کارلوس کی روش بعد از 48 ساعت از بین 24 بازیکن داخلی نفرات منتخب را برای همراهی تیم ملی در دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال انتخاب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال تابستان، فقط گوشه‌ای از بلایایی که در راه هستند به چشم ما آمد، داغی هوا و کم‌آبی و بی‌برقی. مسوولان محترم! فریفته بارش‌های اتفاقی و پراکنده و بی‌حاصل نشوید، نه اقلیمی عوض می‌شود و نه ایران اروپا و نه اروپا ایران. هنوز هم می‌توانیم با بسیج ملی امکانات تبعات بلایی را که در راه است و فعلا فقط طلیعه‌اش را دیده‌ایم، کمتر کنیم. راستگویی و راست‌کرداری مسوولان و پرهیز از کتمان حقیقت و قبول خطا‌ها نخستین و مهم‌ترین گام برای مقابله ملی با آسیب‌های در راه است.
ایفئوما اونومونو، مهاجم نیجریه، می‌گوید آن‌ها با امکاناتی که غیرقابل قبول است برای جام جهانی 2023 آماده شدند.
مدافع ملی پوش تراکتور گفت: پس از سال‌ها به ایران بازگشته‌ام و می‌خواهم روند خوبم را ادامه دهم.
به احتمال زیاد، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف تراشه A ۱۷ که در انحصار آن‌ها باقی خواهد ماند، عملکرد بهتری ارائه می‌کنند.
اولین مرکز غربالگری در شهرستان‌ها برای فوتبالیست‌های لیگ دو و پایین‌تر در اهواز راه‌اندازی شد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید معادیخواه از نخستین وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به جماران گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم باید بپذیریم که کشور خوب اداره نشده است، کسی را نمی‌خواهیم مقصر کنیم، دنبال مچ‌گیری نیستیم و خودمان را هم استثنا نمی‌کنیم، اما امروز با آمار اگر بخواهیم حرف بزنیم باید از امکانات استفاده کنیم تا بتوانیم به صورت آماری و به صورت دقیق حرف سخنی بگوییم، ولی اگر کسی به جامعه نگاه کند، می‌بیند که بخش عظیمی از مردم از شرائط فعلی راضی نیستند؛ اسم آن را هر چه بگذاریم، این وضعیت چیزی نبود که ما فکر می‌کردیم و می‌خواستیم.
مرحبا تاکید کرد: در بسیاری از روستاها فعلا امکانات تصفیه مناسبی وجود ندارد، آب کلرزنی می‌شود ولی کیفیت مناسب برای آشامیدن را ندارد، در بسیاری از روستاها مردم از چشمه‌های طبیعی کوهستان آب برداشت می‌کنند.
مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای برگزاری جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس بازدید کردند.
به دلیل اینکه شرکت بهمن موتور این خودرو را به صورت رسمی معرفی نکرده، فعلا معلوم نیست که با چه آپشن‌ها و امکانات رفاهی تصمیم به عرضه بستیون T۷۷ دارد، اما نسخه فول آپشن این کراس‌اوور چینی امکانات جالبی هم‌چون اتوپارک، سیستم هشدار خروج از خط، رادار برخورد از جلو و عقب، رادار نقطه کور و اتوهلد را داراست.
تعداد دوربین‌های ثبت‌تخلف پلیس در زمان کوتاه، حتی در دور افتاده‌ترین جاده‌ها، به صد‌ها هزار افزایش می‌یابد و این امری است که با بودجه و امکانات فعلی تا ۱۰۰ سال دیگر هم امکان تحقق آن توسط دولت وجود ندارد. اگر میزان جریمه‌ها متناسب با تورم افزایش یابد تا بازدارنده باشد، می‌توان مطمئن بود در مدت‌کوتاهی تصادفات و راه‌بندان‌ها در حد توسعه‌یافته‌ترین کشورها، کاهش می‌یابد. پس بیاییم نهی‌ازمنکر را از اینجا شروع کنیم، مهار ابرقاتل ایرانیان با مشارکت مردم.
امکانات دستگاه خودپرداز یا ATM چیست؟
پیشکسوت فوتبال می‌گوید امیر قلعه‌نویی بیش از هر چیز به حمایت ‌و زمان نیاز دارد.
مدیرکل حمل و نقل و راهداری مازندران گفت: به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود مجهز به امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ باشند و از تردد در مسیر‌های کوهستانی استان تا حد امکان پرهیز کنند.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور: وزارت نفت تمامی امکانات خود را برای تامین گاز کشور پای کار آروده است. شب گذشته شب سختی برای شبکه شمال شرق کشور بود. اگر نحوه مصرف به صورت فعلی ادامه دار باشد دچار چالش تامین سوخت برای خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و مازندران خواهیم شد. دو استان پرمصرف ما یعنی مازندران و خراسان رضوی در منطقه سرما قرار گرفتند که کار مارا با چالش روبه رو می‌کند.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از عرضه تارا اتوماتیک در تیپ V4 با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالاتر نسبت به نسخه فعلی و اعمال تغییرات در ظاهر محصول برای به‌روزرسانی و تطابق با جدیدترین ترندهای روز طراحی در بهمن‌ماه خبر داد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تیم نساجی منعی برای میزبانی در قائمشهر بدون تماشاگر ندارد.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که با حل چند مورد، می توان باشگاههایی واقعا حرفه‌ای داشت.
محل استقرار تیم ملی انگلیس در قطر یکی از ویژه‌ترین مکان‌های اقامتی در میان 32 تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی به شمار می‌رود.
به گفته مسئولان اسکواش شیراز و فارس، تمامی امکانات این رشته در شیراز متمرکز شده و شهرستان‌ها فعلا فعالیتی ندارند، اما متولی اسکواش فارس از دغدغه‌هایش در این زمینه صحبت می‌کند.
در دیدار وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با وزیر حمل و نقل کشور قطر فراهم‌سازی حداکثر امکانات رفاهی برای تماشاگران ایرانی در بازی‌های جام جهانی مورد بررسی قرار گرفت.
وحیدی: ما از مرزبانی، مواکب و مردم عراق بابت همکاری تشکر می‌کنیم. با این حال امکانات عراق از جمله وسایل حمل و نقل به خاطر تعداد زیاد جمعیت کم است بنابراین خواهش ما از زائران این است که فعلا به مرز‌ها مراجعه نکنند تا امکانات مناسب فراهم شود.
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.
مطالبه‌هایی پس از حضور جمع عظیمی از خانواده‌ها و دختران و مادران در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی رخ داد. در این روز زنان و مردان در اجتماعی بزرگ در کنار یکدیگر حضور داشتند و همین امر موجب شد که در افکار عمومی این مطالبه مطرح شود که چنین تجمعاتی در سایر زمینه‌ها هم رخ دهد و تسهیل و حمایت شود.
برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ