رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن ارائه ۲۲ توصیه به مدیران واحدها و حوزه‌های قضایی استان تهران، ضرورت «تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی» را مورد تاکید قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
علی اکبر صفایی با اشاره به حادثه آتش سوزی کشتی حمل ال پی جی گفت: ۲۲ خدمه این کشتی همگی از حادثه جان سالم بدر بردند و در سلامت کامل هستند.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: یکشنبه هفته آینده درخواست تعدادی از نمایندگان برای بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن) در دستور مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
علت حادثه سقوط بالگرد هنوز مشخص نیست و در دست بررسی قرار گرفته است و آن‌طور که سنتکام گفته است، ظاهراً شلیکی از سمت نیرو‌های مخالف آمریکا، صورت نگرفته است.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: طی ۱۷ روز گذشته، ۲۲ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این شهرستان به صورت تضمینی خریداری شد.
اصفهان- ۲۲ پروژه عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در منطقه پنج کلان‌شهر اصفهان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
اصفهان- ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در منطقه پنج کلان‌شهر اصفهان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
قرارداد ۲۲ بازیکن تیم فولاد به پایان رسیده و باید منتظر ماند و دید تمدید قرارداد مدیران این تیم چه موقع آغاز می‌شود.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.
در گذشته روباه‌ها در شب در محیط شهری حضور داشتند، اما امروزه به علت مصرف اضافات غذای مردم در محیط‌های شهری با آن‌ها سازگاری پیدا کرده‌اند. بعضی از دست انسان نیز غذا را دریافت می‌کنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی آتی را مشخص کرد.
۲۲ بازیکن به تیم ملی فوتسال ایران دعوت شدند
تربت حیدریه ـ رئیس بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) تربت‌حیدریه گفت: از مجموع ۳۲ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور تربت‌حیدریه به سمت مشهد، ۲۲ نفرشان مرخص شدند.
آبادان- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در نوروز آینده، ۲۲ هزار نفر از نیروهای این سازمان در حالت آماده‌باش خواهند بود.
زرافه‌ها از خانواده زرافگان هستند. آن‌ها به خانواده گاو‌ها و گوزن‌ها نیز شباهت دارند. این موضوع زرافه‌ها را به عضوی از خانواده پستانداران نشخوارکنندگان تبدیل می‌کند. نشخوارکنندگان حیواناتی هستند که غذای خود را می‌جوند، آن را قورت می‌دهند، تا حدی هضم می‌کنند سپس دوباره آن را برای جویدن بیشتر به دهان خود برمی‌گردانند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: تاکید شد که جمهوری اسلامی ایران نظامی متکی بر مردم است و ۲۲ بهمن بار دیگر آن را اثبات کرد.
نگران‌کننده‌ترین و عمیق‌ترین تهدید نهفته در مراسم ۲۲ بهمن امسال این است که چنین پنداشته شود دیگر نیاز به افق‌گشایی و اصلاح امور نیست. چرا که مطالبه‌هایی که تحت عنوان اعتراض مطرح می‌شدند، همه‌گی ساختگی و توطئه دشمنان بوده است. ملت واقعی آن‌هایی بوده و هستند که در روز ۲۲ بهمن در خیابان‌ها شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند. آن‌های دیگر فریب‌خورده، ملحد و یا دست نشانده گروهک‌ها هستند. چنین تصوری از هم اکنون می‌تواند ناقوس بحران‌های فراگیر در آینده را به صدا در آورده و زمینه تشدید هر چه بیشتر بی‌نظمی‌ها در داخل باشد
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲۲ نفر اراذل و اوباش معروف استان توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.
سید ابراهیم رییسی در نطق خود در میدان آزادی تهران به شعار «زن زندگی آزادی»‌ هم اشاره کرد و طبعا متفاوت. این گونه که داخلی ها را فریب خورده و خارجی ها را فریب دهنده توصیف کرد. نکته دیگر هم این که هر چند رسانه‌های رسمی در طول دهه فجر میان دولت کنونی و دولت های قبل جمهوری اسلامی تفکیک قایل نشده بودند و به ارایه کارنامه ۴۴ ساله نظام پرداختند اما رییس جمهوری ترجیح داد در نطق رسمی ۲۲ بهمن جدای اشارات کلی ۶ دستاورد دولت خود را نیز مشخصا برشمرد.
وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه ای و موثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالاست.
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن جای تسویه حساب سیاسی داخلی نیست بلکه تسویه حساب با استکبار جهانی است و این مهم جز با حضور گسترده ممکن نیست پس تمام سلیقه‌ها بیایند.
فاطمه هاشمی رفسنجانی نوشت: مهسا امینی، دختر جوان ۲۲ ساله که به جرم بدحجابی دستگیر و برای ارشاد و توجیه! به مقر پلیس انتقال داده شده بود، پشت درب‌های بسته و در میان بهت خانواده، دچار عارضه شد و به کما رفت! حقیقتاً، جا دارد در نظامی که ادعای حاکمیت اسلام را دارد، انسان از این غصّه، دق کند.
فدراسیون جهانی توصیه کرده با آغاز فصل جدید، زنان ایرانی همانند مردان تماشاگر بازی‌های لیگ برتر باشند. گفته می‌شود لحن نامه دستوری نیست، اما احتمالا لیگ برتر ۲۲ به بهانه کرونا بدون تماشاگر می‌شود تا تکلیف این مساله مشخص شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ