سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که حوادث مسجدالاقصی نشان دهنده ماهیت جنایتکارانه و تفکر نژادپرستی حاکم بر صهیونیست ها در تعامل با ملت و مقدسات فلسطین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا منصوریان احتمالا عجیب‌ترین روز مربیگری خود را این هفته تجربه کرد.
در حوادث تروریستی امروز در چند منطقه در کشور پاکستان، چند نظامی این کشور کشته و زخمی شدند.
پلیس تهران در تازه‌ترین گزارش خود نرخ تصادفات را در سنین مختلف اعلام کرد که در آن ۲۰ تا ۳۰ ساله‌ها و ۶۰ سال به بالا بیبشترین میزان تصادف را ثبت کردند.
سازمان امدادونجات اعلام کرد: در هفته گذشته امدادگران این جمعیت ۸۸۳ مورد حادثه را در سراسر کشور پوشش دادند که حوادث کوهستان و جاده‌ای نسبت به هفته ماقبل خود افزایش یافته است.
کارشناس امنیتی مصری با اشاره به تحولات سودان، اعلام کرد: ما با طرح جدیدی روبرو هستیم که کل منطقه و به ویژه مصر را هدف قرار می دهد.
مشهد ـ معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حوادث ناشی از کار در کشور در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۲ درصد کاهش یافت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، گفت: حوادث رانندگی جاده‌های استان تنها در سه روز تعطیلات عید سعید فطر ۴۶ کشته و زخمی برجای گذاشت.
سمنان- سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه حوادث چهارشنبه سوری در حوزه مدیریت این دانشگاه ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت، گفت: از این تعداد دو نفر بستری هستند.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۷ نفر از هموطنان در اثر حوادث مربوط به چهارشنبه سوری، جان باخته اند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه تصادف در محورهای سرخس- مشهد و نیشابور به مشهد در خراسان رضوی هشت مجروح بر جا گذاشت.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از ثبت حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال قبل از رسیدن به مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
شاهرود- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تنها طی یک روز چهار حادثه رانندگی در جاده‌های استان رخ داده است، گفت: این حوادث ۱۳ مصدوم بر جای گذاشته است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حوادث ۳ ماه و نیم گذشته منجر می‌شود تا جایگاه امنیت را بدانیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حوادث ۳ ماه و نیم گذشته منجر می‌شود تا جایگاه امنیت را بدانیم.
رئیس ستاد کل نیروهای  مسلح گفت: حوادث ۳ ماه و نیم گذشته منجر می‌شود تا جایگاه امنیت را بدانیم
القاصی مهر از اعزام ۲ هیئت حقوق شهروندی به زندان‌های استان تهران خبر داد و گفت: در جریان این بازدیدها، علاوه بر ملاقات رو در رو با زندانیان مرتبط با قضایای اخیر، وضعیت کلی آن‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد: درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاشگران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۲ سال و ۷۰ نفر به مجازات‌های جریمه نقدی محکوم شدند.
وزیران اطلاعات و کشور و فرماندهی کل انتظامی به منظور جمع بندی نهایی گزارش حوادث اخیر کشور هفته آِینده به کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها می روند.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر کشورمان در نشست خبری با وزیر خارجه عمان گفت: از تلاش‌های سازنده سلطنت عمان در کمک به رفع تحریم ناعادلانه تشکر می‌کنیم.
در برخی از پرونده‌ها متهمان فقط باید از وکلای تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری که وکلای مورد تأیید قوه قضائیه هستند، استفاده کنند؛ این قید، یک امکان ویژه برای این گروه از وکلا با تعداد کمی ایجاد کرده و مورد مخالفت و اعتراض جامعه وکالت است. در شرایط حاظر وجود این تبصره موجب شده تا بهانه هایی برای عده ای از افراد سودجو فراهم گردد
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: اهمیت کار رسانه‌ای هر روز بیش از گذشته اهمیت خود را نشان می‌دهد، چرا که در چنین میدانی، جنگ کم هزینه تر و با تلفات و تبعات کمتری می‌توان وارد مبارزه شد.
قم-فرمانده فراجا گفت: حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود و دشمنان با تمام توان وارد میدان شدند تا ایران قوی را تضعیف کنند.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس دهم گفت: انتقال پیام در هر حادثه‌ای که در محیط دانشگاه اتفاق می‌افتد، باید به عهده کسانی باشد که آشنا به محیط دانشگاهی هستند و همیشه با دانشجویان تعامل دارند و برای آنان افراد علمی و محترمی هستند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه از یکم لغایت پنجم شهریور ماه سال جاری ۳۰ نفر در حوادث رانندگی مجروح شدند، گفت: طی این بازه نیز دو نفر جان باختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ