وحیدی: ما از مرزبانی، مواکب و مردم عراق بابت همکاری تشکر می‌کنیم. با این حال امکانات عراق از جمله وسایل حمل و نقل به خاطر تعداد زیاد جمعیت کم است بنابراین خواهش ما از زائران این است که فعلا به مرز‌ها مراجعه نکنند تا امکانات مناسب فراهم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال.
نماینده مجلس گفت: امکان تأمین مرغ برای مردم در ایام عزاداری وجود ندارد؛ کشاورزان بیش از یک ماه گندم را تحویل سیلو دادند، اما هنوز پولشان را دریافت نکردند و همچنین در روستا‌ها به دلیل کمبود آرد، نان پیدا نمی‌شود.
وزیر کشور هرگونه احتمال درباره افزایش قیمت بنزین را رد کرد.
وحیدی گفت: دستگاه‌های امنیتی کنترل‌ها و نظارت‌های خاص خود را دارند، ولی ساماندهی مهاجرین به نظارت بیشتری نیاز دارد و امیدواریم سازمان ملی مهاجرت که پیشنهاد داده ایم در مجلس تصویب شود، چون ما به ساختار قوی تری نیاز داریم.
وزیر کشور با اشاره به حضور سه میلیون نفری مردم تهران در مراسم جشن روز عید غدیر گفت: رسانه های خارجی این مراسم را نادیده گرفتند.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به حواشی ایجاد شده بین مجلس و وزارت کشور بر سر یک بخشنامه، گفت: عده‌ای دنبال اختلاف مجلس و دولت هستند.
وزیر کشور درحاشیه نشست هیئت دولت گفت: در حال تعامل با مجلس برای حل سوتفاهم پیش آمده هستیم
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس، گفت: در این جلسه وزیر کشور تاکید کرد با توجه به جایگاه مجلس، وظیفه همه استانداران و فرمانداران این است که با نمایندگان همراه باشند.
احمد وحیدی در حاشیه نشست روز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت مرز‌های ایران و افغانستان اظهار کرد: اکنون وضعیت در مرز‌های ایران و افغانستان آرام بوده و تردد‌ها در حال انجام است.
وحیدی به تحرکات حقوقی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مباحث حقوقی با عناوینی، چون کمیته حقیقت یاب در کنار جنگ شناختی و رسانه ای، یک جنگ جدی است. آن‌ها به دنبال واقعیت نیستند و برای فشار بر جمهوری اسلامی، این اصطلاحات را طراحی کرده اند.
وزیر کشور به مناسبت پایان مأموریت موفقیت آمیز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد و آن‌را غرور آفرین و تاریخ‌ساز خواند.
وزیر کشور گفت: یکی از این تفاهم‌های انجام شده تهیه گذرنامه ویژه در ایام اربعین است که زائران نیازی نداشته باشند تا هزینه گزاف را برای گذرنامه‌ای که به طور معمول استفاده می‌شود، استفاده کنند و به عبارتی ارزان‌تر و راحت‌تر تمام شود.
وزیر کشور به‌دنبال حمله مسلحانه که به شهادت عضو مجلس خبرگان منجر شد، در تماس تلفنی با استاندار مازندران ضمن دریافت آخرین اطلاعات این حادثه، بر بررسی سریع و همه‌جانبه این موضوع تاکید کرد.
متأسفانه تنگ نظری ۱۰ ساله وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، نتیجه بروز برخی حوادث تلخ در سال ۱۴۰۱ و هزینه‌ای برای جنگ ترکیبی و بروز بی عفتی هایی شد که امروز شاهدیم و کار ایجابی و فرهنگی آن باید در مدرسه انجام می‌گرفت.
به دنبال انتشار تصاویر برخورد نامناسب فردی با یکی از بانوان، ضمن تشکر از انتشار مسئولانه اطلاعیه فراجا، مقتضی است تا در پرتو اهتمام جدی دولت به صیانت از حقوق عموم شهروندان و به خصوص بانوان در جامعه اسلامی و جلوگیری از تعدی به حریم ایشان، با قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و شناسایی و معرفی فرد یا افراد خاطی به مراجع ذیصلاح اقدام نمائید.
وحیدی در خصوص امکان بازگشت سلبریتی‌های ساکن خارج کشور که در ناآرامی‌ها نقشی داشته‌اند، گفت: آغوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و الان هم باز است. الان فرصت خوبی است. ما فرض را بر این می‌گذاریم که عده‌ای دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند. این آمادگی برای پذیرش کسانی که ابراز ندامت کنند، وجود دارد.
احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه دستورالعمل برگزاری تجمعات آماده است، اظهار کرد: در مجلس هم طرحی در این زمینه وجود دارد و الان بحث است که دستور العمل به قانون تبدیل شود یا نه. در دولت هم لایحه‌ای اماده شده است که اگر تصمیم گیری شد، به مجلس ارسال شود. دستورالعمل هم در وزارت کشور آماده است.
وزیر کشور با بیان اینکه "وزارت کشور موافق تجمعات قانونی است"، گفت: دستورالعمل تجمعات قانونی تهیه شده است و در صورت رعایت اطمینان از امنیت تجمع کنندگان، مشکلی با این مساله نداریم.
وزیر کشور بیان کرد: هیچ ایرانیِ ایران‌دوستی نمی‌پذیرد که کشور با توطئه دشمن، ناامن شود و از این رو شخصیت‌ها و چهره‌ها باید موضع مشخص و آشکاری نسبت به ناامنی و بی‌ثبات‌سازی جریان معاند داشته باشند.
احمد وحیدی: در پایانه‌های مرزی امکانات حمل و نقل برقرار است و در جاهایی که ریل است مردم از طریق قطار به شهرهای خود انتقال داده می‌شوند.
وزیر کشور ساعتی پیش در گفتگو با ایرنا نسبت به اتفاقات اخیر پیرامون انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی، حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ هستند، از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.
وزیر کشور با بیان اینکه مردم، پایه اصلی امنیت در جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: مؤلفه اساسی در این زمینه، حضور مردم در صحنه است که همواره با بصیرت و هوشمندانه وجود داشته است.
به گفته وحیدی پیش بینی ما برای اربعین امسال پنج میلیون زائر است اما خواسته شده است که داوطلبان در سامانه ثبت نام کنند تا اعداد و برآورد دقیق‌تری پیش بینی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ