«عیب ندارد خدیجه، مدال نداشته باش! ایرادی ندارد! حداقل می‌توانی به مردم فلسطین بگویی حواسم به شما بود، از حق خودم و از لذتی که چند سال برایش وقت گذاشته بودم می‌گذرم تا از شما حمایت کنم!»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر اندازه آنسو فاتی اصرار برای ماندن در بارسلونا دارد، ژاوی در تلاش است راهی برای خلاصی از دست او پیدا کند.
اگر نتیجه این افشاگری انسداد گفتگو باشد، خواست تندروان غربی محقق شده است. نتیجه این افشاگری باید به هوشمندتر شدن مذاکرات از سوی ایران منجر شود.
روزنامه انگلیسی زبان ایرانی تهران‌تایمز با انتشار فایل صوتی محرمانه‌ای از نماینده ویژه تعلیق شده آمریکا درامور ایران افشا کرده که ایالات متحده به دنبال احیای برجام و سپس اعمال فشار بوده است.
گویا لای فای سرعتی بالغ بر ۲۲۴ گیگابیت بر ثانیه دارد، در حالی که میانگین سرعت وای فای ۷، به طور میانگین ۴۰ گیگابیت بر ثانیه پیش بینی شده است. سرعت انتقال داده برای کارهایی مانند بازی یا واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، بسیار مفید خواهد بود.
گویا لای فای سرعتی بالغ بر ۲۲۴ گیگابیت بر ثانیه دارد، در حالی که میانگین سرعت وای فای ۷، به طور میانگین ۴۰ گیگابیت بر ثانیه پیش بینی شده است. سرعت انتقال داده برای کارهایی مانند بازی یا واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، بسیار مفید خواهد بود.
رزمی کاران محمودآبادی موفق به کسب مقام اول مسابقات تیمی کیک بوکسینگ قهرمانی مازندران (سبک پرشین فایت) شدند.
خوان لاپورتا از ایجاد رابطه دوستانه دوباره میان باشگاه بارسلونا و لالیگا خبر داد.
رکورد جوانترین بازیکن تاریخ بارسا شکسته شد و از دست آنسو فاتی درآمد، اما شماره 10 بارسلونا واکنش ویژه‌ای به این اتفاق نشان داد.
آنسو فاتی، ستاره اسپانیایی بارسلونا، می‌گوید بازیکنان این تیم از همین حالا خود را در مرحله بعدی لیگ اروپا می‌بینند و هیچ ترسی از منچستریونایتد ندارند.
رئیس دفتر روحانی در گفت و گویی از وویس لو رفته ظریف می گوید و همچنان با خنده، اظهار بی اطلاعی می کند از اینکه این وویس توسط چه کسی و چگونه به بیرون درز پیدا کرده است!
ریشه یابی اعتراضات و بازگشت جناح میانه رو به عرصه سیاست را در گفتگو با دکتر علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری معتقد است که بدون برجام مسایل اقتصادی مردم اصلاح نمی‌شود.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، نقش مهمی در انگیزه دادن به هم تیمی‌هایش در جام جهانی 2022 دارد.
شب گذشته یک فایل صوتی از صحبت‌های «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی بی سی منتشر شد که در آن وی به نحو بی‌پرده‌ای از هدف تکه تکه و تجزیه شدن ایران خبر می‌دهد.
در سومین روز مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان، محمدمهدی رستمیان نماینده زیر 21 سال کشورمان به مدال نقره استایل فایت دست یافت. 
فایتر قزاقستانی بار دیگر به سجاد غریبی پیشنهاد داده که با او مبارزه مجددی را برگزار کند.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
پدر مهسا امینی گفت: پرستارهای بیمارستان به من می‌گفتند وقتی آوردنش بی‌نشان بود و می‌پرسیدیم (از پرسنل آمبولانس) این دختر کیست؟ گفتند در خیابان پیدایش کرده‌ایم.
فیلم کامل مبارزه واحد الله نژند مبارز افغانی MMA با ویکتور ماکارنکو حریف بلاروسی در چارچوب مسابقات هنر‌های رزمی ترکیبی سازمان روسی بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. واحد الله نژند مبارز حرفه‌ای رشته MMA در هشتمین مسابقه خود در این رشته در یک نبرد خونین مقابل ویکتور ماکارنکو فایتر بلاروسی با یک ضربه به سرش ناک اوت شد. واحد نژند، فایتر سبک وزن رشته هنر‌های رزمی ترکیبی MMA این فایت را در روسیه برگزار کرد.
امیر علی اکبری توانست در قفس رقیب ایتالیایی و سرسخت خود را ناک اوت کرده و به ریل پیروزی بازگردد.
امیر علی اکبری فایتر هنر‌های رزمی ترکیبی (MMA) کشورمان، جمعه ۴ شهریور پس از ۱۱ ماه دوباره به قفس باز خواهد گشت.
آنسو فاتی در شرایطی که بازی مساوی بود، در دقیقه 64 به زمین آمد، در دقایق 66 و 68 پاس گل داد و در دقیقه 79 گلزنی کرد
آنسو فاتی در شرایطی که بازی مساوی بود، در دقیقه 64 به زمین آمد، در دقایق 66 و 68 پاس گل داد و در دقیقه 79 گلزنی کرد
مدیر برنامه‌های خوان فویت، دفاع راست آرژانتینی ویارئال، امروز در دفتر باشگاه بارسلونا حضور داشت و به نظر می رسد باشگاه کاتالان روی جذب این بازیکن نظر مثبت دارد.
قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت و در مسیر سومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت زیرا سیاست‌های پولی تهاجمی بانک‌های مرکزی بزرگ و افزایش ارزش دلار آمریکا، سرمایه‌گذاران را از شمش به قیمت دلار دور نگه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ