیفه خود در قبال حادثه پیش‌آمده برای مرحومه امینی به فوریت ورود کرده و موضوع را با دقت مورد بررسی قرار داده است»، گفت: بنای ما آن است که در این مسئله هیچگونه اغماضی صورت نگیرد و هر کسی که تخلفی مرتکب شده است، در چهارچوب موازین قانونی به آن رسیدگی شود.
رئیس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریع‌تر گزارش‌های خود را به قوه قضائیه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود.
القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه سارق بزرگراه نیایش، حکم اعدام این فرد صادر شد.
جنبش حماس در پنجاه و سومین سالگرد جنایت به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها تأکید کرد: مسجد الاقصی قطب نمای وحدت ساز امت باقی می ماند.
جنبش حماس در پنجاه و سومین سالگرد جنایت به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها تأکید کرد: مسجد الاقصی قطب نمای وحدت ساز امت باقی می ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ