القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه سارق بزرگراه نیایش، حکم اعدام این فرد صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق کابل‌های برق در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این فرد به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه دار ساختمان‌های نیمه‌کاره و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در شهرستان سمنان خبر داد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول گفت: سارق مامورنما با کشف ۱۰ فقره سرقت در شهرستان دزفول دستگیر شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سارق مسلحی که دارای سوابق متعدد کیفری بود و از بانوان شهرستان دزفول با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرق می‌نمود به اتهام محاربه و افساد فی الارض صبح امروز اعدام شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی مسروقه خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه ای در دیباج دامغان خبر داد و گفت: این فرد به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق زن نما با اعتراف به ۸۰ فقره انواع سرقت در دامغان خبر داد و گفت: این سارق بسیار حرفه‌ای بوده و بدون تخریب درب منازل را باز می‌کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در خیابان فداییان اسلام تهران خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد که با موتورسیکلت مسروقه از پارگینگ و انباری برج‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق باغات و مزارع در محدوده خاورشهر ، خبر داد و گفت: تا کنون ۴ شاکی متهمان را مورد شناسایی قرار داده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، از شناسایی و دستگیری متهم به ۴۱ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در این شهرستان خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
مأموران نیز به تعقیب سارقان پرداختند و از سعادت آباد تا بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع بزرگراه همت، زانتیا سواران را تعقیب کردند. در نهایت مأموران پس از اخطار‌های پی در پی و شلیک چند تیر هوایی سرانجام چرخ‌های خودرو را نشانه گرفتند. اما گلوله‌های شلیک شده به لاستیک خودروی زانتیا و یکی از سرنشینان خودرو اصابت کرد که منجر به مرگ وی شد. راننده زانتیا با دیدن این صحنه از خودرو پیاده شده و قصد داشت به سمت دیگر بزرگراه فرار کند که ناگهان هنگام عبور از عرض اتوبان یک خودروی تالیسمان با او برخورد کرد و در دم جان باخت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق به خاطر گذشته تلخ/ پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی/ کشف جسد در بزرگراه/ قتل در پاتوق شبانه/ انفجار هولناک تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین/ مرگ سارقی که به همدستش نارو زد/ راز جنایت در تصاویر زن غریبه!/ قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم اعدام برای سارق مسلح بزرگراه نیایش خبر داد.
رئیس دادگستری استان تهران گفت:پس از برگزاری جلسه دادگاه سارق بزرگراه نیایش، حکم اعدام این فرد صادر شد.
حوزه حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت، حوادث و اخبار زیادی را داشت که در صدر آن می توان به صدور حکم پرونده متروپل و کیفرخواست پرونده سارق بزرگراه نیایش اشاره کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر/ کیفرخواست محاربه برای سارق بزرگراه نیایش/ حکم اعدام برای قاتل ۴ نگهبان شرکت در شهریار/ سرگذشت دختر رفیق باز!/ آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر/ قتل همسر باردار به‌خاطر تقاضای خرید سیسمونی!/ دختر دانشجو سارقان دست و دلباز را لو داد
کیفرخواست محاربه برای سارق بزرگراه نیایش
دادستان تهران گفت: قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» صادر و این پرونده امروز به دادگاه ارسال شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد.
شروع کم رمق بازار در ابتداى هفته را مى توان بر روى تابلوى معاملات مشاهده کرد. در پایان معاملات امروز شاخص کل با ١٥٢٨٦ واحد اصلاح عدد ١.٥٧٩.٦٩١ واحد را بر روى تابلوى معاملات ثبت کرد، شاخص کل هم وزن هم با ٢٤٤٣ واحد اصلاح عدد ٤٤٠.٠٠٠ واحد را در ابتداى هفته ثبت کرد. بازار فردا چگونه خواهد بود؟
امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ