القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تاکنون قریب به هزار فقره کیفرخواست در محاکم قضایی استان تهران در رابطه با آشوبگران و اغتشاش‌گران صادر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
القاصی مهر گفت: پرونده قاچاق ۴۳ هزار فرانک سوئیس در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد. شعبه رسیدگی کننده متهم را به ضبط ارز و پرداخت ۲۰ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
ده ها هزار فلسطینی امروز نماز جمعه را در میان تدابیر شدید امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی واقع در شهر بیت المقدس اقامه کردند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که ده‌ها هزار نفر در نماز جمعه این هفته در مسجد الاقصی شرکت کردند.
نماز عید فطر در مسجد الاقصی با وجود محدودیت های رژیم صهیونیستی با حضور ده‌ها هزار نمازگزار فلسطینی برگزار شد.
بیش از ۲۵۰ هزار فلسطینی نماز جمعه را در جای جای مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند. فلسطینیان ساکن قدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری از نخستین ساعات بامداد جمعه خود را به مسجد مبارک الاقصی رسانده و نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر به جا آوردند. فلسطینیان پس از اقامه نماز با حمل پرچم‌های فلسطین و بیرق‌های حماس و گردان‌های قسام و پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مقاومت و روز جهانی قدس در محوطه‌ها و صحن‌های مسجدالاقصی تظاهرات گسترده‌ای به راه انداختند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به حضور صدها هزار نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی اشاره و بیان کرد که این اقدام بیانگر جایگاه مسجد الاقصی در میان مسلمانان است.
صد هزار نمازگزار فلسطینی در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی نماز خواندند.
نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی، در محکومیت جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تظاهرات کردند.
نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی، در محکومیت جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تظاهرات کردند.
منابع فلسطینی از حضور حدود 80 هزار نمازگزار در نماز جمعه مسجد الاقصی با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع فلسطینی ضمن اعلام خبر حضور ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی، از زخمی شدن دست کم ۲۵ فلسطینی در شهرک «بیت دجن» در نابلس در درگیری با صهیونیست ها خبر دادند.
منابع فلسطینی ضمن اعلام خبر حضور ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی، از زخمی شدن دست کم 25 فلسطینی در شهرک «بیت دجن» در نابلس در درگیری با صهیونیست ها خبر دادند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که بیش از ۷۰ هزار فلسطینی ساکن بیت المقدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر در مسجد مبارک الاقصی به جا آوردند.
منابع محلی فلسطینی از حضور دست کم 60 هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجد الاقصی و همچنین تشییع باشکوه پیکرهای 21 جان باخته حادثه آتش سوزی اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.
هزاران فلسطینی امروز نماز جمعه را در صحن ها و محوطه های مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه و همچنین تشییع باشکوه پیکر دو شهید فلسطینی در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه و همچنین تشییع باشکوه پیکر دو شهید فلسطینی در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه خبر داد.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه خبر داد.
منابع فلسطینی از تشییع پیکر جوان فلسطینی در جنین با حضور رزمندگان مقاومت و حضور ده ها هزار نفری نمازگزاران در مسجد الاقصی خبر دادند.
منابع فلسطینی از حضور ۶۰ هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی و یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن ده ها فلسطینی خبر دادند.
علیرغم تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی در اطراف مسجدالاقصی، ۵۰ هزار فلسطینی با حضور در این مسجد، نماز جمعه را اقامه کردند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که به رغم محدودیت‌های شدید رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، دست کم ۵۵ هزار نفر در نماز جمعه امروز در مسجد الاقصی شرکت کردند.
ده ها هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد مبارک الاقصی به جا آوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ