القاصی با بیان این‌که «دستگاه قضایی به وظیفه خود در قبال حادثه پیش‌آمده برای مرحومه امینی به فوریت ورود کرده و موضوع را با دقت مورد بررسی قرار داده است»، گفت: بنای ما آن است که در این مسئله هیچگونه اغماضی صورت نگیرد و هر کسی که تخلفی مرتکب شده است، در چهارچوب موازین قانونی به آن رسیدگی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع ۲۱ درصد نقاط پرتصادف آزادراه تهران-ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضاdی استان تهران خبر داد.
صبح امروز و با هدف گره گشایی از امورات مراجعین دستگاه قضایی ۱۸۰ نفر از شهروندان با رئیس کل و معاونین قضائی دادگستری استان تهران ملاقات کردند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری ۲۹ هزار فقره دادرسی به‌صورت الکترونیک در دادگستری کل استان تهران خبر داد.
شهریار- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دفاتر خدمات قضایی استان تهران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به خطرات ناشی از وقوع حادثه در خطوط لوله‌های نفتی معارض با پروژه آزادراه غدیر، ایمن سازی این خطوط را ضروری دانست.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در ماه رمضان ۳۲۰ نفر از مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در میزهای خدمت در محل مساجد با بیش از ۳۷۰۰ نفر از مردم دیدار داشته اند.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه دادگستری این استان نقش ویژه‌ای از حیث تربیت نیروهای کارآمد قضائی بر عهده دارد، گفت: دادگستری این استان با در بعد رسیدگی‌ها الگوساز باشد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین ضرب‌الاجل یک ماهه برای تامین زیرساخت‌های لازم جهت رعایت ضوابط زیست‌محیطی در کارخانه سیمان تهران خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از آزادی هزار و ۲۵۴ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد با پیگیری‌های قضایی و کمک خیرین خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران به یکی از معاونان خود ماموریت داد که نسبت به احصاء اهمال و ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک اقدام کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران به یکی از معاونان خود ماموریت داد که نسبت به احصاء اهمال و ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک اقدام کند.
علی القاصی در پی تشدید آلودگی هوای تهران و به‌مخاطره افتادن سلامت عمومی جامعه به‌عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه دستور تشکیل کمیته مشترک به‌منظور احصاء اهمال و ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک را صادر کرد.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت:دستگاه‌های اجرایی پردیس باید سریع با تعیین تکلیف صدور اسناد اراضی ملی این شهرستان، طبق اسناد قانونی نسبت به تثبیت اراضی ملی اقدام کنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاشگران ۴۰۰ اغتشاش‌گر در تهران به حبس محکوم شدند.
رئیس کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار اطلاعات شخصی خبرنگاران این مجموعه،خطاب به دادسرای تهران دستوراتی صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار اطلاعات شخصی خبرنگاران این مجموعه،خطاب به دادسرای تهران دستوراتی صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از آزادی ۳۴۰ نفر از زندانیان به‌منظور عملیاتی‌سازی دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر بهره‌مندی زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: دستگاه قضایی همان‌گونه که در برخورد با سارقان به‌عنف و مسلح با قاطعیت و بدون اغماض در صحنه حاضر شد، در برخورد با عوامل ایجاد ناامنی در جامعه، عناصر اصلی اغتشاشات و ایادی بیگانگان قاطعانه و به‌جد در میدان عمل حضور دارد.
هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی بر اساس دستور رئیس کل دادگستری استان تهران مامور به انجام بازرسی‌ و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از ایجاد رویه واحد در رسیدگی به پرونده‌های قضایی کثیرالشاکی و کثیرالخواهان به‌منظور پیشگیری از بروز اطاله دادرسی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیأت رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضائیه ارسال شود.
بازدید رئیس کل دادگستری تهران از خبرگزاری مهر
رئیس کل دادگستری استان تهران به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار موفق شد اصلاح ساختار را به صورت واقعی در مجموعه خود پیاده‌سازی کند تا با بازتعریف فعالیت نیروی انسانی و چابک‌سازی برای این مجموعه را محقق کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ