عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نقشه صهیونیست‌ها مبنی بر بی احترامی به مسجد الاقصی توهین به تمام مسلمانان جهان به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در یک سال اخیر برای مرمت مسجد جامع ورامین هزینه شد اما دوباره این مسجد نیاز به بهسازی دارد چون اقدامات اصولی نبود و اکنون سقف‌ها نم کشیده است.
مهاجم نفت مسجد سلیمان می گوید نه تنها گلش آفساید نبود بلکه یک پنالتی هم برایشان گرفته نشد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به سخنان نتانیاهو خواستار ادامه نبرد دفاع از هویت مسجد الاقصی شد.
سخنگوی جنبش حماس بر لزوم خنثی کردن نقشه رژیم‌صهیونیستی مبنی بر تقسیم‌بندی زمانی و مکانی مسجدالاقصی تاکید کرد.
پس ازهتک حرمت صهیونیست‌ها به ساحت مسجد الاقصی واکنش «سخت» از سمت مقاومت در نوار غزه امری قابل پیش‌بینی بود؛ اما حملات عصرگاه پنج‌شنبه از مرزهای شمالی تمام محاسبات را در تل‌آویو را تغییر داد.
هشت ماه پس از بازدید اولیه مک کینی از مسجد، او به اسلام گروید. پس از مراسم، از سوی افرادی که زمانی قصد آسیب رساندن به آنها را داشت، استقبال شد. در نهایت او حتی دو سال به عنوان رئیس مرکز اسلامی در مونسی خدمت کرد. مک‌کینی می‌گوید: اگر رفتار مهربانانه نبود، احتمالاً به مسجد حمله می‌کرد و در نهایت به مجازات اعدام محکوم می‌شد.
مدیرعامل نساجی در مورد جنجال دیدار با نفت مسجد سلیمان توضیحاتی ارائه می دهد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال برابر نفت مسجد سلیمان به برتری رسید و با غلبه بر قعرنشین جدول، هم امتیاز با سپاهان شد اما برای نشستن بر صدر چندگل کم آورد.
رضا عنایتی می‌گوید نبود اعتماد به نفس و داوری دو مانع نفت مسجد سلیمان برای نتیجه‌گیری مقابل استقلال بوده است.
نبود زبیر نیکنفس در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان آرایش خط هافبک استقلال را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
سخنگوی حماس با اشاره به ادامه نبرد شمشیر بیت المقدس برای دفاع از مسجد الاقصی، یادآور شد که مقاومت در غزه همچنان مترصد اوضاع و رخدادهاست.
هافبک نفت مسجد سلیمان تقاضای کمک از مسئولین دارد و امیدوار است محرومیتش بخشیده شود.
برای اولین بار ویدئویی با کیفیت از سال ۱۳۲۳ اشغال ایران توسط متفقین منتشر شده است. در این ویدئو که برای اولین بار با کیفیتی بالا به نمایش در می‌آید، تصاویری کمیاب از تهران و ایران در زمان اشغال توسط ارتش‌های متفقین در سال ۱۳۲۳ را مشاهده می‌فرمایید. از جمله مکان‌های تصویربرداری شده در این ویدئو می‌توان به سر در باغ ملی، عمارت قزاق خانه، ساختمان اولیه بانک ملی در خیابان فردوسی، میدان توپخانه و عمارت بلدیه، موزه‌ی ایران باستان، مجلس شورای ملی در بهارستان و مسجد سپهسالار اشاره کرد. همچنین تصاویری از میدان‌های نبرد، رژه‌ی ارتش‌های متفقین، سربازان روس، انگیلیسی، امریکایی و فرانسوی، به همراه خودرو‌های زرهی ایشان دیده می‌شود. از دیگر اشخاص تصویربرداری شده در این ویدئو محمدرضا شاه پهلوی در سال‌های ابتدایی سلطنتش است که با فرماندهان نیرو‌های متفقین در کاخ گلستان گفتگو می‌کند.
مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی ضمن انتقاد از موضع عربستان در قبال عملیات های ضد صهیونیستی تأکید کرد که سرفصل نبرد آتی که قبل از ماه رمضان خواهد بود، قدس و مسجد الاقصی است.
ماجرای ساخت آن هم شنیدنی است. ۹ دهه پیش وقتی که در محله امامزاده قاسم(ع) خبری از آپارتمان، برج و خیابان‌کشی‌های امروزی نبود، جمعی از کشاورزان و اهالی قدیمی محله این اتاقک را برای انجام فرایض دینی بنا کردند.
بازیکن نفت مسجد سلیمان می‌گوید خودش هم تا قبل از تماس سرمربی یادش نبود که محروم است.
مهاجم سرعتی نفت مسجد سلیمان پایه گذار برد این تیم بود.
سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه نبرد دفاع از مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی بی سابقه خواهد بود، تأکید کرد که مسئولیت عواقب اقدامات تحریک آمیز بن گویر متوجه رژیم صهیونیستی است.
محمد دانشگر روز گذشته گل دوم تیمش در جریان پیروزی چهار بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان را به ثمر رساند.
مسجدجامعی گفت: یکی از نمایندگان مجلس خبرگان به‌تازگی گفته است: اگر مانعِ قانونی نبود، حزب‌الله در همان لحظات اول، اغتشاشگران را جارو می‌کرد. روحانیتی که ما می‌شناختیم این‌گونه سخن نمی‌گفت و با این شیوه با مردم برخورد نمی‌کرد.
رهبر انقلاب فرمودند: درگذشت دختر جوان دل ما را هم سوزاند؛ واکنش بدون تحقیق، ایجاد اغتشاش و ناامنی برای مردم و حمله به قرآن و مسجد و حجاب و بانک و ماشین مردم عادی نبود و برنامه‌ریزی شده بود.
رضا مهاجری از وضعیت امیدوار کننده تیم ملی صحبت می کند و اعتقاد دارد می توانیم برای اولین بار صعود از مرحله گروهی در جام جهانی را ببینیم.
خودخواهی عجیب هافبک پرسپولیس در بازی با نفت مسجد سلیمان با حسرت لوکادیا همراه شد.
در شبی که پیکان شکستی غیرمنتظره را در کرمان تجربه کرد، رضا مجد کرمانشاهی شب خوبی را تجربه نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ