۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز حاصل کار نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه، دیه یا خون‌بها از قوانین اسلام است و بر اساس تعاریف فقهی، مال یا پولی است که به سبب کشتن انسان یا نقص عضو به کسی که صدمه دیده‌است یا به بازماندگان او پرداخت می‌شود. در تعریف حقوقی دیه کیفر نقدی است که از مجرم به نفع مجنی‌علیه یا قائم مقام او گرفته شود. میزان دیه از سوی شارع (دادگاه) برای جنایت تعیین شده‌است.
کاروان ورزش دانشجویان ایران هر چند در روز ششم هم چند مدال به اندوخته های خود اضافه کرد اما در جدول رده بندی از رده پنجم روز قبل به رده ششم سقوط کرد.
ناهید کیانی چند روز قبل مدال طلای رقابت‌های جهانی تکواندو را به دست آورد.
ناهید کیانی یکی از تک‌ستاره‌های تکواندوی ایران موفق به کسب مدال طلای جهان در رقابت‌های باکو شد؛ دختری که تا چند ماه قبل شایعه مهاجرت و کنار گذاشته‌شدنش از تیم ملی ایران مطرح شده بود، حالا کاری درخشان در تاریخ تکواندوی ایران انجام داده و اولین زن این رشته لقب گرفته که توانسته به مدال طلا در ایران دست پیدا کند
«عیب ندارد خدیجه، مدال نداشته باش! ایرادی ندارد! حداقل می‌توانی به مردم فلسطین بگویی حواسم به شما بود، از حق خودم و از لذتی که چند سال برایش وقت گذاشته بودم می‌گذرم تا از شما حمایت کنم!»
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: اگر خطاهایمان کمتر باشد می توانیم در قهرمانی آسیا در چند وزن مدال بگیریم.
کشتی ایران در سال رو به پایان هر چند در ساخت و ساز نسبت به سایر فدراسیون ها فاصله چشمگیر و غیرقابل مقایسه ای داشت، اما در مدال آوری هم توانست به نتایج خوبی دست پیدا کند.
فرزانه فصیحی دختر سرعتی دوومیدانی ایران چند روز پیش در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا به مدال خوشرنگ طلا رسید تا تنها چهره ورزش ایران در این رقابت‌ها باشد که دستش به مدال می‌رسد.
پیشکسوت کشتی فرنگی ایران گفت هر چند در این سال‌ها برخی به راحتی به دوبنده تیم ملی رسیده‌اند، اما در دوره قهرمانی او، کاری کردند که عطای کشتی را به لقایش بخشیده و در 25 سالگی خداحافظی کند.
دارنده دو مدال طلای کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که هر چند مدال‌های جهانی‌اش را در 97 کیلوگرم گرفته اما تازه بدنش مناسب این وزن شده و در آن جا افتاده است.
سرمربی تیم ملی تالو گفت: نسل فعلی تالو به خاطر سرمایه‌گذاری چند ساله فدراسیون خیلی بهتر از نسل گذشته شده است.
مهدی خدابخشی تکواندوکار ایرانی که در سال ۲۰۱۵ با پرچم ایران به مدال طلای جهان رسیده بود، چند سال قبل و بعد از ازدواج با یکی از تکواندوکاران تیم ملی زنان صربستان، به این کشور مهاجرت کرد و نهایتا با تغییر تابعیت، توانست برای صرب‌ها در رقابت‌های بین‌المللی به میدان برود. او در مکزیک و در دومین روز مسابقات جهانی به مدال طلای وزن منهای ۸۷ کیلوگرم رسید
دارنده طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: خوشحالم از اینکه بعد از چند دوره دوری کاراته از مسابقات رده سنی حالا بعد از 11 سال برای ایران مدال طلا کسب کردم.
ما سرمایه‌های خوبی داریم و در چند سال آینده می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و بزرگسالان را تقویت کنیم. ما نفراتی داریم که پشت هم مدال می‌گیرند. باید از این قهرمانان به خوبی محافظت شود
وزیر ورزش امروز با چند تن از بانوان مدال آور رشته های وزنه برداری و دوومیدانی دیدار کرد.
بعد از چند روز، اهالی وزنه برداری امیدوارند فردا اولین مدال های کاروان ایران در دسته 89 کیلوگرم مردان به دست بیاید.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
"روز ملی کشتی" مصادف است با زادروز پهلوان غلامرضا تختی بزرگ. نام جاودانی که چند سالی است بسیاری در تلاشند تا در پشت نام‌های نان آور و مال آور دیگر کمرنگش کنند!
مربی تیم ملی پاراتیروکمان با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران در بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: هر چند با اعزام ۱۱ ورزشکار به این بازیها انتظار کسب مدال‌های بیشتری بودیم، اما نتایج کمانداران معلول با کسب ۱۳ مدال برای اولین بار راضی‌کننده بود.
برای اولین بار مدال آوران معلول پاداش پای سکوی خود را در بازیهای کشورهای اسلامی کامل دریافت کردند.
سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: هر چند شناگران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال در اولین حضور خود در این دوره از بازی‌ها دارند، اما ادغام کلاس‌ها تا حدودی وضعیت را برای ورزشکاران سخت کرده است.
تداوم کیفیت قابل قبول هوای تهران
تاماش آیان برای چند دهه مافیای اول وزنه‌برداری جهان بود و نتایج بسیاری از مسابقات را با لابی و رشوه تغییر داد. او در نمونه‌های دوپینگ هم دشت برد و در چینش مدال در المپیک ها دست داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ