القاصی در پی تشدید آلودگی هوای تهران و به‌مخاطره افتادن سلامت عمومی جامعه ،دستور تشکیل کمیته مشترک به‌منظور احصاء ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر در دیدار با دادستان کل کشور با تاکید بر اهمیت آلودگی هوا بر سلامت شهروندان، خواستار برخورد قضایی با ترک فعل مسئولان در موضوع آلودگی هوا شد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: اجرا نشدن نقشه‌راه احیای حوضه آبریز زاینده رود مصداق ترک فعل بوده و مسئولیت آن برعهده وزارت نیرو است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در دوره قبل ترک فعل صورت گرفته و بیت المال از بین رفته است.
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان‌های استان تهران مأموریت داد تا مطابق مصوبه اخیر شورای قضائی استان بر عملکرد مدیران و مسئولان متولی امر معیشت مردم، نظارت بیشتری داشته باشند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر مردم فقیر شدند، به دلیل اقداماتی و ترک فعل‌هایی است که دولت روحانی انجام داد و امروز صدای آن اقدامات درآمده است و نباید آدرس غلط دهند.
بازرس سازمان بازرسی کل کشور از بررسی ترک فعل مسئولان در اجرای قانون حمایت از معلولان خبر داد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از معرفی بیش از ۱۵۰ مدیر به دلیل ترک فعل به مراجع قضائی و انضباطی طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: سازمان بازرسی به جد پیگیر شناسایی مدیران کم کار است.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی آمار سرقت در استان تهران، بر ضرورت تعیین قاضی ناظر بر مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، به برخی تخلفات و ترک فعل‌های دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف قانونی خود در قبال مناطق روستایی و عشایری اشاره شد.
دادستان تهران گفت: اقدامات دستگاهی که در خصوص اجرای قانون هوای پاک ترک‌ فعل کرده باشد در شعبه ویژه کارکنان دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از عملکرد حوزه مدیریت محیط زیست در مقابله با آلودگی هوا انتقاد کرد.
هیچ فعل و ترک فعلی جرم نیست و مجازات ندارد مگر اینکه قانون آن را جرم بداند و برای آن مجازات تعیین کرده باشد، باید گفت که در صورت پذیرش فعل ناشی از ترک فعل، تنها در صورتی می توان برای آن مجازات در نظر گرفت که قانون صریحا آن را جرم انگاری کرده باشد
رئیس کل دادگستری استان تهران دستور تشکیل کمیته مشترک به‌منظور احصاء ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک را صادر کرد.
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: داروهایی که به راحتی در دسترس بودند امروز ساده‌ترین آنها با مشقت به دست مردم می‌رسد، افرادی که در این موضوع ترک فعل کرده‌اند باید مورد پیگرد قرار بگیرند.
قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: اگر دستگاهی به وظایف خود در خصوص حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری عمل نکرد یا مرتکب کوتاهی و ترک فعل شد به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.
ستاد احیای دریاچه ارومیه پس از صرف ۵۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار هیچ دستاورد مهمی برای نجات این دریاچه نداشته است و سوال اینجاست که بررسی ترک فعلها در این زمینه به کجا رسید؟
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: ترک فعل در پروژه آب‌رسانی به همدان از زمان احمدی‌نژاد صورت گرفته و مصوبات مقام معظم رهبری هم مربوط به آن سفر است که حدود ۱۴ سال قبل صورت گرفت.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه نرخ بهره در عمل ۲۰ درصد نیست، گفت: در حال حاضر نرخ بهره بین بانکی در ظاهر ۲۰ درصد بوده و در عمل میزان بالایی از آن در بانک‎ها وجود دارد.
بررسی ها نشان می دهد توقف حمایت از عرضه و تولید مسکن در دهه ۹۰، از اصلی ترین عوامل انباشت تقاضا و ایجاد بحران در بازار مسکن بوده است.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به رویکرد اجتماعی‌سازی نظارت در این نهاد گفت: جوانان قوانین مغفول‌مانده مرتبط با ترک فعل مدیران را احصا و اعلام کنند.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران آغاز شد.
در روز گذشته برای ۴۳ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۳۳۱ نفر سودسهام عدالت واریز شد. چه کسانی دو بار سود سهام عدالت گرفتند؟
نماینده مردم تهران گفت: مسئولان ذیربط را امروز به مجلس فراخواندیم تا ترک فعل‌ها و قصور‌های احتمالی را بررسی کنیم؛ چرا هواشناسی هشدار‌های لازم را به موقع ارائه نکرده است؟ چرا وزارت کشور قاطعانه اقدام به تخلیه منطقه نکرده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ